Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer."— Előadás másolata:

1

2

3 Fő épület

4 1. Oktatás módszertani megújulás
Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer

5 Zsigmondy Vilmos és Széchenyi István Szakképző Iskola
Szakiskola 20 gépészet szakmacsoport 21 építészet szakmacsoport 22 informatika szakmacsoport 23 könnyűipari szakmacsoport 24 faipari szakmacsoport Tisztelt szülők, kedves pályaválasztás előtt álló tanulók! Az ember élete folyamatos kihívások története, melyet környezetünk jelent számunkra. A különféle kihívások döntésekre kényszerítenek bennünket. Többségben vannak az olyan döntéseink, melyek kis jelentőségűek,nem is tulajdonítunk neki nagy figyelmet, mivel életünket kevésbé befolyásolja, vagy ha rájöttünk, hogy rosszul választottunk, könnyen kijavítható. Életünk során kerülünk olyan döntések elé is, melyek életpályánkra jelentős kihatásokat jelenthet. Fontos, hogy ezeknél az eseteknél jól válasszunk. Kedves nyolcadikos gyerekek ti most egy ilyen választás előtt áltok. Az általános iskolai tanulmányaitokat lezárva – mely mind egyítek számára ugyanazt az alapfokú oktatást jelentette – most választanotok kell, hogy milyen típusú középfokú oktatásba akartok részt venni,amely megalapozza hosszú távon az előtted álló életedet. Ahhoz hogy te és szüleid nyugodt szívvel tudjatok dönteni egyek fontos tényező a jó informáltság. Körbe kell járnod, meg kell ismerned a felkínált lehetőségeket, azokat egymással össze kell vetned, meg kell nézned számodra melyik a legszinpatikusabb, melyikkel tudod hosszútávon életedet elképzelni. A választásnál egyre azonban nagyon vigyázz, mindig vedd figyelembe saját képességeidet, erődet. A mai napon, melyet számotkra rendeztünk a pályaválasztási döntésedhez szeretnénk segítséget adni. Az elkövetkező időben olyan korrekt információkat adunk számotokra iskolánkról, melyek ismeretében 25 közlekedés szakmacsoport környezetvédelem szakmacsoport egyéb szolgáltatások

6 A mérés 9. évfolyam: 9 osztály, 247 tanuló
Kb. 80% vett részt a mérésen 6 pedagógus vett részt a javításban

7 Visszajelzés - pedagógus
felesleges még plusz munka sok alkalmazás, felhasználás területei szociális kompetenciamérés előnyei (énkép) összehasonlítható konkrét (egyéni)

8 Visszajelzés - szülő Szülői értekezlet, értelmezés közösen
Értékelés elfogadása Kérésre másolat készítése

9 Visszajelzés - diák Érdeklődés Értelmezési nehézségek
Szembesülés önmagával és eredményeivel 10. évfolyam: összehasonlítás nehézségei Új módszerekre nyitottabbak

10 Ötletek a fejlesztésre
Munkaközösségek Tanulás módszertan, pályaorientáció Iskolai mérések Fejlesztő pedagógus


Letölteni ppt "Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer."

Hasonló előadás


Google Hirdetések