Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaFanni Halász Megváltozta több, mint 6 éve
1
Hol van most a célcsoportom? Egy platform vagy fragmentáció?
Mérő Ádám, Coca-Cola
2
Komolyan vettem Hogyan képes egy hirdető kezelni a kampányaiban az egyre elharapódzó tartalomfogyasztási fragmentációt, a hagyományos, linerális médiumok meggyengülését / átalakulását? Miben változott az integrált médiamix? Milyen út utakat keresnek a célcsoportjaik hatékonyabb elérése, megszólítása érdekében?
3
Valóban harapódzik a fragmentáció?
4
Minden vízbe mártott test, azaz egy egységnyi 1 + elérés
21 TV csatorna 3 országos rádió + 30 vidéki frekvencia A közös metszet: célcsoport 88% 1 + Reach 26 hazai Desktop + Mobile Site, Banner + Programmatic kampány FB + IG Reach & Frequency, 4 millió megjelenés 350 db CLP + 2 reklámháló Forrás: TCCC Own Campaign Data
5
Platformonként vagy tartalmanként fragmentálódunk?
Forrás: Gemius Explorer
6
Gyengélkedő lineáris milleniál?
Forrás: Nielsen
7
Átalakulóban, de a jelen fogyasztóit se tévesszük szem elől
Forrás: TGI
8
„integrált média - mix?”
Mitől integrált az „integrált média - mix?”
9
Integráció. Minek nevezzek?
Forrás: TCCC Own Campaign Data
10
Influencer együttműködés - integrált tartalmi terjedés
Forrás: TCCC Own Campaign Data
11
A ROI beszél, a karaván halad
Forrás: “Media Investment & Communication Insights”, TCCC CEE BU, 2017
12
A célcsoportom. Elérem. Megszólítom?
13
Nagy a zaj! Pedig mi okozzuk
Forrás: TCCC Own Campaign Data, IAS
14
Kiszolgáltak, de nem vettem észre
Átlagos es TCCC Viewability Rate: 53% (IAB Standard) Átlagos es TCCC Pay Rate: 100% Forrás: TCCC Own Campaign Data, IAS
15
Céloztam, de nem volt mivel
Forrás: TCCC Own Campaign Data, Nielsen DAR
16
Dinamikus tervezési szemlélet
Platform / eszköz semleges, integrált videó tervezés On target optimalizáció a hazai vendorok esetében is Viewability Rate maximalizálása Kreáljunk kontexust, ne csak vásároljuk Értékes kontaktusokat teremtsünk, ne a zajt növeljük
17
Köszönöm a figyelmet! So let’s move to the today deck.Scope of today discussion is to share with you our thinking about the key steps we have to move with as a CP team to evolve the way we connect with our consumer and having your approval to proceed with specifically 2 big trasformational projects
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.