Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaDezső Jónás Megváltozta több, mint 6 éve
1
Eltartja magát a UX? Zádori Adrienn, UX Consultant POSSIBLE
BUDAPEST, HUNGARY / 12/31/2018
2
Pénz beszél… Terméklnél hatékonyságért hajtasz
3
UX = ÉRTÉK $ Mérhető-e a UX? Bevétel Megtakarítás
Hosszútávon monetizálható bevétel
4
A UX mérés és a Műalkotás analógiája
Azért mert zöld a gomb több látogató, de ez volt az oka?
5
Megtalálni a megfelelő választ
Mi az értéke egy látogatónak? Mi a legfontosabb látogatás forrás? Megtalálni a megfelelő választ Mi az értékesebb az új vagy a meglévő user? Mi az értéke egy eseménynek a főoldalon? Mely flowk termelik a legnagyobb értéket? Mi az értéke a regisztrációnak? Mi az a főoldalon elhelyezett carouselnek? Mennyire befolyásolja a látogatásokat a TVC? Melyik a legértékesebb nap?
6
UX-elj, ne háborúzz!
7
Korábbi Flow
12
Új Flow
16
Élesítés: +29%
17
Nem mindegy, hogy mit mérünk
SZÁMLABEFIZETÉS / LÁTOGATÁS = 30% SZEPTEMBER » 19% OKTÓBER LÁTOGATÁSOK EMELKEDÉSE SZEPTEMBERRŐL » OKTÓBERRE TÖBB MINT X2
18
Akkor ez most siker vagy nem?
19
Hogyan kezdjünk ezzel valamit?
Áss mélyebbre! Hogyan kezdjünk ezzel valamit? Mit mérsz és miért? Milyen jellegűek a befizetések (elmaradás, határidő)? Milyenek voltak az eladások? Mennyi embernap befektetés a módosítás? Mi nekünk az értékesebb? Spórol a Telenor? Látogatást optim? Promotáljuk jobban? Van értelme? Fontos, hogy online hányan fizetnek be számlát? Mennyit spórol azzal a telenor? Vagy inkább hajtsunk új előfizetőink. Ügyfél és usert teszt.
20
Ne hagyd, hogy a tökéletlenség az utadba álljon!
21
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.