Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Budapest: az eladható márka
2
Kinek akarjuk eladni a várost?
Turistáknak Befektetőknek Hogyan?
3
Hogyan? Budapestieknek!!! ezért jött létre a BVA
Leghitelesebben maguk a használók, esetünkben a budapestiek adják el a márkát: Külföldön idelátogatásra ösztönöz, befektetés ösztönzés Idelátogató turisták visszatérésre, további pozitív WOM-ra ösztönöz A legjobb márka nagykövet maga a lakosság Tehát kiknek akarjuk eladni? Budapestieknek!!! ezért jött létre a BVA
4
BVA Budapesti Városarculati NKft.
A Fővárosi Önkormányzat 2015 nyarán hozta létre Meghatározott feladatkörök: Kulturális és közösségi tevékenységek Városimázs, városarculati tevékenységek A főváros idegenforgalmi értékeinek feltárása Gazdaságszervezési- és terezési tevékenységek
5
Mi nem a BVA? Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. ≠Magyar Turizmus Zrt. ≠BFTK
6
Akkor mi is a BVA? 6 fős szervezet - „Kommunikációs és projekt ügynökség” az alábbi feladatokkal: Budapest brand újragondolása, definiálása és tartalommal való feltöltése (BVA projektek) = Budapest márka eladása a Budapestieknek
7
Erre teremt platformot a BVA
Akkor mi is a BVA? Budapest brand újragondolása (kutatás, stratégiai háttérmunka, kommunikáció a lakossággal) Budapest brandet meghatározó szereplők közötti kommunikáció kezdeményezése Erőforrás optimalizálás – üzenetek összehangolása, közös gondolkodás, közös üzenetek megfogalmazása egymást erősítő szinergiák feltérképezése Tájékoztatás: Láthatóvá tesszük, ezzel közelebb hozzuk a lakossághoz (Fővárosi Önkormányzat és intézményeit, amelyek működtetik a várost) Erre teremt platformot a BVA
8
Mitől eladható egy márka?
Hiteles – nem állít magáról többet, mint ami Koherens – nem kell sok üzenet, viszont azokat következetesen kell használni Van mögötte stratégia - karakterjegy meghatározása, felépítése és folyamatosan visszatérő nyomatékosítása
9
Mindez városi szinten Mi határozza meg egy város imázsát? Gazdasági, társadalmi, politikai, kulturális környezet (lakosság, cégek, intézmények, attitűdök, építészet, mennyire zöld, gyermekbarát, akadálymentes, kulturális programok, tömegközlekedés, …∞) Eladható város = Szerethető város = Élhető város
10
A meglévő pozitívumokra hívjuk fel a figyelmet
11
Láthatóvá tesszük a láthatatlant
12
Élhetőbbé tesszük a várost
13
Teret adunk a közösségnek a diskurzusra
14
2016-ban is… Közpumpa Integrált játszótér/street workout pálya
Duna brand Város gyermek szemmel könyv MIPIM
15
2016-ban is…
16
2016-ban is… Meglévő pozitívumokra hívjuk fel a figyelmet
Láthatóvá tesszük a láthatatlant Élhetőbbé tesszük a várost Teret adunk a közösségnek Az én tevékenységem milyen hatással van Budapest imázsára?
17
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.