Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaElek Zsombor Sipos Megváltozta több, mint 6 éve
1
A marketing automatizációs szoftverek 12 pontja - avagy ezt szinte KÖTELEZŐ tudnia a rendszernek, amit használsz
2
Hírlevélküldő vagy marketing automatizációs rendszer?
3
Manapság már kevés a hírlevélküldő, mert az "csak" ennyit tud:
→ hírlevélküldés abszolút időpontban → különböző csoportok / szegmensek szerinti kommunikáció → automata levélsorozatok → esetleg néha A/B teszt
4
Mit kell tudnia a marketing automatizációs rendszerednek?
5
1. "Mindent, amit a hírlevélküldő"
6
Megrendelések kezelése:
2. termékek rendelése, kuponok 3. automatikus számlázás (e-számla, díjbekérő) 4. átutalásos fizetés beérkeztetése 5. logisztika kezelése
7
Megrendelések kezelése:
6. postai levél küldése 7. bankkártyás fizetés 8. upsell lehetőségek 9. vásárlási történet alapú kommunikáció
8
Akár beérkező ügyek kezelése
Ügyfélszolgálat Akár beérkező ügyek kezelése 1 2 Admin teendők automatizálása
9
Admin teendők automatizálása
10. számla sztornózása, újra kiállítása 11. szállítási cím automatikus módosítása 12. visszaigazoló levél újbóli küldése
10
Nálad a 12 pontból mennyit tud most a rendszer, amit használsz?
Ha nem eleget, akkor jó szívvel ajánljuk a SalesAutopilot nevű szoftvert
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.