Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Egészség az interneten
2
Internet itthon 50%-os penetráció, 35%-os növekedés 2 év alatt Havonta átlagosan közel 60 óra internetezés, 100%-os növekedés 2 év alatt Az erotika és a társkeresés kivételével minden tartalom fogyasztása nő
3
Az internet felhasználók számokban
35%-os növekedés Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, – (15+ belföldi közönség)
4
Az interneten töltött átlagos idő
100%-os növekedés Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, – (15+ belföldi közönség)
5
Kik ők? Hol vannak a többiek?
2008-ban 8 kifejezetten egészség témájú magyar portál, 2010-ben 16 Havonta 1,1M felhasználó, átlag feletti, 57%-os növekedés 2 év alatt Az egészség-téma iránt érdeklődő internetezők 60%-át lehet ezeken elérni Kik ők? Hol vannak a többiek? Egészség portálok
6
Kik ők? - Egészség portálok látogatói profilja
Nőies, az átlagosnál enyhén idősebb (40+), minimálisan magasabb társ.státuszú látogatói profil Nincsenek heavy user csoportok 35% keresőkből érkezik (átlag: 17%) Kulcsszavak: betegségek, tünetek, természetgyógyászat, …, gyógyszerek
7
Hol érjük el őket még? A 40+ korosztálynak csak 35%-át érjük el itt Kedvelt tartalmak még: utazás, társkeresés, életmód, család, prémium/luxus, kkv , regionális és gazdasági portálok Nem kifejezetten hírolvasó közönség, nem index/origo látogatók
8
Naponta 130e, havi szinten 1,1M internetező
Mit kezdjünk velük? Naponta 130e, havi szinten 1,1M internetező 4,8 látogatás és 13 oldalletöltés/hónap Tisztán CTR kampány nem lehet sikeres az egészségportálokon
9
SEM (!), UV és AV alapú hirdetés együttes használata
Kombináljunk! Hirdessünk többféle, exkluzív elérést biztosító tartalmon az egészségen kívül SEM (!), UV és AV alapú hirdetés együttes használata
10
Kovács Márton Digital Media Client Sector Director
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.