AZ AUTÓBUSSZAL VÉGZETT MENETREND SZERINTI SZEMÉLYSZÁLLÍTÁS ELINDÍTÁSA, HÁROM HÓNAPOS TAPASZTALATA DEBRECENBEN Budapest, Millenáris, 2009. 10. 21.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "AZ AUTÓBUSSZAL VÉGZETT MENETREND SZERINTI SZEMÉLYSZÁLLÍTÁS ELINDÍTÁSA, HÁROM HÓNAPOS TAPASZTALATA DEBRECENBEN Budapest, Millenáris, 2009. 10. 21."— Előadás másolata:

1 AZ AUTÓBUSSZAL VÉGZETT MENETREND SZERINTI SZEMÉLYSZÁLLÍTÁS ELINDÍTÁSA, HÁROM HÓNAPOS TAPASZTALATA DEBRECENBEN Budapest, Millenáris, Előadó: Nyikos István szolgáltatási igazgató

2 Előzmények – „mérföldkövek”
A Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzatának Közgyűlése a évi XXXIII. Törvény 6. § -ban foglaltaknak megfelelően február 21-i ülésén dönt, a Debrecen Megyei Jogú Város közigazgatási területén autóbusszal végzett menetrend szerinti személyszállítás közszolgáltatási szerződés keretében történő ellátására vonatkozó pályázat kiírásáról. A pályázati kiírás március 19-én megjelenik. A pályázaton való részvétel érdekében július 30-án a DKV Debreceni Közlekedési Zrt. és az INTER Tan-Ker Tanácsadó és Kereskedelmi Zrt. konzorciumi megállapodást köt.

3 Előzmények – „mérföldkövek”
A CÍVISBUSZ Konzorcium július 31-én beadja a pályázatát. A Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzatának Közgyűlése szeptember 25-én a Cívisbusz Konzorcium pályázatát fogadja le a pályázati kiírás nyerteseként. Az autóbusszal végzett menetrend szerinti személyszállításra vonatkozó közszolgáltatási szerződés megkötése október 10-én. Az első CÍVISBUSZ autóbuszjárat elindul július 1-én üzemkezdetkor, a szolgáltató váltás megtörténik.

4 A feladatok megosztása a konzorciumban
INTER TAN-KER Tanácsadó és Kereskedelmi Zrt.: a járműállomány biztosítása, a telephely megépítése, a járművek fenntartása, tisztítása, karbantartása, javítása, valamint vonali ellátása. DKV Debreceni Közlekedési Zrt.: a közösségi közlekedési feladatok megtervezése, menetrend készítés, forgalomszervezés és irányítás, humánerőforrás biztosítása (járművezetők, forgalom irányító személyzet), értékszelvény értékesítés.

5 A szolgáltató váltásig elvégzett feladatok
az autóbusz közlekedést kiszolgáló telephely megépítése, a járműállomány üzembe helyezése, a humánerőforrás biztosítása, a járművezetők oktatása, a DKV Zrt. szervezeti felépítésének átalakítása az autóbusz közlekedés működtetéséhez, megállóhelyi utastájékoztató rendszer kiépítése a frekventált autóbusz megállóhelyben, az értékesítési hálózat megszervezése.

6 További feladatok Az indítóhelyek, megállók átvétele
a egységes tarifarendszer kialakítás, az utazási igényekhez igazodó menetrendek készítése, közösségi közlekedési hálózat racionalizálása, új járatok bevezetése, elektronikus jegyérvényesítő rendszer bevezetése.

7 A járművek VOLVO B9L – ALFA CIVIS 18 típusú csuklós autóbusz

8 A járművek VOLVO B9L – ALFA CIVIS 12 típusú szóló autóbusz

9 GPS helyzet meghatározáson alapuló akusztikus és vizuális utastájékoztató rendszer a járműveken

10 Megállóhelyi utastájékoztató rendszer

11 GPS helyzet meghatározáson alapuló forgalomirányítási rendszer

12 Az autóbusz közlekedés forgalmi jellemzői
49 autóbusz járat 619 megálló Autóbusz járatszámok tanszünetben hétvégén tan. Időszakban A társaság által üzemeltett teljes vonalhálózat hossza bruttó ,93 Km nettó ,41 Km Naponta kiadott jármű darabszám tanítási időszakban db tanszünetben db hétvégén db

13 Az autóbusz közlekedés jelentősége a DKV Zrt-nél

14 Az autóbusz közlekedés jelentősége a DKV Zrt-nél

15 Tapasztalatok A hosszú vonalak menetrend érzékenysége
Reggeli csúcsidőszak kapacitás igényei Jármű rongálások,balesetek Fizetési fegyelem, vandalizmus Ellenőrzés fokozása A személyzet folyamatos oktatása

16 Köszönöm megtisztelő figyelmüket!


Letölteni ppt "AZ AUTÓBUSSZAL VÉGZETT MENETREND SZERINTI SZEMÉLYSZÁLLÍTÁS ELINDÍTÁSA, HÁROM HÓNAPOS TAPASZTALATA DEBRECENBEN Budapest, Millenáris, 2009. 10. 21."

Hasonló előadás


Google Hirdetések