Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A marketing automatizációs szoftverek 12 pontja - avagy ezt szinte KÖTELEZŐ tudnia a rendszernek, amit használsz.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A marketing automatizációs szoftverek 12 pontja - avagy ezt szinte KÖTELEZŐ tudnia a rendszernek, amit használsz."— Előadás másolata:

1 A marketing automatizációs szoftverek 12 pontja - avagy ezt szinte KÖTELEZŐ tudnia a rendszernek, amit használsz

2 Hírlevélküldő vagy marketing automatizációs rendszer?

3 Manapság már kevés a hírlevélküldő, mert az "csak" ennyit tud:
→ hírlevélküldés abszolút időpontban → különböző csoportok / szegmensek szerinti kommunikáció → automata levélsorozatok → esetleg néha A/B teszt

4 Mit kell tudnia a marketing automatizációs rendszerednek?

5 1. "Mindent, amit a hírlevélküldő"

6 Megrendelések kezelése:
2. termékek rendelése, kuponok 3. automatikus számlázás (e-számla, díjbekérő) 4. átutalásos fizetés beérkeztetése 5. logisztika kezelése

7 Megrendelések kezelése:
6. postai levél küldése 7. bankkártyás fizetés 8. upsell lehetőségek 9. vásárlási történet alapú kommunikáció

8 Akár beérkező ügyek kezelése
Ügyfélszolgálat Akár beérkező ügyek kezelése 1 2 Admin teendők automatizálása

9 Admin teendők automatizálása
10. számla sztornózása, újra kiállítása 11. szállítási cím automatikus módosítása 12. visszaigazoló levél újbóli küldése

10 Nálad a 12 pontból mennyit tud most a rendszer, amit használsz?
Ha nem eleget, akkor jó szívvel ajánljuk a SalesAutopilot nevű szoftvert


Letölteni ppt "A marketing automatizációs szoftverek 12 pontja - avagy ezt szinte KÖTELEZŐ tudnia a rendszernek, amit használsz."

Hasonló előadás


Google Hirdetések