„ PÁRBESZÉD - A köz- és felsőoktatás kapcsolata a pedagógusképzésben” című konferencia AZ ELŐADÁS CÍME Név Eger, 2015. 03. 05. ESZTERHÁZY KÁROLY FŐISKOLA.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések.
Advertisements

Felsőoktatási felvételi tájékoztató
A MaNDA: lehetőség a digitális örökség tényleges megőrzésére Előadó: Lovas Borbála a Mandalat Munkacsoport tagja.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola I. alprogram: Társadalmi.
Budapesti Műszaki Főiskola Kandó Kálmán Villamosmérnöki Főiskolai Kar
Szövegminta Szövegminta szövegminta MEZŐGAZDASÁG- ÉS KÖRNYEZET- TUDOMÁNYI KAR, GÖDÖLLŐ.
Pécsi Tudományegyetem Szociológia Tanszék Bölcsészettudományi Kar.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Szentirmai László Kollégiumi hallgatónők munkaideje 1972 Falussy Béla: Egyetemi és főiskolai kollégisták életmódja.
A HUNAGI lehetséges szerepvállalása a térinformatikai oktatás terén Térinformatikai Konferencia és Szakkiállítás „ Az elmélet és gyakorlat találkozása”
Mesterképzés az EKF-en
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A gyakorlatvezető mentor
Tehetséggondozás a pszichológiában TÁMOP / Járai Róbert, PhD PTE BTK Pszichológiai Intézet.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VI. alprogram: Karrierszolgáltatások.
Közoktatás – pedagógusképzés - neveléstudomány
Civil Biztonság- és Védelemtudományi Tanszék Honlapok A GTK tudományos portáljának létrehozása, gondozása:
2009 Mit kell tudnom a tudományos diákköri munkáról? a Nyíregyházi Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Főiskolai Karán.
Kezdő jogászok a munkaerő-piacon Szép Károly projektvezető Budapest, November 26. Diplomaszerzés és pályakövetés Szakmai nap I.
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
1 Estefánné Varga Magdolna A modern tanárképzés kapcsolódási pontjai a kompetencia alapú oktatáshoz HMPSZKSZ TÁMOP Nyitókonferencia Eger szeptember.
GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR, GÖDÖLLŐ K ONCEPCIÓ A GAZDASÁG - ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS TEVÉKENYSÉGÉNEK TERVEZÉSÉRE, SZERVEZÉSÉRE ÉS.
1 Hernyák Zoltán Programozási Nyelvek II. Eszterházy Károly Főiskola Számítástudományi tsz.
Jankovits László egyetemi docens PTE BTK
Készítette: Zombory Andrea Kommunikáció az egyetemen
AZ EREDMÉNYESEBB TANÁRKÉPZÉSÉRT
Szakfordító és tolmácsképzések Csillebérc augusztus 29. Dr. Sárvári Judit OKM Felsőoktatási Főosztály
Az Eger-patak élete a városrehabilitáció után Korompainé Szitta Emese Eszterházy Károly Főiskola Környezettudományi Tanszék.
SZAKMAI FÓRUM, EKF, Eger, TÁMOP B.2-13/ Együttműködés az észak-magyarországi pedagógusképzés minőségi megújításáért SZAKMAI.
Szent István Egyetem. Az egyetem létrejötte Az évi LII. Törvény alapján, január 1-i hatállyal, a jogelőd intézményeiket is figyelembe véve,
Eszterházy Károly Főiskola 3300 Eger, Eszterházy tér. 1 TÁMOP D-12/2/KONV Az Eszterházy Károly Főiskola Roma Szakkollégiumának.
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
Az Eger-patak rejtőző világa Korompainé Szitta Emese Eszterházy Károly Főiskola Környezettudományi Tanszék.
Pécs  2000 éves mediterrán város a Mecsek hegység lábánál  Baranya megye székhelye  Lakosainak száma: több mint 160 ezer  Nevezetességei: ókeresztény.
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa Tankönyvek a könyvtárosképzésben Tóvári Judit főiskolai tanár Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola, Eger Tóvári Judit.
Élményszerű tanulás tabletekkel
Szöveggel vezérelt rajzolás
Dr. Illésné Dr. Kovács Mária Borbás Emese
Szakok, képzési formák az Eszterházy Károly Főiskolán 2009.
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
Eötvös Loránd Tudományegyetem A legősibb és legnagyobb magyar egyetem.
„EGYÜTTMŰKÖDÉS AZ ÉSZAK- MAGYARORSZÁGI PEDAGÓGUSKÉPZÉS MINŐSÉGI MEGÚJÍTÁSÁÉRT” TÁMOP B.2-13/ K/5 ALMODUL: PEDAGÓGUSKÉPZÉS TELJES VERTIKUMÁT.
Szövegminta Szövegminta szövegminta. Szövegminta Az élô és élettelen természettudomány, valamint a társadalomtudomány számos területén oktató intézményünk.
Innováció-átok vagy lehetőség a felsőoktatásban? Dr. Urbányi Béla Egyetemi tanár.
DUÁLIS SZAKOK AZ SZTE KÍNÁLATÁBAN TÁMOP F-14/1/KONV Egység, alprojekt/alprogram neve Projektzáró rendezvény, Karsai Krisztina.
EKF Comenius Kar, Sárospatak Dr. Kelemen Judit dékán.
Minta Az előadás címe Szerző, előadó Konferencia neve és dátuma Dezső Tamás: A "kutatóegyetem" koncepció Európában és Magyarországon Magyar Felsőoktatás.
MUNKAERŐ-PIACI IGÉNYEKRE TÁMASZKODÓ GYAKORLATORIENTÁLT KÉPZÉSEK, SZOLGÁLTATÁSOK A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM FÓKUSZÁBAN TÁMOP F-14/1/Konv
Bemutatkozik az EKF Természettudományi Kara Pénzesné Dr. Kónya Erika dékán.
Dr. Tokár-Szadai Ágnes Adjunktus Miskolci Egyetem, Gazdálkodástani Intézet VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. (ISBN.
Szent István Egyetem Készítsen diamintát a bemutatóhoz! A mintának legyen háttere, formázza meg a címsort és a tartalom sorokat! A láblécben szerepeljen.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
A diákigazolvány igénylés menete
Makovecz-program Jakabné dr. Szalai Krisztina Pécs, augusztus 31
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
A Tanárképző Központ koordináló szerepe
ÓVODAPEDAGÓGUS ÉS TANÍTÓ SZAK MEGÚJÍTÁSA
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
Romák a felsőoktatásban Fekete Ilona Dóra
ÁROP /C/A A komplex programmal segítendő leghátrányosabb
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Dr. Varga Attila Károly
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
Előadás másolata:

„ PÁRBESZÉD - A köz- és felsőoktatás kapcsolata a pedagógusképzésben” című konferencia AZ ELŐADÁS CÍME Név Eger, ESZTERHÁZY KÁROLY FŐISKOLA TÁMOP B.2-13/ pályázat Együttműködés az észak-magyarországi pedagógusképzés megújításáért K2. modul 8. résztevékenység

CÍM MINTA  1828: Bölcsészettudományi Kar (BTK) Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar (GTK) Alcím minta:

CÍM MINTA  1828: Bölcsészettudományi Kar (BTK) Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar (GTK) Alcím minta:

CÍM MINTA  1828: Bölcsészettudományi Kar (BTK) Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar (GTK) Alcím minta:

CÍM MINTA Alcím minta:

CÍM MINTA Alcím minta:

CÍM MINTA Alcím minta:

CÍM MINTA Alcím minta:

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!