Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az Oktatási Hivatal főbb feladatai a 2017/2018. tanév során

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az Oktatási Hivatal főbb feladatai a 2017/2018. tanév során"— Előadás másolata:

1 Az Oktatási Hivatal főbb feladatai a 2017/2018. tanév során
BRASSÓI SÁNDOR KÖZNEVELÉSI ELNÖKHELYETTES OKTATÁSI HIVATAL

2 A KIR SZEMÉLYI NYILVÁNTARTÁS MEGÚJÍTÁSA

3 A VÉGZETTSÉG NÉLKÜLI ISKOLAELHAGYÁS CSÖKKENTÉSÉHEZ ÉS A LEMORZSOLÓDÁSSAL VESZÉLYEZTETETT TANULÓK ISKOLÁIHOZ KAPCSOLÓDÓ FEJLESZTÉSEK 2018 JANUÁRJÁBAN ÉS 2018 JÚNIUSÁBAN ORSZÁGOS ADATGYŰJTÉS RENDSZERSZINTŰ ELEMZÉSEK AZ INTÉZMÉNYEK, FENNTARTÓK SZÁMÁRA ÚJ LEKÉRDEZŐ ÉS KIMUTATÁS-KÉSZÍTŐ FELÜLETEK

4 SZAKMAI ELLENŐRZÉS: A KIR INTÉZMÉNYI ADATSZOLGÁLTATÁSA
2017. NOVEMBER 2. ÉS FEBRUÁR 28. KÖZÖTT A KÖVETKEZŐ TERÜLETEKEN FOLYIK ELLENŐRZÉS: - KIR KÖZNEVELÉSI INTÉZMÉNYTÖRZS - KIR SZEMÉLYI NYILVÁNTARTÁS OKTÓBERI KIRSTAT OSAP ADATGYŰJTÉS - A 2016/2017. TANÉV LEMORZSOLÓDÁSSAL VESZÉLYEZTETT TANULÓKRA VONATKOZÓ ADATGYŰJTÉSEI.

5 AZ OH NYILVÁNTARTÁSOK FEJLESZTÉSE
KIR-T ÉRINTŐ SZAKMAI ELLENŐRZÉSSEL PÁRHUZAMOSAN AZ EFOP (A TANULÓI LEMORZSOLÓDÁSSAL VESZÉLYEZTETETT INTÉZMÉNYEK TÁMOGATÁSA) KIEMELT PROJEKT TÁMOGATÁSÁVAL ADATTISZTÍTÁS AZ EFOP (A KORA GYERMEKKORI INTERVENCIÓ ÁGAZATKÖZI FEJLESZTÉSE) PROJEKTBEN A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATOK RÉSZÉRE BIZTOSÍTOTT INYR NYILVÁNTARTÁST TOVÁBBFEJLESZTÉSE A NEMZETI TEHETSÉG PROGRAM PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSÁVAL A TEHETSEGKAPU.HU PORTÁL MŰKÖDTETÉSÉNEK FEJLESZTÉSE, A MATEMATIKA ÉS TERMÉSZETTUDOMÁNY TERÜLETÉN ÉRZÉKENYÍTŐ ONLINE MÉRÉSEK LEBONYOLÍTÁSA

6 ÉRETTSÉGI VIZSGÁK, OKTV, ORSZÁGOS TANULÓI TELJESÍTMÉNY MÉRÉSEK, KÖZÉPFOKÚ FELVÉTELI ELJÁRÁS
A RÉSZBEN KORSZERŰSÍTETT TARTALOMMAL TOVÁBB FOLYTATÓDÓ ÉRETTSÉGI ŐSZI VIZSGAIDŐSZAKÁNAK, AZ OKTV ÉS MÁS ORSZÁGOS (SNI, NEMZETISÉGI, MŰVÉSZETI VERSENYEK) VERSENYFELHÍVÁSAINAK MEGHIRDETÉSE MEGTÖRTÉNT A KÖZÉPFOKÚ FELVÉTELI ELJÁRÁS SZERVEZÉSE IS A TAVALYI ÉVBEN MEGISMERT ELJÁRÁS MENTÉN HALAD

