Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaEnikő Hegedüsné Megváltozta több, mint 6 éve
1
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
2
Önértékelés haszna - Tudatos, megalapozott fejlesztések
Az intézmény működésének és eredményeinek teljes körű megismerése Szervezetfejlesztés (team-munka) Folyamatok szabályozása Dokumentáltság Minőségfejlesztési módszerek
3
A SZÖM haszna Adottságok összefoglaló leírása Eredmények összegzése
Indikátorok, indikátorrendszer (hatékonysági mutatók) kialakítása Iskolai dokumentumok és gyakorlat áttekintése Fejlesztések közös elhatározása, megvalósítása Bevonás, belső kommunikáció
4
Miért jó önértékelést végezni?
Összehasonlíthatóság (külső, belső) Benchmarking Trendvizsgálat Belső szervezeti azonosulás az eredmények és a fejlesztések területén Külső értékelések megalapozása Szakmai ellenőrzés Fenntartói értékelések Díj típusú értékelések
5
Eredmények hasznosítása
Stratégia kialakításához Intézményi célok kitűzéséhez Az intézmény bemutatásához Az erősségek, kiemelkedő eredmények prezentálásához Az intézmény értékeléséhez
6
A fenntarthatóság garanciái 1.
A minőségfejlesztés integrálása a tanév munkarendjébe IMIP-ben történő elhelyezés Vezetői elkötelezettség Szervezeti felépítés Megfelelő információáramlás Részvételi mátrix
7
A fenntarthatóság garanciái 2.
A minőségfejlesztés legyen kiemelt intézményi cél Minőségfejlesztés és pedagógus teljesítményértékelés kapcsolata Szabályozás készítése
8
A vezetés szerepe - Elkötelezett híve a folyamatos fejlesztésnek - Minőségirányítási csoportot működtet - Minőségirányítási vezetőt jelöl ki - Személyesen kéri fel a munkatársakat - Biztosítja az infrastruktúrát - Elismeri, jutalmazza a munkát
9
A munkatársak bevonása
- Képzéseken való részvétel támogatása - Munkaköri leírások személyre szabottak A fejlesztések teamekben történő megvalósítása Szabályozott folyamatok alapján történő működés Folyamatok rendszeres értékelése
10
Kérdések
11
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.