Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKristóf Lakatos Megváltozta több, mint 6 éve
2
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
2006/2007 tanévben 9/A, 9/B, 9/C 2007/2008 tanévben 9/A, 9/B 10/A, 10/B, 10/C osztályok
3
A kompetenciamérés eredményei
SZFP-II. kompetencia felmérés 2006: SZFP-II. kompetencia felmérés 2007:
4
ÖSSZEHASONLÍTÁS A 2007. évi kompetenciamérés tesztátlagai (70 iskola)
Szórás Kommunikáció A2 48,6 % 8,732 pont Kommunikáció B2 58,4 % 7,202 pont Kommunikáció A3 34,5 % 7,893 pont Kommunikáció B3 40,7 % 7,119 pont Problémamegoldás B 20,7 % 5,898 pont Problémamegoldás C 24,7 % 5,986 pont Szabálykövetés B 36,2 % 4,974 pont Szabálykövetés C 52,7 % 5,725 pont A évi kompetenciamérés tesztátlagai (saját iskola) Átlag Szórás Kommunikáció A2 46,0 % 9,9 pont Kommunikáció B2 58,7 % 8,3 pont Kommunikáció A3 36,1 % 8,4 pont Kommunikáció B3 43,5 % 8,2 pont Problémamegoldás B 21,1 % 5,3 pont Problémamegoldás C 21,5 % 6,0 pont Szabálykövetés B 33,5 % 3,9 pont Szabálykövetés C 44,9 % 6,5 pont
5
Mit tettünk Intézkedési terv 2006/2007
Tanulási szokások felmérése (kérdőívvel) Tanulásmódszertani ismeretek elsajátítása a pályaorientációs gyakorlatokon Rövidebb, könnyű szövegek olvasása, olvastatása és elemzése a különböző tanítási órákon Félévkor és évvégén újabb felmérésekkel szeretnénk meggyőződni, hogy milyen haladást értünk el.
6
Mit tehetünk még? Projekthetek – egyéni fejlesztések, fejlesztő feladatok alkalmazása Fenntartói pályázat: 1,5 millió ft: továbbképzések: - feladatlap készítés az összehasonlítható mérés érdekében - kompetenciák fejlesztésének elsajátítása
7
Köszönöm a figyelmet! Klemm Veronika - MÉCS-tag
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.