Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaRezső Hajdu Megváltozta több, mint 8 éve
1
MI A SEO? KÜLSŐS SEO CÉG VAGY SAJÁT SZAKEMBER? MIKOR MELYIKET VÁLASSZAM, ELŐNYÖK/HÁTRÁNYOK Horváth Ernő – WebSEO Kft. 2011.03.30
2
SEO – Search Engine Optimization Weboldal „láthatóságának” a növelése a keresőkben a normál (organikus) találatok között Láthatóság -> Több látogató Relevancia Szöveg, Kép, Videó
3
SEO – Search Engine Optimization Hogyan működnek a keresők? Yahoo, Google, Szörcs.hu Hogyan keres a célpiacom? Kulcsszavak, kifejezések Időszakok, események, történések Miben/mit keres a célpiacom? Szöveg, Képek, Videó Hol keres a célpiacom? Google.hu vs. vertikális keresők
4
Keresőoptimalizálásról beszélünk, de...
5
Miért fontos a SEO? Kattintási arányok pozíciók szerint 1. pozíció 100% 2. pozíció 59,8% 3. pozíció 47,5% 4. pozíció 39% 5. pozíció 34,8% 6. pozíció 31,1% 7. pozíció 24% 8. pozíció 20,0% 9. pozíció 15,3% 10. pozíció 13,9% (Atlas Institute)
6
A „SEO világban” egy dolog biztos: a változás Keresők algoritmusa Új alkalmazások, lehetőségek (Google Places) Új konkurensek Régi konkurensek Új kulcsszavak, termékek (netbook, iphone) Kulcsszavak jelentése (android, szandika)
7
Mire nem jó a SEO?
8
Nem lesz tőle szép a weboldalunk
9
Nem tudja meggyőzni a látogatót
10
Nem lesznek olcsóbbak a termékek
11
Nem lesz tőle jobb az ügyfélszolgálat
12
Jó SEO, rossz SEO?
13
Mi a különbség a két kép között?
14
A BMW-nek sem sikerült...
15
Ezt látta a látogató
16
Black Hat SEO Keyword stuffing Doorway pages Cloaked pages Link Farming Hidden text
17
Élet a linkfarmon...
18
Külsős cég vagy belső szakember?
19
Közös probléma...
20
Belső szakember Tudás házon belül marad Időzítés, mikor kezdjen Termék vagy szolgátatás ismeret Folyamatos rendelkezésre állás Kevesebb jogosultság probléma
21
Külsős cég Tapasztalat más kampányokból Speciális szaktudás Dinamikusan növelhető terhelés Több fajta szerepkör Linképítés
22
Mikor válasszunk külsős céget? Egyszer kell jól megcsinálni, utána szintentartani Túl kicsi vagy túl nagy projekt Nagy szezonalitás Szükséges háttéreszközök már rendelkezésre állnak Motiváció sikerdíjjal
23
Mikor válasszunk saját szakembert? Folyamatosan szükséges törődni vele, pl. új termékek Cégméret indokolja, el tud tartani egy SEO szakembert Olyan tudás van a birtokunkban, amit „lehetetlen” kiadni Réspiac, maga a piac a kulcs
24
„Kevert modell” Belső erőforrás Szövegírás Oldalak létrehozása Érkező oldalak kialakítása Külső tapasztalatok átültetése a cégre Külső erőforrás Újdonságok alkalmazása Szoftverek Coaching Sok manuális munka, linképítés
25
Hazai piac sajátosságai Nyelv Bizalom hiánya Árorientált Kulcsszóorientált
26
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.