Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIda Lakatos Megváltozta több, mint 8 éve
1
Dr. Bói Loránd Üzletágvezető KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. Közlekedéstudományi Üzletág Közszolgáltatások pályáztatási rendszere a közúti személyszállításban XVII. Nemzetközi Közlekedési Konferencia A közlekedési szolgáltatások feltételrendszerei Magyarországon Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Szeged, 2015. november 26-27. 2015.11.27.
2
I.Bevezető gondolatok II.Nemzetközi (európai) gyakorlatok III.Hazai kihívások IV.További szempontok, következtetések 2015.11.27.
3
I. Bevezető gondolatok 2015.11.27.
4
A személyszállítási szolgáltatásokról szóló 2012. évi XLI. Törvény A hatályban lévő közúti közszolgáltatási szerződések 2016. december 31-én lejárnak 1370/2007 EK rendelet a vasúti és a közúti személyszállítási közszolgáltatásokról 2015.11.27.
5
Forrás:KTI 2015.11.27.
10
I. Nemzetközi (európai) gyakorlatok 2015.11.27.
12
Európai országok szabályozási modelljei a közúti közszolgál- tatásban (2014). Forrás: IFUA, Horváth & Partners 2015.11.27.
13
Az ellátásért felelősök szerepe az európai szabályozási modellekben (2014). Forrás: IFUA, Horváth & Partners 2015.11.27.
14
Eszköz és infrastruktúra üzemeltetési modellek. Forrás: IFUA, Horváth & Partners 2015.11.27.
15
Kockázatfajták és alkalmazott szerződések. Forrás: IFUA, Horváth & Partners 2015.11.27.
16
Németország: teljes liberalizáció a távolsági piacon 2013-tól. 2015.11.27.
17
Németország: belső szolgáltatói modell a regionális piacon. Forrás: Saját szerkesztés a KVV 2011. évi beszámolója és egyéb szerződései alapján. 2015.11.27.
18
Románia: szabályozott verseny alacsony belépési feltételekkel a regionális és a távolsági piacon. 2015.11.27.
19
III. Hazai kihívások 2015.11.27.
20
Intézményrendszer Forrás: Saját szerkesztés a hatályos jogszabályok és közszolgáltatási szerződések alapján. 2015.11.27.
21
Pályáztatás A 1370/2007/ EK rendelet hatályba lépése óta Európában megvalósuló egyik legjelentősebb volumenű – Magyarország teljes területére kiterjedő – eljárás, amely a jelenlegi hazai intézményrendszerben a személyszállításról szóló 2012. évi XLI. Törvény 23 § alapján a szolgáltatási koncesszióra vonatkozó szabályok szerint, közbeszerzési eljárás keretében a megfelelő eljárástípussal összhangban a 2004/17/EK, illetve a 2004/18/EK irányelvekben foglaltakkal. folytatható le. 2015.11.27.
22
Jármű és infrastruktúra 2015.11.27.
23
Közlekedési központok jármű korfája (2015. január 1.) Életkor Darabszám 2015.11.27.
24
Közlekedési központok jármű állománya környezetvédelmi besorolás szerint (2015. január 1.). Besorolás Darabszám 2015.11.27.
25
Tarifapolitika Forrás: Facebook. 2015.11.27.
26
IV. TOVÁBBI SZEMPONTOK, KÖVETKEZTETÉSEK 2015.11.27.
29
Egy utazás során megtett átlagos távolság (2012). Forrás: KSH. 2015.11.27.
30
Egyes szolgáltatási jellemzők fontossága és az azokkal való elégedettség. Forrás: Saját szerkesztés. 2015.11.27.
31
Elsődleges és másodlagos közlekedési eszköz választás a vasúti (V) és az autóbuszos (B) utasok körében. Forrás: Saját szerkesztés. 2015.11.27.
32
Személygépkocsi és jogosítvány megléte a megkérdezettek körében. Forrás: Saját szerkesztés. 2015.11.27.
33
KÖSZÖNÖM A MEGTISZTELŐ FIGYELMET! boi.lorand@kti.hu 2015.11.27.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.