Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaEmma Király Megváltozta több, mint 8 éve
1
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b Tel: 373-0953 E-mail: kutatocentrum@maxima.hu Web: www.kutatocentrum.hu
2
Háttér Tárgy: a vállalatok rendezvényszervezésével kapcsolatos ismeretek és attitűdök feltárása Módszer: online felmérés Időzítés: 2007.03.22. – 2007.04.17. Célcsoport: üzleti döntéshozók Mintanagyság: 2595 sikeres interjú
3
Közel minden hetedik (15%) vizsgálatba bevont vállalat havi rendszerességgel tart valamilyen céges rendezvényt. 10-ből minden harmadik vállalat (35%) rendelkezik előre meghatározott keretösszeggel, költségvetéssel a céges rendezvényeket illetően. Közel minden tizedik (8%) vállalat minden hónapban szervez partner/vevő találkozót az ügyfélköre számára. A jövőt illetően a cégek jellemzően tréningeket (55%), partner/vevő találkozókat (54%) és üzleti utakat (48%) terveznek lebonyolítani az elkövetkező esztendőben. Közel minden harmadik (29%) cég jelenleg is kapcsolatban áll külső rendezvényszervező partnerrel. A rendezvényszervezők kiválasztásának 2 fő szempontja a szolgáltatás minősége (44%) és az alacsony ár (24%). Fő eredmények
4
Részletes eredmények
5
Közel minden hetedik (15%) vizsgálatba bevont vállalat havi rendszerességgel tart valamilyen céges rendezvényt. Céges rendezvények gyakorisága Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Milyen gyakran tart cége rendezvényeket (konferencia, partnertalálkozó, céges nyaralás, csapatépítés, tréningek, továbbképzések, stb)?
6
10-ből minden harmadik vállalat (35%) rendelkezik előre meghatározott keretösszeggel, költségvetéssel a céges rendezvényeket illetően. Céges rendezvények költségvetése Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Az alábbi állítások közül, kérjük válassza ki azt, amelyik leginkább illik cégére a rendezvényszervezések büdzséjére vonatkozóan.
7
Közel minden tizedik (8%) vállalat minden hónapban szervez partner/vevő találkozót az ügyfélköre számára. Céges rendezvények szervezése Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Milyen gyakran szervezi/szervezteti meg cégük az alábbi rendezvényeket? (Kérem csak azokra a rendezvényekre gondoljon, amiket az Ön cége rendez/rendeztet meg.)
8
A cégek jellemzően tréningeket (55%), partner/vevő találkozókat (54%) és üzleti utakat (48%) terveznek lebonyolítani az elkövetkező esztendőben. Céges rendezvények tervezése Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Az alábbi rendezvények közül, melyek szervezését tervezik az elkövetkező egy évben?
9
Közel minden harmadik (29%) cég kapcsolatban áll külső rendezvényszervező partnerrel. Külső rendezvényszervező partner Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Van az Ön cégének állandó rendezvényszervező partnere?
10
A rendezvényszervezők kiválasztásának 2 fő szempontja a szolgáltatás minősége (44%) és az alacsony ár (24%). Bázis: a teljes minta n=2595 Rendezvényszervezők kiválasztási szempontjai kérdés: Kérjük állítsa sorrendbe az alábbi szempontokat aszerint, hogy mennyire fontosak a rendezvényszervező cég kiválasztásakor. A legfontosabb szempontnál az 1-est, a legkevésbé fontosnál a 6-ost jelölje meg.
11
Minden ötödik (22%) vállalat rendez karácsonyi partit üzleti partnereinek. Karácsonyi parti ügyfeleknek Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Rendez cégük rendszeresen karácsonyi partit ügyfeleinek?
12
A vállalatok fele (48%) rendez belső karácsonyi ünnepséget kollektívájának. Karácsonyi parti alkalmazottaknak Bázis: a teljes minta n=2595 kérdés: Rendez cégük rendszeresen karácsonyi partit alkalmazottainak?
13
Köszönjük, hogy rész vett kutatásunkban! Amennyiben a teljes kutatási jelentést is szeretné elolvasni, vegye fel velünk a kapcsolatot! HÍREK Média és Internet Technológiai Kft. H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b Tel: 373-0953 E-mail: kutatocentrum@maxima.hu Web: www.kutatocentrum.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.