Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGabi Hegedűsné Megváltozta több, mint 6 éve
1
Mit kell naponta tenned, hogy Biyovis üzleted növekedjen?
Farkas Attila
2
Tévhitek és valóságok Nem az a fontos hogy mit mondasz, hanem hogyan állsz hozzá és ahogyan mondod Mindig azt hittem, hogy ebben a szakmában a tökéletességre kell törekedni és az fogja hozni az eredményt. De tévedtem ennek az üzletnek a lényege egyszerűen, lelkesen beszélni a megfelelő embereknek. Nem a tudás a fontos, hanem a tudás alkalmazása Hányszor mutatod be saját magad, valamint hányan vannak az üzletedben akik napi szinten bemutatják Biyovis üzletüket? Ezek biztosítják fejlődésüket és üzleted növekedését
3
Biyovis üzletemben az indulás vagy újrakezdés
Hol tartok ma ? Új vagy és lelkes Vagy régi vagy és lelkes Vagy régi vagy és frusztrált és azon gondolkodsz, hogy abba hagyod- de miért is Ezen szintek közötti különbséget Én hozom létre! Nem a munkatársaim és sem vevőim sem a cég nem befolyásolja.
4
A helyzeted: Amikor csatlakoztál reálisan láttad a céljaidat
Lelkes vagy Optimista vagy Inspirálnak az eredményeid, újdonságok és mások eredménye is Elhatározott vagy Ha ezen állapotban vagyok és ezen a szinten beszélek megfelelő embernek sokkal többen leszek befogadóbbak a Biyovis üzleti lehetőséggel kapcsolatosan!
5
Ami a lelkesedést életben tartja és a hullámvölgyből kihúz azok a célok és a szponzor - Miért a célok? A céljaid élessége attól függ, hogy mennyire vagy aktív az üzletedben Hogy mennyi potenciális embernek beszélsz a Biyovis üzletedről naponta. Hányan csinálják ugyan ezt naponta a te üzletedben. Az Én céljaim amiért napi szinten dolgozom és ki van téve a cél lapomra. Ezekből 1-1 Olyan vállalkozás fenntartása mely generációkon keresztül biztosítja küldetésének célját fő aki naponta beszél a Biyovis üzletről. Olyan megoldások biztosítása az embertársaim számára mely, egészséges tudatot ,egészséges létet biztosít az élet minél további élvezéséhez. Anyagi szabadságot mely az álmaik és céljaik megéléshez és megvalósításához szolgálnak. Szerepet vállalni és példát mutatni abban, hogy Magyarországon igenis érdemes itt maradni élni és ,hogy itt is tisztességgel meg lehet teremteni az anyagi biztonságot. Havi 300 000 eu jövedelem Annyi szabad időm hogy évente 2 alkalommal eltudjak menni 1-1 hónapra világot látni. Egy célod lehet, ha nagy vállalkozást akarsz felépíteni, hogy minél több olyan Üzleti partnered legyen aki naponta beszél a Biyovis üzletedről. Legyen napi, heti, havi terved, hogy hány emberrel és, hogy kikkel kell beszélned az üzletedről.
6
Üzleted növekedése és stabilitása attól függ, hogy ki teszi ugyanezt nap mint nap
5 aktív ÜP vonal szponzorálásának fontossága 5x5 = 25 125 625 3125 15 625 19 530 Ha 90% inaktív lesz az üzletedből akkor is marad = AKTÍV ÜP aki minden nap beszél az üzletedről és eladja a lehetőséget és eladja a terméket. Ez azt jelenti, hogy ha mindenki havi egy ÜP-t csatlakoztat akkor 390 000 pont. Vagy ha csak mindenki 100 pontot elfogyaszt a családjával Biyovis termékből 195 000 pont. Folyamatos új ÜP behozatal folyamatos újabb lehetőségeket ad, hogy 5 ÜP-t vagy sokkal többet szponzorálj egyszerre.
7
Hogyan érjem el, hogy lelkesedésem eredményt hozzon = FELÉPÍTÉS alap szabályai / 1/
(ha folyamatosan új üzleti partnereket csatlakoztatsz ,eladsz valamint pozitív vissza csatolásokat kapsz akkor folyamatosan fenn tartod a lelkesedést) Biyovis és a saját sztorid A történet adja el a Biyovis üzletedet 5-6 percben Honnan jöttél?- Honnan jössz, mit csináltál előtte, mivel foglalkoztál előtte, milyen eredményeid és sikereid voltak, mi a múltad? /ez segít abban, hogy azonosulni tudjanak veled és az üzleteddel/ Hogy kerültél ide, Ki az aki megmutatta neked ? Hol találkoztál a Biyovis üzleti lehetőséggel? Miért hoztad meg a döntést? A döntés, hogy ide tartozz és, hogy építsed a Biyovis üzleti vállalkozásodat. Hová tartasz és mit akarsz vele elérni? 85%-ban a történet és a célod adja el a Biyovis üzleti lehetőségedet. Az emberek legkönnyebben azzal tudnak azonosulni és legjobban az motiválja a döntésben, hogy hová tartasz a Biyovis vállalkozásoddal.
