S AJÁT MODUL 2014- 2015- ÖS TANÉVBEN D ROGPREVENCIÓ Szegedi Károlyné.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A TINIK LEMONDANAK A DOHÁNYZÁSRÓL REFORMÁTUS KOLLÉGIUM KÉZDIVÁSÁRHELY Október - December 2011.
Advertisements

A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
„Hull a pelyhes fehér hó…”
Internet a németórán Egyedi Csabáné
2. osztályos példa Bubernik Eszter
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
3 perc Tanári tevékenység Tanulói tevékenység Munkaforma • Bevezető • A pedagógus felvázolja a tanóra témáját. • Aktív figyelem • Frontális osztálymunka.
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
Komplex Instrukciós Program
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
PROJEKT A GYAKORLATBAN AVAGY A TANULÓPÉNZT MEG KELL FIZETNI.
Angol nyelvi kompetencia
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
Hatékony diáktanács – minőségi diákélet – felelős állampolgárok "Bartók Béla " Elméleti Líceum diákönkormányzata.
Hargita Megye Tanácsa, azzal a céllal indította a Barangoljunk Székelyföldön! című, természetjárásra ösztönző programsorozatát, hogy minél több gyerek.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TÉMÁK FELDOLGOZÁSA PEDAGÓGIAI PROJEKTEKKEL Rádai Péter (Nyíregyházi.
A „TINIK LEMONDANAK A DOHÁNYZÁSRÓL” BARÓTI SZABÓ DÁVID ISKOLAKÖZPONT BARÓT Február - Március 2011.
Szövegértés-szövegalkotás „B” Természetismeret
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
Projektnapló Az ideális világ
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
A „Storyline” - módszer alkalmazása a tanulásban akadályozott gyermekek ismeretszerzésében Szakál Judit Siteri Anikó Bárczi Gusztáv EGYMI Debrecen.
TAPASZTALATAIM A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRÓL MŰVELTSÉGTERÜLET SZOCIÁLIS ÉLETVITEL ÉS ÉLETMÓD KÉSZÍTETTE: VARGA GABRIELLA GÁRDONYI GÉZA ÁLTALÁNOS ISKOLA.
A Mályi-projekt. Bevezető A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is Olyan.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
A tea varázslatos világa. 1. Célrendszer I.  Általános célok:  Élményszerzés nyújtása  Viselkedéskultúra fejlesztése  Szabadidő hasznos eltöltésére.
1 Témafelvetés Tanulásmódszertan 2. kurzusra Papp Endre – Molnár Attila.
Kompetencia alapú idegen nyelvi
A kompetencia alapú oktatásról
1. osztályos példa Bubernik Eszter
Ökoiskolai beszámoló 2010/2011
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Hogyan éltek a gyerekek a XIX. századi Angliában? Internet a nyelvórán Kóbor Annamária.
Drogokról Saját modul megvalósítás es tanév Készítette : Szegedi Károlyné.
Kompetensek lettünk? június 27..
Indító gondolatok 2000-ben egy nemzetközi vizsgálat szerint 32 ország tanulói közül a magyar diákok mondták legtöbben, hogy nem szeretik az iskolát, mert.
Gyermekvilág régen és ma
HOGYAN VALÓSÍTHATÓ MEG A TÁMOP A HANGSZERES OKTATÁSBAN?
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN ZILAHI-SZABÓ EDIT.
Mottó „A tanítvány nem pohár, amelyet meg kell tölteni, hanem fáklya, melyet lángra kell lobbantani.” (I. Tamm)
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / A papír útja-Tóth-Pliska Ágnes.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
A „NYÍLÓ ABLAKOK” című projekt bemutatása KOVÁCS ÁRPÁDNÉ
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Erdei barátaink – Szakács Sándor.
A beiskolázás előkészítése
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
A prezentáció-készítés szabályai
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A Ceglédi Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
TIOK IKT – tesztelés 1. osztály Pap Ágnes. A csoport bemutatása 6-7 éves korosztályon teszteltem a tananyagot. /12 fő,előképzettség nélkül,tagozat nincs,de.
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
A VÍZ. A témahét célja az volt, hogy: a mindennapi órák és a tanagyag szorításán engedve a kijelölt célcsoportba tartozó diákok (9/a, 9/b) egy héten át.
Együtt az egészséges fiatalokért a Thanban Balogh Tiborné Than K. Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola.
DROGPREVENCIÓ Készítette : Szegedi Károlyné. A modul megvalósításának tartalmi célja : A káros szenvedélyekkel kapcsolatos fogalmak, ismeretek bővítése,
Idegenforgalmi, Kereskedelmi és Vendéglátó Szakképző Iskola Sopron Kompetencia mérések azok visszajelzései és hatása a napi munkára.
Projekt hét a Békésyben decemberében „A globalizáció veszélyei, környezettudatos élet”
Regionális konferencia
KRE-AKTÍV motivációs projekt
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Előadás másolata:

S AJÁT MODUL ÖS TANÉVBEN D ROGPREVENCIÓ Szegedi Károlyné

D ROG, A LKOHOL, K ÁBÍTÓSZER, C IGARETTA, J ÁTÉKSZENVEDÉLY, Napjainkban egyre fiatalabb korban találkoznak a gyerekek ezekkel a dolgokkal. Elengedhetetlen, hogy minél többször, és több féle módon kerüljön a tanuló kapcsolatba ezekkel a témákkal. A csoportok kialakítása után, kiválasztottuk minden csoport témakörét. Mindenkinek az internet segítségével a saját témakörében fel kellett készülnie.

P EDAGÓGIAI CÉLOK : Személyiségfejlesztés Közösségfejlesztés A téma fontosságának hangsúlyozása A káros szenvedélyek hatásainak, veszélyeinek megismertetése

M ÓDSZERTANI ESZKÖZÖK : - kooperatív technikák alkalmazása pl. koop ábra, csoportmunka, tanulói prezentációk készítése és bemutatása társaiknak - Plakátkészítés - Tanulói kiselőadás

K OOP - Á BRÁK

V ÁZLATOK

L ÉNYEGKIEMELÉS …..

P REZENTÁLUNK ……

A LELKES ELŐADÓK …..

C SOPORTBAN

T ANULÓI KISELŐADÁS

A Z ELKÉSZÜLT PLAKÁTOK

A Z ALKOHOLIZMUS VESZÉLYEIRŐL ….

A DOHÁNYZÁS ÁRTALMAIRÓL

A MODUL MEGVALÓSÍTÁSÁNAK ÉRTÉKELÉSE A tanulók szívesen találkoznak őket érintő témákkal, és hajlandók a feldolgozásban aktívan részt venni. Sikerült az SNI- s tanulók bevonása a munkába, sikerélményt nyújtottak nekik ezek az órák. Kibontakozhatott egyéniségük, kreativitásuk a tanulóknak. Jól tudtak együttműködni a csoportokban egymással a gyerekek. Jó hangulatban teltek a foglalkozások.