Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Mennyi-ségi változás Q4-2008
FMCG piaci dinamika a Nielsen által felmért kategóriák alapján - Európa Európa: A növekvő árak nyomán visszaeső majd stagnáló mennyiségi értékesítés Ország Mennyi-ségi változás Q4-2008 (%) Írország -5,1 Dánia -3,6 Olaszország -3,1 Görögo. -2,7 Franciao. -1,8
2
FMCG piaci dinamika a Nielsen által felmért kategóriák alapján - Magyarország
A mennyiségi értékesítés visszaesett 2008-ban a növekvő áraknak és a kedvezőtlen gazdasági feltételeknek köszönhetően. Bár a trendek az európai trendekhez hasonlóak, de a magyar gazdaság érzékenyebben reagált.
3
A megélhetési költségek emelkedése miatt takarékoskodás Évről-évre nő a magyar vásárlók ártudatossága és promócióérzékenysége A globális átlagot meghaladó arány „tudatosság” „önkényeztetés„ Forrás: Nielsen Global Online Research Bázis: Internet-használók
4
A vezető márkák megőrizték piaci pozíciójukat a legnagyobb élelmiszer árucsoportokban– hasonló a helyzet a legnagyobb vegyi kategóriákban is
5
A magyar vásárló promóciós érzékenysége évről-évre nő
Base : All Supermarket/Hypermarket Shoppers (n=898) Ref: Q23
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.