8
Hogyan érjem el, hogy lelkesedésem eredményt hozzon = FELÉPÍTÉS alapszabályai / 2/
A Cég felépítése nagyon fontos – szintén a fenti kérdések megválaszolásával Szponzor felépítés Fontos ismerni a szponzorod sztoriját Fontos a saját sztorid kidolgozás és üzleti partnereiddel annak megismertetése, megtanítása Felépítés szövegének az összegyűjtése, betanulása lehet 3-4 órát vesz igénybe de ha jól csinálod milliókat fog hozni passzív jövedelemben is.
9
Mi történik ha mégis elveszítem a fókuszomat a napi üzleti bemutatásról és a céljaimról?
1 valaki belép vagy vásárol- lelkes vagy Majd nemet kapsz és elkezdesz kételkedni magadban és a tudásodban, majd kapsz még egy nemet és elkezdesz hibát keresni magadban, majd a munkatársaidban , majd a termékben és a cégben. Majd ismételten összeszedem magam ha szponzorom segít és ha előttem vannak a célok. Ez egyszer fent - egyszer lent hullám vasutazás – hullám vasutazás kiéget - majd frusztrált leszel és végül tönkre teszed az üzletedet és lesz egy olyan csapatod aki ugyan ezt teszi és nem csinál semmit, és kilépsz belőle- majd másokat is elkezdesz lebeszélni róla.
10
VEDD FEL ELLENÜK A VÉDŐ RUHÁT!
„ Bármit is csinálsz mindig lesznek olyan emberek akik nem akarnak csatlakozni, nem úgy akarják csinálni ahogy te akarod, vagy belépnek és egyáltalán nem akarják csinálni. Egyetlen dolgod van, hogy mind ezzel nem törődsz- csak azokkal törődsz akik akarják veled együtt ezen üzlet és saját üzletük sikerét”. VEDD FEL ELLENÜK A VÉDŐ RUHÁT!
11
Ne időnként cselekedj és vállalj a Biyovis üzletedért felelősséget, hanem folyamatosan
Nem beszélek napi szinten az üzleti lehetőségről Nem jövők fel hétfőnként a web konferencia előadásokra. Nem veszek részt felső vonalammal a konzultációkon Nem alkalmazom üzleti partnereimmel a heti megbeszéléseken elhangzottakat Nem vagyok ott a rendezvényeken Mind ennek hiány újra és újra a hullámvasútra ültet fel.
12
Döntés a tiéd Én meghoztam a döntést hogy elérjem a céljaimat – bármi áron De nem hagyom abba mind addig még nem érem el a céljaimat a Biyovisel kapcsolatosan. Elszántnak, következetesnek és elkötelezettnek kell lenned- így kevesebb Nemet is fogsz kapni. Naponta kell tenned a dolgod a sikeredért!
13
Te mire FÓKUSZÁLSZ? Arra amit tudsz kontrollálni és befolyásolni vagy arra amire nem tudsz? EGY DOLOGRA TUDSZ FÓKUSZÁLNI ÉS HATÁST GYAKOROLNI ÉS AZ NEM MÁS MIN, HOGY MENYIT FOGLAKOZÓL VALÓJÁBAN AZ ÜZLETEDDEL ÉS, HOGY NAPONTA BEMUTATOD-E AZT.
14
A Te Sikered rajtad múlik és nem a csapatodon (csapat csak azzal járul hozzá sikeredhez, amit tőled lát és ahogyan építi az üzletedet) A szponzorod akkor is veled lesz, hogy segítsen ha hullámvölgyben vagy, vagy ha inaktív a csapatod. Köszönet és hála a szponzoroknak mert megmutatták, megtanították, támogatnak, sikerre vittek és kihúznak a gödörből és egy újabb esélyt adnak, hogy megvalósíthasd az álmaidat.
15
Csapatodban hányan követik a „NAPONTA TÉGY A BIYOVIS ÜZLETEDÉRT „ modellt
• 100 ember akkor az heti 700 ember ismeri meg az Biyovis Termékei és üzleti lehetőségének előnyeit • Ez havi potenciális embert jelent és éves potenciális főt. • Ha 1000 embered beszél erről = = fő éves szinten ha ebből 90% inaktív akkor 33 600 ÜP jelent aki ha havi 1 db 200 pontos csomagot elad az havi 6 pont forgalmat jelent. Vagy ha mindenki teljesíti a 100 pont személyes forgalmat akkor pont/hó. Napról napra kel felépíteni ezen üzletet- Ne feküdj le addig még nem végezted el „NAPONTA TÉGY A BIYOVIS ÜZLETEDÉRT” feladatait. TEDD FÉRE AZ ÉRZELMEIDET – NE ÉRDEKELJEN MI A VÁLASZ ÉS NE ÉRDEKELJENEK A KUDRACOK CSAK A SIKER ÉS A FENTI CÉLRA ÖSZPONTOSÍTS. A Magyar Biyovis tagokban meg van ez a potenciál és a tudás.
16
Mi azokat keressük a csapatunkba akik a tudást hajlandóak alkalmazni – azokat akik Biyovisel és velünk hajlandóak tenni és megváltoztatni jobbá tenni életüket. És akik hajlandóak részesülni a céljaink és küldetésünk elérésben és sikereiben.
17
Közel jövőben megtartandó események:
Január Vezetői konzultáció Február 11. – Szaküzleti nap Az alábbi linkekere kattintva mindig napra kész lehetsz a soron következő eseményekből:
18
Következő előadó: Farkas Erika – Az immunerősítés, avagy a márciusi és áprilisi kiemelt téma január :00
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.