Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ADAT ÉS TECHNOLÓGIA ORIENTÁLT MARKETING TEVÉKENYSÉG, VÉGE A MEGÉRZÉSEK ÉS AZ ÉRZELMI ALAPÚ DÖNTÉSHOZATALNAK.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ADAT ÉS TECHNOLÓGIA ORIENTÁLT MARKETING TEVÉKENYSÉG, VÉGE A MEGÉRZÉSEK ÉS AZ ÉRZELMI ALAPÚ DÖNTÉSHOZATALNAK."— Előadás másolata:

1 Appmarketing: az analitika találkozása a technológiával és marketinggel

2 ADAT ÉS TECHNOLÓGIA ORIENTÁLT MARKETING TEVÉKENYSÉG, VÉGE A MEGÉRZÉSEK ÉS AZ ÉRZELMI ALAPÚ DÖNTÉSHOZATALNAK

3 Nem volt zaj az appstoreokban Minden applikáció kvázi unikum volt
ABE: ANGRY BIRDS ELŐTT Nem volt zaj az appstoreokban Minden applikáció kvázi unikum volt Technológiai szenzáció volt Társadalmi átalakulást indított el ABU: ANGRY BIRDS UTÁN Napi szinten applikációk ezreit publikálják Nehéz újdonságot kitalálni Az applikációk életciklusa alacsony Nehéz a zajból kiemelkedni

4 A PIACI SZEREPLŐK REAKCIÓJA A VÁLTOZÁSOKRA

5 MÁS TÍPUSÚ VISELKEDÉS ÉS IGÉNYEK
MINDEN, MINDIG ELÉRHETŐ ÉS MEGOSZTHATÓ UX ÉRZÉKENYSÉG VIRTUÁLIS TESTRÉSZ

6 Hol ? Hogyan ? Mikor ? Mit ?

7 APPMARKETING VS MARKETING
ÚJ MÓDSZERTANOK ÉS ESZKÖZÖK

8

9 Perszóna szintű mérés Applikáció letöltőinek azonosítása és mérése Viselkedés az applikáción belül Okostelefon felhasználók megszólítása Folyamatos fejlesztési kihívások: nincs olyan, hogy kész Verziófrissítések Crossplatform mérések Hogyan hirdessek?

10 Analitikai és Marketing Platform

11 A Ügyfél Megismerése Új mobil felhasználó A Bank 110363451543 ügyfele
Iphone 6S készülék tulajdonos Magyarul beszélő Telekom előfizető 2015 Július 12.–én telepített Eddig 12x vásárolt összesen Forintért Push üzeneteket fogad és aktiválható Minden információ csak az adott App kontextusában értelmezhető Minden App esetében egyéni vizsgálat hogy milyen adat gyüjthető, mit van értelme gyüjteni és milyen információk szolgálják a tulajdonosok céljait. Privacy Issuek is felléphetnek. 2015 Október 25.-én használta utoljára az appot Fizetett már Mobil készülékkel Átlag 1:23 másodpercet tölt az appban, az esti órákban Lokáció Átlagosan minden harmadik nap visszatér az appba

12 BEST OF PLANET OF THE APPS
Az ügyfelünk iparágát meghatározó felhasználási szokásokkal teljesen ellentétes fogyasztási adatokat produkáltak a felhasználók Ügyfelünk iOS release-t dobott a piacra és 1 hónapon belül ez a platform közel annyi bevételt termelt mint az Android csak éppen negyedannyi userből Az applikáció felhasználóinak viselkedése alapján pontosan megtudtuk határozni azt a tartalmat ami miatt használják a terméket Az általunk javasolt freemium modell 1 hónapon belül több bevételt generált mint a fizetős app BEST OF PLANET OF THE APPS

13 További információk : Mocsai Norbert
ee Köszönöm a figyelmet !! További információk : Mocsai Norbert


Letölteni ppt "ADAT ÉS TECHNOLÓGIA ORIENTÁLT MARKETING TEVÉKENYSÉG, VÉGE A MEGÉRZÉSEK ÉS AZ ÉRZELMI ALAPÚ DÖNTÉSHOZATALNAK."

Hasonló előadás


Google Hirdetések