Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAndor Rácz Megváltozta több, mint 6 éve
1
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK előadás
2
Szakképzési Önértékelési Modell
3
Szakképzési Önértékelési Modell Cél – Adottság – Eredmény
EREDMÉNYEK Az Eredmények arra keresnek választ, hogy az alkalmazott módszerek meghozzák-e az intézmény által elvárt sikereket. Ezekben a kritériumokban azt kell bemutatni, hogy az intézmény milyen eredményeket ért el és ezen eredmények milyen mértékben az alkalmazott módszerek következményei. Cél – Adottság – Eredmény logika Kulcs- fontosságú eredmények Munkatársi Közvetlen partneri Társadalmi hatás eredményei
4
SZÖM – Eredmények kritériumok
9. Kulcs- fontosságú eredmények 7. Munkatársi 6. Közvetlen partneri 8. Társadalmi hatás eredményei Társadalom és közvetett partnerek szemszögéből Közvetlen partnerek szemszögéből Fenntartó és stratégiánk szempontjából Munkatársak
5
A SZÖM III. Eredmények oldalának struktúrája
Kötelező vizsgálati terület (1) Kötelezően mérendő kulcsindikátor (K) Benchmarking indikátor (B), mérésük nem kötelező
6
előre megtervezett céljaival,
Eredmények 6. A közvetlen partnerek elégedettségével kapcsolatos eredmények Milyen eredményeket ért el az intézmény a közvetlen partnerek elégedettsége terén előre megtervezett céljaival, más intézmények eredményeivel összehasonlítva, az elmúlt években?
7
6.b) A közvetlen partnerek elégedettségét alátámasztó számszerű adatok
Eredmények 6. A közvetlen partnerek elégedettségével kapcsolatos eredmények 6.a) A közvetlen partnerek véleménye az intézményről és teljesítményéről 6.b) A közvetlen partnerek elégedettségét alátámasztó számszerű adatok
8
Eredmények 7. A munkatársak elégedettségével kapcsolatos eredmények
Milyen eredményeket ért el az intézmény a munkatársak elégedettsége terén előre megtervezett céljaival, más intézmények eredményeivel összehasonlítva, az elmúlt években?
9
Eredmények 7. A munkatársak elégedettségével kapcsolatos eredmények
7.a) A munkatársak véleménye az intézményről és teljesítményéről 7.b) A munkatársak elégedettségét alátámasztó számszerű adatok
10
Eredmények 8. A társadalmi hatással kapcsolatos
Milyen eredményeket ért el az intézmény a társadalom, illetve a társadalmat képviselő szervek, szervezetek elégedettsége terén - előre megtervezett céljaival, - más intézmények eredményeivel összehasonlítva, - az elmúlt években?
11
Eredmények 9. A kulcsfontosságú eredmények
Milyen eredményeket ért el az intézmény előre megtervezett céljaival, más intézmények eredményeivel összehasonlítva, az elmúlt években?
12
Eredmények 9. A kulcsfontosságú eredmények
9.a) Az intézmény kulcsfontosságú eredményei előre megtervezett és legfontosabbnak tartott eredmények, kulcsfolyamatok eredményei, pedagógiai/nevelési program céljai, stratégiából adódó kiemelt célok. 9.b) Az intézmény kulcsfontosságú eredményeit alátámasztó számszerű adatok kulcsfontosságú eredményeinek követése, előrejelzése és javítása, intézményi működés hatékonysága.
13
Adottság – Eredmény kapcsolat
Egy tevékenység megfelelő működéséről több adat, Eredmény oldali információ is tájékoztat Egy adat, mutató, vélemény, több tevékenység működésének eredményességéről is tájékoztat
14
Adottságok – Eredmények kapcsolata
1. Vezetés 6. Közvetlen partnerek elégedettsége 7. Munkatársak elégedettsége 2. Stratégia 9. Az alapvető teljesítménycélokkal kapcsolatos eredmények 3. Emberi erőforrások
15
Kulcs- és benchmarking indikátorok értelmezése
Kulcsindikátorok köre változott SZÖM II. szinten 28 kulcsindikátor Benchmarking indikátorok SZÖM II. szinten 71 benchmarking indikátor Új Értelmezési és Számítási útmutató Már a Benchmarking indikátorok is szerepelnek az útmutatóban
16
Kérdések
17
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.