 Azért választotuk az internet függőség témát mert arra voltunk kiváncsiak,hogy ha készitenek egy statisztikát a “SZENT LÁSZLÓ”iskolában menyi diák.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MŰSZAKI SZAKKÖZÉPISKOLA INFORMATIKAI TERÜLETTEL.
Advertisements

Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏
A könyvtár és az Internet mindenkié A világ a könyvtárban, a könyvtár a világban.
Confidential/Property of Danfoss District EnergyDanfoss District Energy DivisionDate| 1| 1 Elektronikus Akadémia Bemutatása Előadó: Egyházi Zoltán okl.g.m.,
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
Egy tervezett elektronikus agrár-piactér kérdőíves megkérdezésének tapasztalatai Szabó-Szentgróti Eszter – Csonka Arnold – Szabó-Szentgróti Gábor Kaposvári.
A publicisztikai és tájékoztató műfajok
Mit csinálsz a szobádban
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
Baranya Megyei Drogambulancia
Biztonságosabb Internet
Közösségi portálok használata (Etikett, veszélyek..)
Kataszter és e-önkormányzat
Vontatott szántóföldi permezőgépek összehasonlítása
2007. március 28.Verseghy Ferenc Könyvtár1 E-polgár e-ügyei Mire jó az Ügyfélkapu?
Mottó: „Nekem nem volt ilyen jó tanárom, mint nektek!”
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
Megvalósíthatóság és költségelemzés Készítette: Horváth László Kádár Zsolt.
Irány a suliba…. Gazdaság informatika… Megkapjuk az évközi feladatot.
Az első vásárlás folyamata. Hány db-ot? Kosárba tesz.
Az információs ipar teljesítménye Európai Unió, Magyarország, Amerikai Egyesült Államok.
MMORPG ONLINE SZEREPJÁTÉK JELENTŐSÉGE AZ EMBERI KAPCSOLATOK TÜKRÉBEN
Közösségi oldalak: újabb aspektusok a kapcsolatokban Dr. Kósa Éva PPKE, BTK, VJK Internet konferencia Szeptember
Szűcs Norbert A SIP oktatási tapasztalatai Magyarországon.
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
INTERNET.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
Stratégiai kvízjáték, bajnoksággal, nyereményekkel.
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
Az internetről.
Internetoktatás a József Attila Városi Könyvtárban (Élmények, tapasztalatok)
Emmt konferencia, Illyefalva 2006 szeptember 30. Internetes tanácsadás: Interneten keresztül, névtelenül, a Rogers-i személyközpontú pszichológia elveire.
Hol keressünk tudományos munkákat kutatásunkhoz?.
Bolyai-hét Iskolánkban idén is megrendezzük a nagy hagyománnyal rendelkező Bolyai-hetet. Az idei rendezvénysorozat időpontja: december 12–16.
Felekezeti statisztika Irányító tanár: Hasas Tünde Szerz ő k: Szabó Katalin Kertész Erika Veres Janka Eszter Szent László Római Katolikus Gimnázium Nagyvárad.
Az iskola az én szememmel Iskolánk diákjai a fent említett pályázatra készítettek diafilmeket, melyek közül a következőt véltük a legjobbnak.
Informatika bemeneti mérés
Bodócs István történelem verseny december 16.
Házi dolgozat szolgáltatásmarketing mystery shopping máv
TUDTAD?Ha Kínában egymillió közül sem találni nálad jobbat……akkor csak egy vagy az 1300-ból!Hamarosan Kínában beszélnek majd legtöbben angolul.India lakosságának.
Kinek hogyan segíthet? Motivációs üzenetek a társadalom különböző szegmensei számára.
A N emzetközi Gy ermekmentő Sz olgálat Magyar Egyesület pápai számítógépes klubjának Safer Internet tevékenysége és megvalósulási formái Készítette: Nagy.
Az előadások használata. Hogyan használjuk az diákat 1.Kattints a SLIDES kapcsolatra 2.Kattints az AUDIO kapcsolatra 3.Várdd meg, míg elindul a hang 4.Hallgasd.
,,Szent László”Római Katólikus Gimnázium Készitette:Kurucz Brigitta Kállai Dóra Kállai Dóra Mateoc Teodor-Dávid Mateoc Teodor-Dávid 2011 Február 16.
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
Idősek és ifjak a jövőért
Készítette: Pálinkás Petra
Készítette: Somorjai Kristóf.  Az internet olyan globális számítógépes hálózat, ami az internet protokoll révén felhasználók milliárdjait kapcsolja össze.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
PEDAGÓGUSOK ÚJMÉDIA-HASZNÁLATA VIII. Nemzetközi MÉDIA Konferencia, Balatonalmádi Paksi Borbála, Schmidt Andrea.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Honlap készítés és az ehhez szükséges informatikai alapismeretek A világháló jelentősége a KKV-k piachoz jutásában Forgács István (X-Meditor Kft.) Tel.:
Érd utol a gyerekedet! szeptember Készítette: Dr. Detrekői Zsuzsa.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Az egyházi szakképzés helyzete Koblencz Attila
Hasznos tanácsok kedvenc témádból készítendő ppt elkészítéséhez
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Digitális világ, eszközök
Oxford július 4 – július 15. Creative teaching and methodology
Jelrendszerek, a kettes számrendszer
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam
Ismerkedjünk az Internettel!
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Digitális kalandok a magyar kultúra világában
Előadás másolata:

 Azért választotuk az internet függőség témát mert arra voltunk kiváncsiak,hogy ha készitenek egy statisztikát a “SZENT LÁSZLÓ”iskolában menyi diák lenne internet függő és hányan találnák az internetet hasznosnak,szórakoztatónak

 Mire használja az internetet?  A munkához  B vásárláshoz  C szórakozáshoz  D ezéshez

 Mióta van internetes szolgáltatása?  A 1-eve  B több mint egy éve  C nagyon régóta  D nincs egyáltalán

 A fél órát  B három órát  C sokkalta többet  D egyáltalán

 A hasznos  B érdekes  C jó időtöltés  D egyáltalán nem jó

 A igen  B nem  C ritkán  D mindig