7 ORSZÁGOS ÉS NEMZETKÖZI TANULÓI TELJESÍTMÉNYMÉRÉSEK ÉS PEDAGÓGUSKUTATÁS
A HAGYOMÁNYOS MÉRÉSEKEN TÚL ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS (OKM) DIFER IDEGEN NYELVI MÉRÉS (6-8., ANGOL, NÉMET) CÉLNYELVI MÉRÉSEK A KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ ISKOLÁKBAN (6-8.) NETFIT - PISA 2018 – FŐ VIZSGÁLT TERÜLET A SZÖVEGÉRTÉS (EMELLETT MATEMATIKA ÉS TERMÉSZETTUDOMÁNY) - TALIS – TANÁRKUTATÁS HARMADIK NEMZETKÖZI ADATFELVÉTELE

8 EURÓPAI UNIÓS FORRÁSBÓL (EFOP-3. 2. 15
EURÓPAI UNIÓS FORRÁSBÓL (EFOP ) MEGVALÓSULÓ TOVÁBBI FEJLESZTÉSEK AZ ORSZÁGOS MÉRÉSI-ÉRTÉKELÉSI ÉS VIZSGARENDSZERBEN Az EFOP – VEKOP 17 „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása” c. kiemelt projekt tevékenységcsoportjai: A köznevelés tantervi-tartalmi szabályozóinak felülvizsgálata és átdolgozása a végzettség nélküli iskolaelhagyás csökkentése érdekében (Megvalósító: EKE) A köznevelés mérés-értékelési és vizsgarendszerének fejlesztése (Megvalósító: OH) A diagnosztikus értékelési rendszer továbbfejlesztése (Megvalósító: OH) Köznevelési témahetek, témanapok programfejlesztése (Megvalósító: OH) Digitális pedagógiai fejlesztések (Megvalósító: OH – Digitális Jólét Nonprofit Kft) Tematikus informális és nem formális tanulási alkalmakhoz kapcsolódó tanulási formák módszertani megalapozása (Megvalósító: OH) Tudásmegosztó felület gondozása (Digitális Jólét Nonprofit Kft) Pedagógusok digitális felkészültségének – a köznevelési stratégiával való összhangban lévő – felmérése és fejlesztése (Megvalósító: EKE – DJ Nkft)

9 AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS RENDSZERÉNEK TOVÁBBFEJLESZTÉSE
TERMÉSZETTUDOMÁNYOS MÉRÉSI TERÜLET INTEGRÁCIÓJA AZ OKM-BE – 2019-RE ÁLTALÁNOS ÉS KÖZÉPISKOLÁS KORÚ TANULÓK MÉDIAÉRTÉSÉNEK VIZSGÁLATA ONLINE FELÜLETEN AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS DIGITÁLIS PLATFORMON VALÓ KÍSÉRLETI PRÓBÁJA

10 AZ IDEGENNYELVI MÉRÉSEK RENDSZERÉNEK TOVÁBBFEJLESZTÉSE
DIGITÁLIS ADAPTÍV NYELVI MÉRÉS A JELENLEG LÉTEZŐ ELSŐ IDEGEN NYELVI MÉRÉS TOVÁBBFEJLESZTÉSÉRE DIGITÁLIS MÉRŐESZKÖZÖK A KIS ÉS NEMZETISÉGI NYELVEK MÉRÉSÉNEK TOVÁBBFEJLESZTÉSÉRE

11 AZ ÉRETTSÉGI VIZSGARENDSZER TOVÁBBFEJLESZTÉSE
ÍRÁSBELI FELADATSOROK FELTÖLTÉSE NYILVÁNOS, INTERNETES KERESŐRENDSZERBE, AZOK FOLYAMATOS GONDOZÁSA A VIZSGARENDSZER ELEKTRONIKUS ALAPOKRA VALÓ HELYEZÉSÉVEL KAPCSOLATOS KUTATÓ-FEJLESZTŐ TEVÉ- KENYSÉG.

