Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLídia Szilágyi Megváltozta több, mint 6 éve
1
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes researchwriters.co.uk
2
PhD téma „Olyan tanárra van szükség, aki képes az Internetet, mint eszközt úgy beépíteni a tanítás-tanulási folyamatba, hogy ezzel minőségi változást idézzen elő.” ( Vámos,1998) Az Infokommunikációs eszközök hatása a testnevelés tanítás-tanulás folyamataira The effects of info communicatation technology on Physical Education teaching and learning process
3
Kutatás jelenlegi állása
A kutatási témámhoz kapcsolódó szakirodalom feldolgozása Publikációkhoz kapcsolódó kérdőíves vizsgálatok elkészítése a következő témákban: - Testnevelés és sportszakos hallgatók attitűdje az IKT eszközök használatával kapcsolatban - A felsőoktatásban (Testnevelés és sporttudomány területen) oktatók IKT használatának vizsgálata - A hazai alap és középfokú oktatásban tanító testnevelők IKT kompetenciájának vizsgálata
4
Kutatás jelenlegi állása
Varga Attila Eszterházy Károly Egyetem, Testnevelési és Sporttudományi Intézet, Eger University of Eszterházy Károly, PE and Sport Science Institute, Eger H-3300 Eger, Eszterházy tér 1. Testnevelés és sport szakos hallgatók attitűdje az IKT eszközök használatával kapcsolatban Absztrakt Az oktatásban az informatikai háttér szinte nélkülözhetetlen részét képezi az eredményes pedagógiai munkának. Az IKT eszközök segítségével támogatott tanítás-tanulás a testnevelés és a sport területén belül is új lehetőségeket kínál. A hazai szakirodalomban nem találunk olyan tanulmányt, amely a felsőoktatásban tanuló testnevelés és sportszakos hallgatók viszonyulását, attitűdjét vizsgálná az infokommunikációs eszközök alkalmazásával, használatával kapcsolatban, annak ellenére, hogy hazánkban a felsőoktatási IKT infrastruktúra folyamatosan bővülő tendenciát mutat. A téma jelentőségét növeli, hogy a leendő testnevelőknek és sportszakembereknek a 21. század digitálisan átszőtt világában kell helyt állniuk. Jelen kutatás arra keresi a választ, hogy a hallgatók milyen véleménnyel bírnak a digitális eszközökről, mi a kapcsolat a hallgatók attitűdje és bizonyos változók (életkor, nem, szak, számítástechnikai ismeret, eszközhasználat gyakorisága és eszközzel való ellátottság) között. Kulcsszavak: Testnevelés és sport, IKT, attitűd
5
Kulcsszavak Mobile applications
Information and communications technology Attitudes toward ICT M- learning Smartphones in learning Physical Education
6
Publikációs feltételek:
legalább 12 publikációs pont; legalább 4 közlemény; ebből legalább 2 nemzetközi folyóiratban jelent meg; legalább egy magyar közleményben első szerző; A Sporttudományok DI társadalomtudományi témáiban kötelező az SCIE-ben vagy az SSCI-ben szereplő folyóiratok közül legalább egyben elsőszerzős közlemény publikálása; A feltételeket az értekezés témájában megjelent közleményekkel kell teljesíteni.
7
Folyóiratok ahol publikációt tervezek
Hazai : Sporttudományi Szemle Új Pedagógiai Szemle Nemzetközi: European Journal of Sport Science Journal of Teaching In Physical Education Science & Sport
8
Folyóiratok IF értékei
9
SCIMAGO
10
WEB OF SCIENCE
11
WEB OF SCIENCE
12
SCOPUS
13
SCOPUS
14
Google Scholar
15
Carrot 2
16
Dart Europe
17
Deepdyve
18
Adatbázisok, Adattárak
researchwriters.co.uk
19
Endnote
20
Endnote duplikátumszűrés
21
Szerzői kapcsolat bemutatása
22
ResearcherID
23
MTMT
24
„Olyan lesz a jövő, mint amilyen a ma iskolája” (Szent-Györgyi Albert)
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.