Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
2
INNOVÁCIÓ A MŰVÉSZETOKTATÁSBAN
SZAKMAI KONFERENCIA Budapest Demarcsek Zsuzsa MAMOSZ elnök
3
A KONFERENCIA ELŐADÓI SIPOS IMRE HELYETTES ÁLLAMTITKÁR
LEBANOV JÓZSEF FŐOSZTÁLYVEZETŐ BOROSÁN BEÁTA FŐOSZTÁLYVEZETŐ - HELYETTES MAROSI KATALIN OSZTÁLYVEZETŐ INNOVATÍV MESTERPEDAGÓGUSOK: SZÉPLAKI ZOLTÁN (zeneművészet) MÓCSÁNNÉ NAGY ÁGNES (szín-és bábművészet) BARANYAI ZOLTÁNNÉ (képzőművészet) DEMARCSEK ZSUZSA (táncművészet) BAJOR PÉTER, MATEHETSZ - ügyvezető elnök Dr. BALOGH LÁSZLÓ, MTT és a MATEHETSZ elnöke SZŰCS TIBOR, MŰ- SZA - elnök ANTALNÉ NYÁRÁDI CSILLA, Nyíregyházi POK DEMARCSEK ZSUZSA, MAMOSZ- elnök TÓTH IMRE, MÁK- referens
4
A POHARAM FÉLIG TELE VAN
5
1998 2007 2013 2016
6
Nézőpontváltás a művészetoktatásban 2013
A SZAKMA ÉS AZ OKTATÁSIRÁNYÍTÁS EGYÜTTMŰKÖDÉSE KOMPETENCIA ALAPÚ TANTERV KÉRDŐÍVES HELYZETFELMÉRÉS SZAKMAI, MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSEK ONLINE SEGÉDANYAGOK EKVIVALENCIA TANULMÁNY SZAKMAI KONFERENCIA TÁMOGATÁSA A MŰVÉSZETI NEVELÉS SZÍNTEREI FUNKCIÓI
7
A MŰVÉSZETI NEVELÉS SZÍNTEREI
MŰVÉSZETI FŐISKOLA, EGYETEM MŰVÉSZETI SZAKGIMNÁZIUM ALAPFOKÚ MŰVÉSZETI ISKOLA
8
Alapfokú művészeti Iskola Művészeti szakgimnázium
SZINTEK, FUNKCIÓK Általános iskola Alapfokú művészeti Iskola Művészeti ismeretterjesztés Az érdeklődés felkeltése A tehetség felismerés első szakasza A személyiség fejlesztése és integrálása, képességfejlesztés a művészetpedagógia módszereivel Tehetségazonosítás, fejlesztés Hátránykompenzáció Szakirányú közép-és felsőfokú továbbtanulás segítése Művészeti szakgimnázium Művészeti szakmai képzés A tehetség kibontakoztatása Művészeti pálya előkészítése Felsőfokú képzés Professzionális művész és tanárképzés
9
BEFEKTETÉS A JÖVŐBE ÚJ KÖZÖSSÉGEK HASZNOS IDŐ HÁTRÁNYBÓL ELŐNY
MUNKÁRA NEVEL ÉLETMINŐSÉG VÁLTOZÁS
10
A MAGYAR MŰVÉSZETOKTATÁS PÉLDAÉRTÉKŰ
11
RENDSZER SZINTŰ MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS 2013-2016
Önfejlesztés egységes szempontrendszer alapján az iskola arculatának megfelelően a helyi értékeket előtérbe helyező módon az intézmény saját maga által meghatározott elvárásrendszere szerint Megváltozott az iskolai dokumentumok jelentősége! ÖNÉRTÉKELÉS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS
12
SZÁMÍT A VÉLEMÉNYÜNK! JOGSZABÁLY MÓDOSÍTÁS
ELJÁRÁSRENDEK – ÚTMUTATÓK FELÜLVIZSGÁLATA- MÓDOSÍTÁSA A MAGYAR MŰVÉSZETI AKADÉMIA TÁJÉKOZTATÁSA: Dr. Mizerák Katalin, Lázár Zsuzsa, Demarcsek Zsuzsa 62 INDIKÁTOR ÉRTELMEZÉSE MŰVÉSZETI ÁGANKÉNT KERESZASZTAL- DR. CSÉPE VALÉRIA Baranyai Zoltánné, Demarcsek Zsuzsa, Bokor György PEDAGÓGUS KAR – MŰVÉSZETI TAGOZAT Elnök: Szilágyi Zsolt Tagok: Horváth Éva Andrea, Farkasné Szőke Judit, Demarcsek Zsuzsa Titkár. Kiss Papp Csilla ÉRDEKKÉPVISELET: problémák azonosítása- visszajelzés- egyeztetés- párbeszéd
13
SZAKMAI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉS 2016-2019
FELSŐFOK KÖZÉP- FOK ALAP- FOK
14
INNOVÁCIÓ A MŰVÉSZETOKTATÁSBAN
15
„Ahhoz, hogy felfedezzünk egy új kontinenst, készen kell lennünk arra,
hogy elveszítsük a part biztonságát.” (Brian Tracy)
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.