12 DIAGNOSZTIKUS MÉRÉSEK RENDSZERÉNEK MEGERŐSÍTÉSE
AZ ÓVODÁSOK ISKOLAKÉSZÜLTSÉGÉNEK VIZSGÁLATÁRA ALKALMAS TESZT- ÉS FEJLESZTŐ RENDSZER KIDOLGOZÁSA, KIPRÓBÁLÁSA A DIAGNOSZTIKUS MÉRÉSI EREDMÉNYEKRE ÉPÜLŐ PEDAGÓGIAI FEJLESZTÉSI MODELLEK MEGTERVEZÉSE ÉS ISKOLAI ALKALMAZÁSA NEHÉZ FELTÉTELEK KÖZÖTT MŰKÖDŐ ISKOLÁK KIEMELT SZAKMAI, PEDAGÓGIAI CÉLÚ TÁMOGATÁSA A DIAGNOSZTIKUS ÉRTÉKELÉS ÉS FEJLESZTÉS ESZKÖZEIVEL

13 TANFELÜGYELETI ELJÁRÁSOK
ŐSZTŐL A ÉVI TANFELÜGYELETI TERVBEN SZEREPLŐ INTÉZMÉNYEK ÉS A VEZETŐI ELLENŐRZÉSEK (AZ ÉRINTETTEK ÉRTESÍTÉSE JÚLIUS 31-IG) 2847 VEZETŐ, 3912 INTÉZMÉNY (SZÉKHELY/TAGINTÉZMÉNY/INTÉZMÉNYEGYSÉG) SZAKÉRTŐK KIJELÖLÉSE NOVEMBER 30-IG.

14 A KÖVETKEZŐ ÉVI INTÉZMÉNYVEZETŐ ÉS INTÉZMÉNYELLENŐRZÉSHEZ FELTÖLTÉS AZ INFORMATIKAI RENDSZERBE – INTÉZMÉNYVEZETŐK FELADATA – NOVEMBER 30-IG (A FELÜLET TOVÁBBRA IS NYITVA MARAD, NEM ZÁR LE). AZ ELLENŐRZÉSI TERVBEN SZEREPLŐ PEDAGÓGUS, INTÉZMÉNYVEZETŐ, INTÉZMÉNY ÖNÉRTÉKELÉSÉNEK ELKÉSZÍTÉSE – INTÉZMÉNYEK FELADATA, A TANFELÜGYELETI LÁTOGATÁST MEGELŐZŐ LEGKÉSŐBB 15. NAPIG. AZ INTÉZMÉNYVEZETŐ ÖNÉRTÉKELÉSÉNEK ELKÉSZÍTÉSE A VEZETŐI MEGBÍZÁS 2. ÉS 4. ÉVÉBEN.

15 PEDAGÓGUSMINŐSÍTÉSI ELJÁRÁSOK
2017. ÉVI ELJÁRÁS ŐSZI IDŐSZAKRA TERVEZETT LÁTOGATÁSOK PUBLIKÁLÁSA AUGUSZTUS 10-IG. 2017. ÉVI ELJÁRÁSOK LEBONYOLÍTÁSA LEGKÉSŐBB JÚNIUS 30-IG. INTÉZMÉNYEK ÉRTESÍTÉSE AZ ELJÁRÁSBAN RÉSZT VETT PEDAGÓGUSOK EREDMÉNYÉRŐL – JANUÁR, JÚLIUS. SZAKÉRTŐI KÉPZÉS SZERVEZÉSE ÉS LEBONYOLÍTÁSA. PORTFÓLIÓ VAGY PÁLYÁZAT FELTÖLTÉSÉNEK HATÁRIDEJE AS ELJÁRÁSRA: NOVEMBER 25.

16 2018. ÉVI ELJÁRÁS MINŐSÍTÉSI ELJÁRÁSBAN RÉSZT VEVŐK SZÁMA: FŐ PEDAGÓGUS I. FOKOZAT: FŐ PEDAGÓGUS II. FOKOZAT: FŐ MESTERPEDAGÓGUS FOKOZAT: FŐ KUTATÓTANÁR FOKOZAT: FŐ PEDAGÓGUS I. FOKOZAT (NOKS): FŐ

17 ORSZÁGOS PEDAGÓGIAI-SZAKMAI SZOLGÁLTATÁSOK A PEDAGÓGIAI OKTATÁSI KÖZPONTOK BÁZISÁN

18 ORSZÁGOS IGÉNYFELMÉRÉS 2017
5008 intézmény tantárgygondozó szaktanácsadás 8522 összes igény 36165 többi szolgáltatási terület 27643

