Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hol van most a célcsoportom? Egy platform vagy fragmentáció?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hol van most a célcsoportom? Egy platform vagy fragmentáció?"— Előadás másolata:

1 Hol van most a célcsoportom? Egy platform vagy fragmentáció?
Mérő Ádám, Coca-Cola

2 Komolyan vettem Hogyan képes egy hirdető kezelni a kampányaiban az egyre elharapódzó tartalomfogyasztási fragmentációt, a hagyományos, linerális médiumok meggyengülését / átalakulását? Miben változott az integrált médiamix? Milyen út utakat keresnek a célcsoportjaik hatékonyabb elérése, megszólítása érdekében?

3 Valóban harapódzik a fragmentáció?

4 Minden vízbe mártott test, azaz egy egységnyi 1 + elérés
21 TV csatorna 3 országos rádió + 30 vidéki frekvencia A közös metszet: célcsoport 88% 1 + Reach 26 hazai Desktop + Mobile Site, Banner + Programmatic kampány FB + IG Reach & Frequency, 4 millió megjelenés 350 db CLP + 2 reklámháló Forrás: TCCC Own Campaign Data

5 Platformonként vagy tartalmanként fragmentálódunk?
Forrás: Gemius Explorer

6 Gyengélkedő lineáris milleniál?
Forrás: Nielsen

7 Átalakulóban, de a jelen fogyasztóit se tévesszük szem elől
Forrás: TGI

8 „integrált média - mix?”
Mitől integrált az „integrált média - mix?”

9 Integráció. Minek nevezzek?
Forrás: TCCC Own Campaign Data

10 Influencer együttműködés - integrált tartalmi terjedés
Forrás: TCCC Own Campaign Data

11 A ROI beszél, a karaván halad
Forrás: “Media Investment & Communication Insights”, TCCC CEE BU, 2017

12 A célcsoportom. Elérem. Megszólítom?

13 Nagy a zaj! Pedig mi okozzuk
Forrás: TCCC Own Campaign Data, IAS

14 Kiszolgáltak, de nem vettem észre
Átlagos es TCCC Viewability Rate: 53% (IAB Standard) Átlagos es TCCC Pay Rate: 100% Forrás: TCCC Own Campaign Data, IAS

15 Céloztam, de nem volt mivel
Forrás: TCCC Own Campaign Data, Nielsen DAR

16 Dinamikus tervezési szemlélet
Platform / eszköz semleges, integrált videó tervezés On target optimalizáció a hazai vendorok esetében is Viewability Rate maximalizálása Kreáljunk kontexust, ne csak vásároljuk Értékes kontaktusokat teremtsünk, ne a zajt növeljük

17 Köszönöm a figyelmet! So let’s move to the today deck.Scope of today discussion is to share with you our thinking about the key steps we have to move with as a CP team to evolve the way we connect with our consumer and having your approval to proceed with specifically 2 big trasformational projects


Letölteni ppt "Hol van most a célcsoportom? Egy platform vagy fragmentáció?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések