Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo."— Előadás másolata:

1

2

3 A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo Buonarotti / A mester nem tette hozzá, hogy nem mindegy milyen anyagú kővel dolgozunk, ő általában carrarai márvánnyal/

4 Részvétel a kompetencia- mérésben
7 osztály, 145 tanuló, 95 %, 6 tanár javított (osztályfőnökök), 30 %, Adatbevitel: MÉCS 3fő Értékelőlapok kiosztása: szülői értekezleten, /részvétel 30 %/ osztályfőnöki órán. /így minden érdekelt tanuló megkapta/

5 Mit kezdett a tanuló a visszajelzésekkel?
Osztályfőnöki órán elolvasta, majd hazavitte……

6 Értékelőlapok a tantestületben feldolgoztuk osztályonként,
kompetencia területek, tanulók teljesítményszintje szerint: - kommunikáció 60 %-os szint alatt - problémamegoldás 40 %-os szint alatt teljesítőket vettük kiemelten figyelembe fejlesztési javaslat szerint

7 Egyéni fejlesztési terv készítése
A fejlesztési terv készítői: osztályfőnök matematikatanár magyartanár

8 Fejlesztési terv Kompetencia terület
Név Fejlesztési javaslat 1. 2. 3. n. A x B C

9 A fejlesztési tervet minden érdekelt /osztályban tanító/ kolléga megkapta
közismereti tárgyat tanítók, szakoktatók meggyőzése - olvasás, szövegértés nem csak a magyartanár dolga a tervet saját órán ill. fejlesztő órák keretében hasznosítjuk /heti 1óra osztályonként, kiscsoportos foglalkozás/ osztályfőnöki órák keretében tanulásmódszertan oktatás

10 Tanári visszajelzések
A mérés is igazolta a gyengén teljesítő „problémás eseteket” Csoportmunkánál szerepe van a csoportok kialakításánál Könnyebb a fejlesztendő területekre koncentrálni /foglalkozások tervezése, gyakorló feladatok kiválasztása/

11 Értékelőlapok értékelése
Értékeli a csoport teljesítményét összesen és feladatokra lebontva %-ban. Értékeli az egyéni teljesítményt összesen és feladatokra lebontva, %-ban megadva, valamint szövegesen, és javaslatot tesz a fejlesztés lehetséges módszereire.

12 alkalmazhatósága, kivitelezhetősége múlik a:
A MÓDSZEREK alkalmazhatósága, kivitelezhetősége múlik a: a társadalmon, a közoktatásügyön, a fenntartón /az oktatás feltételei, kiscsoportok, eszközök, megfizetett humán erőforrás/ a diákokon, a szülőkön a tanárokon


Letölteni ppt "A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo."

Hasonló előadás


Google Hirdetések