Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

SZEMENSZEDETT VALÓSÁG?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "SZEMENSZEDETT VALÓSÁG?"— Előadás másolata:

1

2 SZEMENSZEDETT VALÓSÁG?
MARKETING A REALITÁS ÉS A KÉPZELET HATÁRÁN Avagy: fantáziatotalitások és marketingfelhasználásuk S o ó s G e r g e l y

3

4

5 2010 nem a racionalizmus kora

6 2012 A Titok (The Secret) „bevonzás” elmélete szellemtudomány Second Life jóga Mátrix káoszelmélet spiritualizmus virtuális világ mágia pránanadi reiki Feldmár multiverzum

7 OKOK 1 A történelemben természetes váltakozás a gondolkozásmódban képzelet és valóság között: miszticizmus vs. felvilágosodás, romantika vs. realizmus stb.

8 Világválság: szorongás
OKOK 2 Bizonytalanság, elfordulás a valóságtól: Globalizmus: túl sok és feldolgozhatatlan, ezért frusztráló információ. Világválság: szorongás „Keleti-blokk” országaiban először szembefordulás a dialektikus materializmussal, majd csalódás a kapitalizmusban

9 Technológiai fejlődés
OKOK 3 Technológiai fejlődés Virtuális terek létrejötte Digitális forradalom

10 SAJÁT VILÁGOK

11 „BEFORDULÁS” A májá varázsképeit még egy lepellel letakarjuk: virtuális vagy alternatív valóság. Növekvő időráfordítás + (vélt) „fizikai” valóságérzékelés (vajon hány dimenzió van a virtuális térben?...) Szemantikus web, személyre szabott web (Facebook – Open Graph API)

12 MARKETING

13 TERMÉKEK/TERMÉKFEJLESZTÉS TERÉN
Fantáziatotalitások: Számítógépes videójátékok Second Life és egyéb virtuális világok Filmek/könyvek (Avatár, Titok stb.) Szekták, alternatív egyházak tréningjei

14 MARKETING ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ TERÉN
Digitális eszközök vagy (online) közösségre támaszkodó módszerek, megoldások: Holográfia Augmented reality (kiterjesztett valóság) Alternate Reality Game (alternatív valóság-játék) Machinimák iPad interaktív könyvek

15 HOLOGRÁFIA

16 HOLOGRÁFIA

17 Valóságplatformon (a való világ platformján) vizuális virtualitás
HOLOGRÁFIA Valóságplatformon (a való világ platformján) vizuális virtualitás

18 AUGMENTED REALITY

19 AUGMENTED REALITY

20 AUGMENTED REALITY Valóságplatformon, de már derivatív világban (képernyőn) vizuális virtualitás

21 ALTERNATE REALITY GAME
Valóságplatformon (a való világ platformján) interaktív (de nem vizuális) virtualitás

22 MACHINIMA

23 MACHINIMA

24 MACHINIMA

25 Virtuális platformon (számítógépes játékokén) vizuális virtualitás
MACHINIMA Virtuális platformon (számítógépes játékokén) vizuális virtualitás

26 A PRINT JÖVŐJE (iPAD)

27 A PRINT JÖVŐJE (iPAD)

28 Digitális platformon vizuális virtualitás
A PRINT JÖVŐJE (iPAD) Digitális platformon vizuális virtualitás

29 ZÁRSZÓ „Egyelőre a weben még olyasmivel is találkozhat a kedves olvasó, ami neki nem tetszik, élvezze ki, amíg lehet.” Szélessáv.blogter.hu

30 KÖSZÖNÖM.

31


Letölteni ppt "SZEMENSZEDETT VALÓSÁG?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések