Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaVirág Mészárosné Megváltozta több, mint 8 éve
1
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes
2
Mérések ► Matematikából ► Szövegértésből ► 8. évfolyamon 2004, 2006, 2007, 2008, 2009 ► 10. évfolyamon 2003, 2004,2006, 2007, 2008, 2009
3
A mérés értékelése ► ► Az eredmények értékelése során a tanulókat és a feladatokat egy valószínűségi modell segítségével közös skálára helyezték. Ennek megfelelően, az első kompetenciamérésben szerepelt tanulók országos átlageredményét 500 pontban, szórását 100 pontban határozták meg. ► ► A 2009-es mérés eredményeit is erre a rögzített képességskálára rendezték. ► ► Az évek közötti összehasonlíthatóságot az ún. Core teszt teszi lehetővé, amelyet évről-évre egy országosan reprezentatív mintán vesznek fel, és amelynek tartalma változatlan és titkos.
4
Országos Kompetencia Mérés Országos Kompetencia Mérés 2009 Iskolánk eredményei
5
Eredményeink a különböző viszonyítási csoportokhoz
6
A 8. és a 10. évfolyam eredményeinek összehasonlítása a 2009-es mérésben
7
8. évfolyam eredményei részletesen ► Matematika ► Szövegértés
8
8. osztály eredményeinek változása az előző évhez képest
9
8. évfolyam matematika eredményei a különböző iskolatípusokban, térségekben
10
Matematika 8. évfolyam
14
542 Iskolánk tényleges eredménye 542 (523;558) Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 529 (a tényleges eredmény ettől nem különbözik szignifikánsan) Várható eredmény a 6 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 539 (a tényleges eredmény ettől nem különbözik szignifikánsan) Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében CSH index alapján 8. évfolyam matematika
15
Matematika eredményünk változása a mérésekben
16
Szövegértés 8. évfolyam
21
► 604 ► Telephelyünk tényleges eredménye 604 (583;623) ► ► Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 556 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) ► ► Várható eredmény a 6 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 572 (a tényleges eredmény ettől szignifikánsan jobb) "elvárható" eredmény Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében 8. évfolyam szövegértés
22
Szövegértés eredmények változása
23
10. évfolyam ► 6. évfolyamos gimnázium ► 4. évfolyamos gimnázium, A nyelvi tagozat B általános, műszaki E nyelvi előkészítő, nyelvi, nemzetiségi ► Matematika ► Szövegértés
24
10. osztály eredményeinek változása az előző évhez képest
25
Matematika 10. évfolyam
26
Képességeloszlás
27
A 6 évfolyamos gimnáziumi osztály eredménye
28
Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében CSH index alapján matematika, 10. évf. 6 osztályos gimn. ► Telephelyük tényleges eredménye 611 (588;626) ► Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 540 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) ► Várható eredmény a 6 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 555 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb)
29
A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása
30
10.g matematika 10. évf. mat.
31
4 évfolyamos gimnázium, 10. évfolyam, matematika
32
► Telephelyük tényleges eredménye 545 (530;557) ► Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 520 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) ► Várható eredmény a 4 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 520 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében CSH index alapján matematika, 10. évf. 4 osztályos gimn.
33
Szövegértés, 10. évfolyam, 6 osztályos gimn., 4 osztályos gimn.
34
Szövegértés, 10. évfolyam, 6 osztályos gimn., 4. osztályos gimn.
35
6 osztályos gimn.
36
szövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása
37
Szövegértés 10. évf
38
► Telephelyük tényleges eredménye 619(604;637) ► Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 552 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) ► Várható eredmény a 6 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 562 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében CSH index alapján szövegértés, 10. évf. 6 osztályos gimn.
39
► Telephelyük tényleges eredménye 571(562;580) ► Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 531 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) ► Várható eredmény a 4 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 531 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében CSH index alapján szövegértés, 10. évf. 4 osztályos gimn.
43
A Bródy eredményei az elvárhatóhoz képest
44
A gyenge teljesítményű tanulók %-os aránya
45
10. évfolyam matematika eredményei a megyei intézményekben
46
10. évfolyam szövegértés eredményei a megyei intézményekben
48
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.