Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Hogyan adj el telefonon,
miután valaki online rendelt tőled? [ESETTANULMÁNY]
2
Ezek a stratégia elemek sorban
A MAI MENETREND: 1. Mi történik azután, hogy valaki leadja a megrendelést online? 2. Két ok, ami miatt szinte MUSZÁJ felhívni a vevőt vásárlás után 3. Hogyan adj el telefonban vásárlás után? 2 2
3
Mi történik azután, hogy valaki leadja a megrendelést online?
[ÖSSZEFOGLALÓ]
4
Mi történik azután, hogy valaki leadja a megrendelést online?
Rendeléskor felhívjuk Megköszönjük a vásárlását Megerősítjük döntésében Egyeztetjük a kiszállítás részleteit Telefonos upsell ajánlatot teszünk Felmerülő kérdéseit / kifogásait kezeljük
5
2 ok, ami miatt szinte MUSZÁJ felhívni a vevőt vásárlás után
6
~60-80% 2 ok, ami miatt szinte MUSZÁJ felhívni a vevőt vásárlás után:
1 Vásárlási döntés megerősítése - Legyen mit mondani otthon - Érezze, hogy figyelünk rá ASAP: akár a vásárlást követő percekben! 2 További kosárérték növelés - Félig „nyitva van a pénztárcája” ~60-80%
7
Hogyan adj el telefonban vásárlás után?
[ESETTANULMÁNY]
8
Így csinálja a Vita Crystal
9
Hogyan néz ez ki a gyakorlatban?
Mi az ajánlat, és mi a szkript? (példa) Milyen ajánlatok működnek jól? Mi a szkript elméleti menete? Hány százalék kéri az upsellt?
10
Offline folyamat az újbóli rendeléshez
Kúraszerű csomagok (~ 90 – 100 nap) Vége felé telefonos megkeresés, hogy elégedett – e Xsell, vagy újabb kúra felkínálása B2C és B2B-ben is működik
11
Van kérdésed? Tedd fel kommentben!!
KÖSZI A FIGYELMET! Van kérdésed? Tedd fel kommentben!!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.