19 A MEGÚJÍTOTT SZAKTANÁCSADÓI RENDSZER felépítése és kapcsolatrendszere
POK szaktanácsadói koordinátor Tantárgygondozó vezető szaktanácsadók területenként 1-1 fő Matematika szaktanácsadók Testnevelés szaktanácsadók Tematikus vezető szaktanácsadók területenként 1-1 fő Intézményfejlesztés A vezető szaktanácsadók szakterületei megegyeznek a 48-as tantárgygondozói és tematikus területekkel

20 SZAKTANÁCSADÁS, TANTÁRGYGONDOZÁS SZOLGÁLTATÁSI TERÜLET
POK Szaktanácsadók száma beosztott feladat Vezető szaktanácsadók száma Békéscsabai POK 50 776 5 Budapesti POK 351 6187 20 Debreceni POK 51 760 4 Egri POK 67 1208 10 Győri POK 98 2160 13 Kaposvári POK 72 1190 Miskolci POK 65 1016 7 Nemzetiségi POK 165 1 Nyíregyházi POK 63 669 6 Pécsi POK 54 939 Salgótarjáni POK 32 376 2 Szegedi POK 134 2489 11 Székesfehérvári POK 92 1227 8 Szolnoki POK 90 943 9 Zalaegerszegi POK 83 1514 Összes 1 315 21 619 116

21 BÁZISINTÉZMÉNYI HÁLÓZAT KIALAKÍTÁSA
273 NYERTES 3 ÉVRE TÖBB ALKALOMMAL IS ELNYERHETŐ. ÉVENTE KIÍRÁSRA KERÜL A CÍMET ELNYERŐ INTÉZMÉNYEK VEZETŐI ÉS ÉRINTETT PEDAGÓGUSAI FELKÉSZÍTÉSEN VESZNEK RÉSZT. A Hivatal e felhatalmazás alapján és a Köznevelési Kerekasztal szakmai támogatásával célul tűzte ki 2016-ban, hogy a Pedagógiai Oktatási Központok közreműködésével mielőbb kialakítja bázisintézményei magyarországi hálózatát, amelyek képesek lesznek módszertani központként, egyfajta tudásbázisként katalizátorai lenni a Magyarországon működő állami és nem állami fenntartású köznevelési intézményekben folyó szakmai munkának. Olyan megyei, járási, esetleg országos szinten magas presztízsű hagyományokkal rendelkező, infrastruktúrában a feladatellátáshoz megfelelő módon felszerelt, egyedi, más intézmények számára is példaértékű, működésében koherens, befogadó, gyermekközpontú pedagógiai gyakorlattal, szakmai módszertani, szervezeti kultúrával és innovációval rendelkező, és ezt publikálni, valamint szakmai szolgáltatásként átadni képes intézmény, mely alkalmas adott területen magas színvonalú, hatékony tudásmegosztásra. Olyan intézmény, melyben az adott szolgáltatási területhez kapcsolódó jó gyakorlat eredményesen működik mesterpedagógus vagy mesterpedagógus szaktanácsadó, illetve az intézményvezető által kijelölt pedagógus közreműködésével.

22 AZ OKTATÁSI HIVATAL TOVÁBBI KÖZNEVELÉSI ÁGAZATI FEJLESZTÉSEI

23 KÖZNEVELÉSI TÉMAHETEK, TÉMANAPOK FEJLESZTÉSE
EFOP A PROGRAMKÍNÁLAT BŐVÍTÉSE, ÚJ TARTALMI ELEMEK FEJLESZTÉSE. SZAKMAI, MÓDSZERTANI, ILLUSZTRÁCIÓS ÉS EGYÉB KIEGÉSZÍTŐ SEGÉDANYAGOK KIDOLGOZÁSA ÉS PEDAGÓGUSOK FELKÉSZÍTÉSE. 3 témahét: pénzügyi és gazdálkodási, digitális, valamint fenntarthatóság-környezettudatosság

24 DIGITÁLIS PEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSEK EFOP 3.2.15
A KÉPZÉSI SZINTEK KÖZÖTTI ÁTLÉPÉSKOR KÖTELEZŐEN ELVÁRT SZINTEK MEGHATÁROZÁSA ÉS A KAPCSOLÓDÓ JOGSZABÁLYOK FELÜLVIZSGÁLATA. A PEDAGÓGUSOK, A TANULÓK DIGITÁLIS KOMPETENCIÁINAK MÉRÉSÉRE ALKALMAS KERETRENDSZER KIALAKÍTÁSA. A KERETRENDSZERNEK A PEDAGÓGUS-ELŐMENETELI RENDSZERBE TÖRTÉNŐ BEÉPÍTÉSE, EGYSÉGES MÉRÉSI MÓDSZERTAN KIDOLGOZÁSA.

