Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Eltartja magát a UX? Zádori Adrienn, UX Consultant POSSIBLE

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Eltartja magát a UX? Zádori Adrienn, UX Consultant POSSIBLE"— Előadás másolata:

1 Eltartja magát a UX? Zádori Adrienn, UX Consultant POSSIBLE
BUDAPEST, HUNGARY / 12/31/2018

2 Pénz beszél… Terméklnél hatékonyságért hajtasz

3 UX = ÉRTÉK $ Mérhető-e a UX? Bevétel Megtakarítás
Hosszútávon monetizálható bevétel

4 A UX mérés és a Műalkotás analógiája
Azért mert zöld a gomb több látogató, de ez volt az oka?

5 Megtalálni a megfelelő választ
Mi az értéke egy látogatónak? Mi a legfontosabb látogatás forrás? Megtalálni a megfelelő választ Mi az értékesebb az új vagy a meglévő user? Mi az értéke egy eseménynek a főoldalon? Mely flowk termelik a legnagyobb értéket? Mi az értéke a regisztrációnak? Mi az a főoldalon elhelyezett carouselnek? Mennyire befolyásolja a látogatásokat a TVC? Melyik a legértékesebb nap?

6 UX-elj, ne háborúzz!

7 Korábbi Flow

8

9

10

11

12 Új Flow

13

14

15

16 Élesítés: +29%

17 Nem mindegy, hogy mit mérünk
SZÁMLABEFIZETÉS / LÁTOGATÁS = 30% SZEPTEMBER » 19% OKTÓBER LÁTOGATÁSOK EMELKEDÉSE SZEPTEMBERRŐL » OKTÓBERRE TÖBB MINT X2

18 Akkor ez most siker vagy nem?

19 Hogyan kezdjünk ezzel valamit?
Áss mélyebbre! Hogyan kezdjünk ezzel valamit? Mit mérsz és miért? Milyen jellegűek a befizetések (elmaradás, határidő)? Milyenek voltak az eladások? Mennyi embernap befektetés a módosítás? Mi nekünk az értékesebb? Spórol a Telenor? Látogatást optim? Promotáljuk jobban? Van értelme? Fontos, hogy online hányan fizetnek be számlát? Mennyit spórol azzal a telenor? Vagy inkább hajtsunk új előfizetőink. Ügyfél és usert teszt.

20 Ne hagyd, hogy a tökéletlenség az utadba álljon!

21 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Eltartja magát a UX? Zádori Adrienn, UX Consultant POSSIBLE"

Hasonló előadás


Google Hirdetések