Média portfólió 2016. BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tourinform iroda működtetése október Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Advertisements

Projekt általános bemutatása
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
EURAMA TOURS Eurama Travel Agency
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
A TURIZMUS KÖZPONTI HÍRFORRÁSA. Turizmuskommunikáció A TURIZMUS Kft. egyfelől releváns ismeretek, szolgáltatások és termékek előállítása, illetve közvetítése.
Családbarát szálláshelyek Puczkó László Szakmai igazgató.
ORSZÁGOS TDM KONFERENCIA, BÜK 2010.
Promóciós eszközrendszerünk
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Turisztikai fejlesztések, kooperációs lehetőségek Monor, Strázsa-hegy.
Marketing lehetőségek a falusi turizmusban
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
VIP Magazin MÉDIAAJÁNLAT. Nemzetközi magazin, megjelenik:  Magyarországon  Romániában (román nyelven),  Szlovákiában (szlovák nyelven).
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
A PROJEKT CÉLREDSZERE 1. A program stratégiai célja: A határ menti területek erősebb gazdasági és szociális integrációja 2. A program specifikus célja:
2008. október 30.Európai Fogyasztói Központ Magyarország Morvay György.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Általános tájékoztatás az oklevélmellékletről
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
FASHION STREET Médiaajánló FASHION STREET Médiaajánló.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Katalógusok szerepe az értékesítésben. Katalógusok szerepe A turisztikai termék egyik tulajdonsága, hogy szolgáltatásokból áll, megfoghatatlan, nagyon.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
A Nyelv- és Beszédtechnológiai Platform egy éve Váradi Tamás MTA Nyelvtudományi Intézet Nyelvi áttörés A nyelv- és beszédtechnológia mint húzóágazat.
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
Kovács Györgyi Budapest Kártya Divízió Vezető BFTK Nonprofit Kft.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Cégbemutatás 2003 október 7.. Cég háttér AmCham havi magazin Új kétnyelvű befektetési magazin Marketing ügynökség.
1 A Hungary for FP6 projekt a bemutatása Dr. Groó Dóra Tudományos és Technológiai Alapítvány.
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
XXII. Országos Személyszállítási Szakmai Konferencia április 20. – drivingcamp Hungary (Zsámbék) BFTK BánTeodóra, ügyvezető igazgató Budapest, 2016.
A FALUSI TURIZMUS HÉTVÉGÉJE JÚNIUS Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület HAZAJÁRÓ HÉTVÉGE.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
XXII. ORSZÁGOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI SZAKMAI KONFERENCIA KITÖRÉSI PONTOK A KÜLÖNJÁRATI AUTÓBUSZOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSBAN Moderátor: Tóth Mihály független marketing.
BEMUTATKOZÁS Magyar Fényreklámgyártók Szövetsége KÖZGYŰLÉS április 7.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
EGYÜTT KÖNNYEBB Ferenczy Anikó Magyar Kongresszusi Iroda Március 29.
2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
Virtuális egészségügyi információk szakembereknek, laikusoknak Barangolás a Zala Megyei Kórház Egészségügyi Szakkönyvtárának honlapjánhttp://
Turizmus a megyei területfejlesztési stratégiában és Vas megye turisztikai jellegű projektjeinek bemutatása.
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
Haszon rendezvények médiaajánlat
2/18/2018 Marketingterv Név.
Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa
Partnerség és együttműködés
Előadás másolata:

Média portfólió 2016

BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása

Média portfólió 2016 Budapest Guide City Map Budapest’s Finest Elektronikus felületek Egyéb Csomagajánlat = hatékony kommunikáció

BFTK turisztikai kiadványai – Budapest Guide példány 8 nyelv megjelenés: tavasz megjelenési lehetőség: hirdetés vagy PR cikk formájában, 1/3-1/2-1/1 méret

BFTK turisztikai kiadványai – City Map Évente példány megjelenés: negyedévente értékesítést a Turizmus Kft.-vel közösen végezzük

Budapest’s Finest – Az ötcsillagos városmagazin

2014. decemberében jelent meg először hiánypótló jellegű, ingyenes, angol nyelvű exkluzív magazin a város minőségi szolgáltatásairól, egyedi termékeiről és színvonalas programjairól negyedévente, példány terjesztés: 4-és 5*-os szállodák szobabekészítéseiben, éttermekben, külképviseleteken megjelenés: évszakonként, a téli kiadáshoz lehet még csatlakozni megjelenési lehetőség: hirdetés vagy PR cikk formájában, 1/3-2/1 méretig

Elektronikus felületek Honlap ( – magyar, angol, német) Facebook (Látogass Budapestre, Visit Budapest) Havi hírlevelek (angol, magyar)

Egyéb lehetőségek Budapestinfo Pontok Mobil információs pultok

Médiaajánlat Megjelenési lehetőségek: – Önálló megjelenések – Csomagajánlatok a évre vonatkozóan – Speciális ajánlatok Budapest Card partnereknek ingyenes kiadvány kihelyezés, aktuális ajánlatok kommunikálása a BFTK saját felületein, promóciós film, stb.

Keressen minket: Monostori Diána, marketing divízió vezető Köszönöm figyelmüket!