25 KAPCSOLÓDÓ KÉPZÉSEK, TOVÁBBKÉPZÉSEK
TEMATIKUS INFORMÁLIS ÉS NEM FORMÁLIS TANULÁSI ALKALMAK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA EFOP A NAPKÖZIS ÉS BENTLAKÁSOS PROGRAMOK (AZ ÉVFOLYAM SZÁMÁRA 8 TÉMAMODUL, ÖSSZESEN 352 DB EGYHETES PROGRAMSABLON KIFEJLESZTÉSE). AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI PROGRAM NAT RENDSZERÉBE TÖRTÉNŐ BEILLESZTHETŐSÉGÉNEK MEGALAPOZÁSA KAPCSOLÓDÓ KÉPZÉSEK, TOVÁBBKÉPZÉSEK PEDAGÓGUSKÉPZÉSBE ÉS SZAKIRÁNYÚ PEDAGÓGUS TOVÁBBKÉPZÉSBE VALÓ INTEGRÁLÁSI LEHETŐSÉGEI A Nemzeti Táborozási Koncepció célja – a Nat céljaival, feladataival összhangban – a köznevelés modernizációja, a tanórán és iskolán kívüli tanulási alkalmak rendszerszintű fejlesztése, a családi, iskolai közösségek és a nemzeti közösség megerősítése, a szülők terheinek csökkentése. Az E projektben az Iskolai Közösségi Program elnevezésű táborozási program tartalom- és módszertani fejlesztése valósul meg, melynek újszerűsége a tanuló – pedagógus – szállás- és programszolgáltató összekapcsolása. Az EFOP „Korszerű pedagógiai módszerek alkalmazását segítő Iskolai Közösségi Program kísérleti megvalósítása” c. pályázat nyertesei kötelezően vesznek a pilot program lebonyolításában. Az alprojekt célja: az élményalapú, nyitott nevelési-tanulási környezetben megvalósuló tanulási alkalmak, módszerek fejlesztése, pilot rendszerű iskolai bevezetése a Nat céljaival összhangban.

26 SZÁLLÁSHELY- ÉS/VAGY PROGRAMSZOLGÁLTATÓK RENDSZERBE VALÓ BEKAPCSOLÁSA (MINŐSÍTÉSI RENDSZER KIDOLGOZÁSA, EGYÜTTMŰKÖDÉSI MEGÁLLAPODÁSOK). KOMPLEX TÁMOGATÓ INTERNETES PORTÁL LÉTREHOZÁSA. PILOT PROGRAM LEBONYOLÍTÁSA: 2018 ÉS 2019 JÚNIUS 3. ÉS 4. HETÉBEN ÖSSZESEN GYEREK TÁBOROZTATÁSA.

27 EFOP-3.1.1-14-2015-00001 „KISGYERMEKKORI NEVELÉS TÁMOGATÁSA”
Cél: az óvoda esélyteremtő és hátránycsökkentő szerepének erősítése 3000 fő óvodapedagógus 8 féle tematikus képzés 210 képzési csoport 144 képzési helyszín 100 település térítésmentes részvétel Folyamatban a Köztisztviselői továbbképzés

28 A pedagógus-továbbképzési rendszer minőségi fejlesztése
EFOP – A köznevelés módszertani megújítása a végzettség nélküli iskolaelhagyás csökkentése céljából 1. részcél A Komplex Alapprogram szakmai megvalósítói által végrehajtott fejlesztések és képzések minőségbiztosítása, komplex monitoringrendszer kialakítása és működtetése a fejlesztési folyamatok utánkövetése és beválásvizsgálata érdekében. 2. részcél A pedagógus-továbbképzési rendszer minőségi fejlesztése

