Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Öltözettípusok jellemzői Vizuális kommunikáció 4. évfolyam

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Öltözettípusok jellemzői Vizuális kommunikáció 4. évfolyam"— Előadás másolata:

1 Öltözettípusok jellemzői Vizuális kommunikáció 4. évfolyam
Készítette: Havasné Váczi Viktória

2 nemek és életkor szerint:
Öltözettípusok nemek és életkor szerint: Férfi Női Gyermek használat szerint: Sportos Ünnepi Hétköznapi

3 Férfi és női viseletek - gazdag színvilág – mindig
Férfi és női viseletek - gazdag színvilág – mindig? - praktikusság, kényelem kérdése

4 Női és gyermek viseletek - színek gazdagsága - divat követése - befolyásoló tényezők (háborúk, egyenjogúság)

5 Funkcióhoz, élethez kötődés 1
Funkcióhoz, élethez kötődés 1. A divatirányzat változik – alkalmazkodunk 2. Játékosság, könnyedség, báj, kellem, életöröm, egyéniség, egyediség, elegancia 3. Mindennapi – hétköznapi (pl. dolgozni)

6 Sportos ruházat - lezser, kényelmes - fiatalos - kortalan?

7 Ünnepi, alkalmi viseletek - minden korosztály számára - egyenruhák - hagyományőrző viseletek - esküvői és alkalmi ruhák

8 Hétköznapi viseletek - fontos a kényelem, lezserség - elvárások betartása

9 Összegzés: - az alkalomhoz öltözzünk - tartsuk meg stílusunkat, egyéniségünket - formáljuk magunkra a divatot


Letölteni ppt "Öltözettípusok jellemzői Vizuális kommunikáció 4. évfolyam"

Hasonló előadás


Google Hirdetések