Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBenedek Borbély Megváltozta több, mint 5 éve
1
e-Ügyintézv-e E-Ügyintézés a gyakorlatban dr. Neizer Zita
2
Ügyek száma ügytípusonként 2018. november 07-től
3
Beadott kérelmek osztályonként
4
Nehézségek/feladatok
Elfogadás-elfogadtatás („kettősség”) Tanulás (könnyű) Szabályozás (folyamat, intézményi dokumentumok) Ellenőrzés Visszajelzés
5
Papír alapú ügyintézés
TMGI Papír alapú ügyintézés e-Ügyintézés Időkorlát Van Nincs Ügyintéző Osztályfőnök Forma Szabad Egységes(ebb) Tárolás Szükséges Automatikus Ellenőrizhető? Problémás Könnyű Szülő értesül Általában Igen Intézheti más is? Problémás lehet Adatvédelem Szabályozandó
6
Papír alapú ügyintézés gondviselő -> pedagógus
TMGI Papír alapú ügyintézés e-Ügyintézés lépés Igazolás benyújtása (személyes vagy házirendben szabályozott módon)írásban (cetli, gyűrött, tépett, elhagyott) gondviselő -> tanuló -> pedagógus Igazolás benyújtása e-Ügyintézés felületén keresztül: egységes, szövegpanel, szülőnek gyors, könnyű, praktikus, BÁRMIKOR (határidő) gondviselő -> pedagógus 2. lépés Tudomásszerzés Tudomásszerzés (!) Belépés + 2 kattintás 3. lépés (Döntés) Döntés (4 kattintás) VAGY 4. lépés Igazolás a KRÉTÁban Belépés + 2 kattintás/szólni a tanulónak-üzenet/telefon a szülőnek Döntés + igazolás a KRÉTÁban A rendszer navigál (Teendők – Segítség kattintás) 5. lépés Tárolás valahol Tárolja a rendszer (6. lépés) Hová tettem? Belépés + 3 kattintás
7
Gyakorlati példák
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.