Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Munkafolyamat a 2D-től a 3D-ig!
2
Modell szabásmintáinak elkészítése:
Első lépés Modell szabásmintáinak elkészítése: Alapszerkesztés alapján a PDS programban megszerkesztjük, modellezzük a modell alkatrészeit Bedigitalizáljuk a modell kézzel elkészített szabásmintáját
3
A modellhez használt alapszerkesztés
4
Második lépés Mindkét esetben ellenőrizni kell, hogy minden alkatrész meg van-e a modellhez, illetve pontosak-e az egyes alkatrészek. Használható varrásszélességgel ellátott, illetve varrásszélesség nélküli szabásminta is. Egyéni méret, széria, középméret ell. Fontos tudnunk, hogy milyen mérettel szeretnénk dolgozni.
5
A modell összeállítása
6
A PDS programban előkészített szabásminták
7
Harmadik lépés Modell importálása a V-Stitcher programba
Alkatrészek elrendezése és beforgatása viselési iránynak megfelelően
8
A beimportált modell Fontos, hogy megjelennek a tükörképek, illetve a páros alkatrészek eddig nem látható párjai, illetve annyi alkatrész, amennyit a modell összeállítás során megadtunk.
9
Negyedik lépés A ruházat pozíciójának(rétegének), G-MAP meghatározása
Az alkatrészek összevarrása(egy vonal, több vonal) Technológiai sorrend
10
Varrásvonalak A tükörképen automatikusan megjelenik az azonos varrásvonal.
11
Modell teljes összevarrása
12
Ötödik lépés A clusterek meghatározása
Cluster:a ráterítés, emberre, próbababára terítés módja A clusterek 3D pontjának meghatározása (közelítés helyének meghatározása)
13
Clusterek
14
Hatodik lépés Modell anyagának kiválasztása (scennelés, tervezés), hozzárendelése a modellhez Kellékek kiválasztása (tervezés, scennelés), hozzárendelése a modellhez Próbababa méreteinek beállítása(női, férfi, gyermek) Aszimmetrikus testalkat nem szimulálható.
15
A próbababa lehetőségei
16
Az alapanyag hozzárendelése a modellhez
Fontos az anyagismeret. A modell ragasztás technológiájának meghatározása.
17
Hetedik lépés Szimuláció Viselési környezet Viselési pozíció
Próbababa mozgathatósága, lehetőségei Fénykép, teljes panoráma kép Internetes kommunikáció Gardrób szekrény
18
Szimuláció
19
Az alapanyagban rejlő lehetőségek
Színek, mintaelem mérete,,iránya, átlátszóság, fényesség alkatrészenként változtatható.
20
A modell bekerül a gardrobszekrénybe
A számítógép szimulációjának ideje lerövidül, ha egy modell egyszer már felöltöztettünk. Fontos szerepe van az egymásra öltöztethetőségnek(G-MAP)
21
Nyolcadik lépés Szabásminta vonalainak és kényelmi bőségének ellenőrzése viselés közben Esetleg minimállis változtatások szimulációja
22
Ellenőrzés és módosítás
23
Nyomástérkép
24
Fénykép készítése a modellről
25
Köszönjük a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.