29 EFOP-3.1.3-16-2016-00001 TÁRSADALMI FELZÁRKÓZÁSI ÉS INTEGRÁCIÓS KÖZNEVELÉSI INTÉZKEDÉSEK TÁMOGATÁSA
CÉL: Az óvodáskorú hátrányos helyzetű/halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek nevelését végző óvodák esélyteremtő képességének megerősítése. Együttműködési megállapodás megkötése 570 óvodával Közreműködő óvodapedagógusok 1140 fő Az óvodák 10%-ában roma (anyanyelvi) dajka is bevonásra kerül Elért gyermekek fő, bevont hátrányos helyzetű gyermekek fő

30 EFOP-3.1.5-16-2016-00001 - A tanulói lemorzsolódással veszélyeztett intézmények támogatása
CÉL: A VÉGZETTSÉG NÉLKÜLI ISKOLAELHAGYÁS MEGELŐZÉSE, CSÖKKENTÉSE, ÚJRA TERMELŐDÉSÉNEK MEGAKADÁLYOZÁSA A KÖZNEVELÉS HÁTRÁNYKOMPENZÁCIÓS ÉS ESÉLYTEREMTŐ KÉPESSÉGÉNEK NÖVELÉSE ALULTELJESÍTÉS ÉS SZEGREGÁCIÓ KEZELÉSE KOMPLEX INTÉZMÉNYFEJLESZTÉS TERÜLETI ÉS HELYI SZINTŰ PEDAGÓGIAI-SZAKMAI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER FEJLESZTÉSE ÁGAZATI, HELYI KÖZÖSSÉGI EGYÜTTMŰKÖDÉSEK TÁMOGATÁSA

31 EFOP-3.1.7-16-2016-00001 – ESÉLYTEREMTÉS A KÖZNEVELÉSBEN
PROJEKT FELÉPÍTÉSE R O M A L Á N Y K korai iskola el-hagyása M Á S O D I K E É L Y M GY H T A N O D I N T É M Y F E J L S Z 66 pályázó szervezet 120 köznevelési intézmény 279 Tanoda 30 köznevelési intézmény Képzés

32 eTWINNING – DIGITÁLIS KOMPETENCIA FEJLESZTÉSE MÁSKÉPP
EURÓPÁBAN: PEDAGÓGUS, INTÉZMÉNY, PROJEKT MAGYARORSZÁGON: 3850 PEDAGÓGUS, 1754 INTÉZMÉNY, 1781 PROJEKT 2014-TŐL HAZAI PARTNERREL NEMZETI ETWINNING PROJEKT IS INDÍTHATÓ Évente pedagógust delegálunk nemzetközi találkozókra Digitális kompetencia fejlesztése Akkreditált pedagógus-továbbképzések, webináriumok szervezése, megtartása Külföldi szakmai továbbképző és partnerkereső találkozókra pedagógusok delegálása Hazai és nemzetközi konferenciák, szakmai találkozók szervezése Pedagógiai, módszertani, technikai segítségnyújtás Portálszol-gáltatások Képzéseinken már közel 1500 pedagógus vett részt Évente mintegy 500 pedagógus és diák vesz részt hazai rendezvényeinken

33 TEHETSÉGPÁLYÁZATOK MATALENT 2 PROJEKT: AZ ORSZÁG ELSŐ ONLINE TEHETSÉGAZONOSÍTÓ MÉRÉSE 16 201 1 165 intézmények 4. évfolyamos tanulók 1 836 TEHETSÉGKAPU 2 PROGRAM TEHETSÉGAKADÉMIA 1. ÉS 2. KORSZERŰ AKKREDITÁLT TOVÁBBKÉPZÉS. 2 260 gyermekek/tanulók pedagógusok 1 898 intézmények 8 310 regisztrált feladatellátási hely 5 961 TEHETSÉGTÁR 2 a portálon regisztrált felhasználók száma

34 VALAMENNYI KOLLÉGÁNKNAK SIKERES 2017/2018-AS TANÉVET, NEVELÉSI ÉVET KÍVÁNUNK AZ OKTATÁSI HIVATAL MINDEN MUNKATÁRSA NEVÉBEN!


Letölteni ppt "Az Oktatási Hivatal főbb feladatai a 2017/2018. tanév során"

Hasonló előadás


Google Hirdetések