Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLili Deákné Megváltozta több, mint 8 éve
1
ÜNNEPÉLYES NYITÓRENDEZVÉNY Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065
2
A Társadalmi Megújulás Operatív Program a TÁMOP-3.3.8.B-12 kódszámú „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása hátrányos helyzetű kistérségekben” című pályázati felhívásához elkészült a pályázati dokumentáció Előzmény Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 2013.10.24.
3
„Minden ember szeretné a maga útját járni… aki nem akar eltévedni, iránytűt visz magával a felfedezőútra, hogy segítse a ájékozódásban. Az iránytű persze csak a továbbhaladás helyes irányát mutatja. Az útra kinek-kinek magának kell rátalálnia.” (Mohás Lívia) Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 2013.10.24.
4
A pályázat címe: Iránytű az esélyhez Projektszám: TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 A projekt Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 2013.10.24.
5
A projekt megvalósítása Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 Közreműködő szervezet: ESZA Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. Projekt megvalósításának kezdete: 2013.09.01. Projekt megvalósításának vége: 2015.09.30. Kedvezményezett: Klebersberg Intézményfenntartó Központ A projekt megvalósításának helyszíne: Püspökladányi Általános Iskola és Speciális Szakiskola, Alapfokú Művészeti Iskola 2013.10.24.
6
A projekt elszámolható költségei: 30 000 000 Ft Az igényelt támogatás összege: 30 000 000 Ft A támogatás mértéke: 100 % A projekt költségvetése Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 2013.10.24.
7
Megnyertük a pályázatot! De hogyan tovább? Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 2013.10.24.
8
Projektmenedzsment ProjektmenedzserTörösné Turányi Borbála Pénzügyi vezetőZics Tamás Szakmai vezetőPató Józsefné Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 2013.10.24.
9
a gyakorlatban jól alkalmazható, működtethető struktúra kiépítése az esélyegyenlőségért, a heterogén tanulásszervezésért egyéni mentorálással a gyermekek képességeinek kibontakoztatása, felzárkóztatása a tanulói/diákközösségek befogadó szemléletformálása módszertani megújulás a tanulók képességeinek maximális kibontakoztatásához szükséges korszerű pedagógiai, pszichológiai ismeretek elsajátítása iskolánk alkalmassá váljon egész napos tevékenységek végzésére Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 A projekt célkitűzései Közvetlen célunk 2013.10.24.
10
Közvetlen célunk Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 zökkenőmentes átmenetek biztosítása, továbbtanulási mutatók javítása, eredményes pályaorientáció a modellértékű program továbbfejlesztése, terjesztése az intézmény környezetével partneri együttműködés kialakítása A szülők és az oktatási intézmények partneri kapcsolatának javítása a példaértékű projektmegvalósítás 2013.10.24.
11
a szociális és életviteli kompetenciák megerősítése, az esélyegyenlőség biztosítása a hátránykompenzáció, a felzárkóztatás, a kulturális és szociális hiányosságok pótlása az intézmény HHH tanulóinak legalább 80%-os bevonása a gyermekek személyiségének sokoldalú, harmonikus fejlesztése Hosszú távú célunk Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 2013.10.24.
12
Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 az oktatási-nevelési intézményeken kívüli társadalmi környezet pozitív irányú szemléletformálása új együttműködő partnerek felkutatása, bevonása a helyi roma kisebbségi önkormányzattal közös programok szervezése tudásmegosztás és a horizontális tanulás, tapasztalatok és eredmények publikálása, megosztása más intézményekkel Hosszú távú célunk 2013.10.24.
13
A projekt célcsoportja Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 hátrányos helyzetű és a halmozottan hátrányos helyzetű diákok - köztük roma gyerekek pedagógusok Közvetlen célcsoportunk 2013.10.24.
14
A projekt célcsoportja Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 a gyermekek családja a társadalom és annak más szereplői az iskolával együttműködő, a projekt megvalósításába bevont civil szervezetek, helyi támogató intézmények Közvetett célcsoportunk 2013.10.24.
15
A AA A projekt szakmai megvalósítása Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 a pedagógiai munkát szabályozó dokumentumok módosítása bemeneti mérések kidolgozása, egyéni fejlesztési terv készítése és mentorálás a továbbtanulást támogató pályaorientációs program kidolgozása a továbbtanulást támogató pályaorientációs tevékenység megvalósítása 2013.10.24.
16
Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 kis értékű tárgyi eszközök beszerzése módszertani továbbképzés a gyermekek sikeres szocializációját segítő kulturális program Debrecen Vojtina Bábszínház Szolnok Színház Nyíregyháza Vadaspark Szarvas Arborétum A projekt szakmai megvalósítása 2013.10.24.
17
Az Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 A projekt szakmai megvalósítása Az átmenetek kezelését támogató programok „Beköszöntő” játékos nyílt nap „Gólyanap” „Babszem Jankó” – mesedélelőtt „Bene Gyula Kupa” – sportrendezvény „Balázsolás” „Bocsavató és csibeavató” 2013.10.24.
18
Az Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 A projekt szakmai megvalósítása Az átmenetek kezelését támogató programok 2013.10.24. BENE GYULA JÁTÉKOS SPOTVETÉLKEDŐ GÓLYATÁBOR
19
Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 A projekt szakmai megvalósítása Az intézményen kívüli partneri kapcsolatok erősítése „Petri nap” A hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű tanulók szüleinek bevonása, partneri kapcsolat kialakítása Családi nap Adventi készülődés 2013.10.24.
20
Az Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 A projekt szakmai megvalósítása 2013.10.24. CSIBEAVATÓ CSALÁDI NAP
21
Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 A projekt szakmai megvalósítása Roma gyermekek és családtagjaik bevonását segítő tevékenységek „Roma mesemondó verseny” Hagyományápolás lebonyolítása 2013.10.24.
22
Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 A projekt szakmai megvalósítása Modell értékű program továbbfejlesztése Birinyiné Girdán Éva – Pató Józsefné Helyünk Európában – hátránykompenzáló program (2005) 2013.10.24.
23
A projekt számszerűsíthető eredményei MUTATÓ Kiinduló érték 2015 A kapcsolati háló bővítése érdekében megkötött és aktív együttműködési megállapodások száma 014 A program keretében továbbképzett pedagógusok száma 015 A programba bevont halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek/tanulók száma 0240 A szülők bevonásával zajló programok száma 014 Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 2013.10.24.
24
Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 A projekt számszerűsíthető eredményei MUTATÓ Kiinduló érték 2015 A továbbtanulást támogató, továbbá pályaorientációs programok száma 010 Átmenetek kezelését támogató programok száma 022 2013.10.24.
25
„Néha jobb egy iránytű, mint a részletes útvonal.” Paul Wade Köszönöm a megtisztelő figyelmüket! Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065 Törösné Turányi Borbála projektmenedzser email: torosne@gmail.com 2013.10.24.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.