Szövegminta Szövegminta szövegminta. Szövegminta Az élô és élettelen természettudomány, valamint a társadalomtudomány számos területén oktató intézményünk.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A magyar felsőoktatás.
Advertisements

Új költségviselési formák a felsőoktatásban Dr. Bakos Károly felsőoktatási szakértő.
Nálunk a jövő már elkezdődött, ne maradjon le róla!  Kiválósági díj  Országosan elismert színvonal  Oktatók tudományos minősítése – 2. hely  Kiemelkedő.
Norvég Alap Zöld ipari innováció. Célok – Zöld ipari innováció Zöld vállalkozások versenyképességének erősítése, meglévő iparágak zöldebbé tétele, zöld.
Duális felsőfokú képzés a PMMIK-n
Felsőoktatási felvételi tájékoztató
Regionális fejlesztések és szerkezetátalakulás a mezőgazdaságban
Az EU oktatási és képzési rendszerének célkitűzései
Hol található a Gépészmérnöki Kar?
Szövegminta Szövegminta szövegminta MEZŐGAZDASÁG- ÉS KÖRNYEZET- TUDOMÁNYI KAR, GÖDÖLLŐ.
Műegyetem - Kutatóegyetem Bizalom-Minőség-Együttműködés 1 Hogyan tovább, Műegyetem? november 17.
A bolognai folyamat – Párizs: Sorbonne-i Nyilatkozat Franciaország, Egyesült Királyság, Olaszország, Németország  hallgatói és oktatói mobilitás.
A BA/BSc végzettség hasznosíthatóságának vizsgálata a Debreceni Egyetemen és Nyíregyházi Főiskolán végzett fiatalok körében Seres Edina
KÖRNYEZETTANULÁS A PEDAGÓGUSKÉPZÉSBEN
Környezetállapot-Értékelés Program A PROGRAM JÖVŐ„KÉP”E KvVM – MTA TAKI – Széchenyi István Egyetem Bulla Miklós.
AEGON Ösztöndíj Program
Készítette:Keresztes Katalin Borbála KEKOAAF.PTE II. éves szabad bölcsészet szakos hallgató Óra: Kommunikáció az egyetemen Oktató:Viszket Anita
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola IX. alprogram: Szakmai.
Rejtő Sándor Könnyűipari Mérnöki Főiskolai Kar
Agrár-környezetvédelmi Modul Agrár-környezetvédelem, agrotechnológia KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Mezőgazdasági szerkezetátalakulás hatása a területfejlesztésre  : 2103 Gödöllő, Páter Károly u. 1.  : 2103 Gödöllő, Páter Károly u. 1. Dr. Káposzta József.
MIBEN ERŐS ÉS MIBEN GYENGE AZ MRTT Elnöki beszámoló a évi közgyűlésen Magyar Regionális Tudományi Társaság.
Szövegminta Szövegminta szövegminta ÁLLATORVOS-TUDOMÁNYI KAR, BUDAPEST.
Szövegminta Szövegminta szövegminta. Szent István Egyetem Lorem ipsum…. Szent István Egyetem Gazdasági, Agrár- és Egészségtudományi Kar, Tel.: Fax:
Szilágyi Barnabás Minőségi oktatás hatékony vezetéssel az európai dimenzióban HEFOP/2004/3.3.1-P /1.1 NYF MIR rendszere, minőségfejlesztési.
FRANCIA NYELV, IRODALOM ÉS KULTÚRA MESTERKÉPZÉSI SZAK.
Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet A LEADER PROGRAM MINT HELYI PARTNERSÉG KÉRDÉSEI MAGYARORSZÁGON.
Bemutatkozik a Georgikon
Kerekasztal tézisek A víz- és időjárás trendek hatása a jövő mezőgazdaságára Jolánkai Márton – Tarnawa Ákos – Pósa Barnabás – Fekete Ágnes – Török Gábor.
Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
MI A TUDOMÁNY?. 1.A világegyetem és saját magunk megismerésének egyik legfontosabb útját, a tudományos kutatást mint folyamatot, cselekvést, és társadalmi.
összefüggései, új kihívásai
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
A mezőgazdaság és az élelmiszeripar kapcsolata a fenntartható fejlődés érdekében Kaposvár 2009 április 28. Sándor István Földművelésügyi és Vidékfejlesztési.
AGRÁRMÉRNÖKI SZAK (MSc.) NYME Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
Szakfordító és tolmácsképzések Csillebérc augusztus 29. Dr. Sárvári Judit OKM Felsőoktatási Főosztály
Szent István Egyetem. Az egyetem létrejötte Az évi LII. Törvény alapján, január 1-i hatállyal, a jogelőd intézményeiket is figyelembe véve,
A felsőoktatási intézmények és karok OTDK eredményessége
Nálunk a jövő már elkezdődött, ne maradjon le róla!
A Bologna-folyamat hatása az ifjúság munkaerő-piaci helyzetére
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
A Bologna-folyamat a munkáltatók szempontjából Gerner Péter
Bolognai Folyamat a az európai és a hazai mérnökképzésben Jobbágy Ákos BME november 17.
DEBRECENI EGYETEM Természettudományi és Technológiai Kar Földtudományi Intézet Természetföldrajzi és Geoinformatikai Tanszék AZ EMBER DOMBORZATRA GYAKOROLT.
Dr. Husvéth Ferenc Tudományos ügyekért felelős rektorhelyettes június 22.
A BSc-MSc rendszerű tanulmányok tapasztalatai a műszaki és a természettudományi felsőoktatásban II. MŰHELYKONFERENCIA AZ ELTE BOLYAI KOLLÉGIUMÁBAN 2008.
„ PÁRBESZÉD - A köz- és felsőoktatás kapcsolata a pedagógusképzésben” című konferencia AZ ELŐADÁS CÍME Név Eger, ESZTERHÁZY KÁROLY FŐISKOLA.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
A Magyar Nemzeti Bank új gondolkodásmódja és programja Veszprém Dr. Ferkelt Balázs főosztályvezető, MNB, Oktatási Igazgatóság március 17.
Innováció-átok vagy lehetőség a felsőoktatásban? Dr. Urbányi Béla Egyetemi tanár.
Környezetmérnök mesterképzés A legjobb választás, ha a Földnek is jót akarsz!
DUÁLIS SZAKOK AZ SZTE KÍNÁLATÁBAN TÁMOP F-14/1/KONV Egység, alprojekt/alprogram neve Projektzáró rendezvény, Karsai Krisztina.
MI LESZ VELED, EGYETEM? Varga Júlia Az Oktatói Hálózat vitasorozata
Az ÁFSZ feladatai az „Út a munkához” program végrehajtásában Pirisi Károly főigazgató Foglalkoztatási és Szociális Hivatal.
Köszöntjük a Mezőgazdaság- és Környezettudományi Kar nevében!
Szent István Egyetem Készítsen diamintát a bemutatóhoz! A mintának legyen háttere, formázza meg a címsort és a tartalom sorokat! A láblécben szerepeljen.
Most akkor ez mit is jelent? - számok és értelem
Introduction of Szent István University
Motivációs kutatások kutatási kérdései
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
BME Mérnök informatikus alapszak
Vegyészképzés a Madách iskolában
MIÉRT éppen a BME Villamosmérnöki és Informatikai Kar?
Agrár- és Gazdaságtudományi Kar
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Szent István Egyetem, 2100 Gödöllő,
Előadás másolata:

Szövegminta Szövegminta szövegminta

Szövegminta Az élô és élettelen természettudomány, valamint a társadalomtudomány számos területén oktató intézményünk 2000-ben jött létre több – korábban önálló – egyetem és fôiskola integrálásával. A hat karból álló Szent István Egyetem – megtartva, vállalva és gyarapítva agrárhagyományait – a természeti erôforrás tudományok területére is kiterjesztette tudományos és oktatási potenciálját. A korábban a növénytermesztésre, állattenyésztésre, állatorvoslásra összpontosító agrár jellegû képzés mára jelentôsen bôvült és kínálatunkban a vidékfejlesztés, környezetévdelem és a mûszaki tudományok, valamint a bölcsészet és gazdaságtudomány is megtalálható. Karaink között egyaránt van 220 éves múltra visszatekintô és ennél jóval fiatalabb intézmény, de egyben valamennyien közöse: a Szent István Egyetem fennállásának nem egészen egy évtizede karai révén hírneve vívott ki magának itthon és külföldön. Fakultásaink szerteágazóan válják az ember, a természet, a környezet, a gazdaság és a társadalom – a valóságban is egymásba kapcsolódó – kérdéseit, amelyekre a gyakorlat számára is érvényes válaszokat keresnek. Ismereteinket a tudományos gondolattól a termékig, az állatgyógyászattól az építészetig, a pedagógusképzéstôl a mérnök- és közgazdászképzésig számos változatban kínáljuk. Célunk, hogy a jövôben is elismert tagja legyünk a hazai és az európai felsôoktatásnak, ahol egyaránt jó tanulni és dolgozni. Az egyetem a minôségi képzésre helyezi a hangsúlyt: olyan diplomát akarunk végzôseink kezébe adni, amellyel jó esélyük van elhelyezkedni a munkaerôpiacon. Szent István Egyetem, 2100 Gödöllô, Páter Károly utca 1. Tel.: Fax: ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– –––––––––––––

Szövegminta Az élô és élettelen természettudomány, valamint a társadalomtudomány számos területén oktató intézményünk 2000-ben jött létre több – korábban önálló – egyetem és fôiskola integrálásával. A hat karból álló Szent István Egyetem – megtartva, vállalva és gyarapítva agrárhagyományait – a természeti erôforrás tudományok területére is kiterjesztette tudományos és oktatási potenciálját. A korábban a növénytermesztésre, állattenyésztésre, állatorvoslásra összpontosító agrár jellegû képzés mára jelentôsen bôvült és kínálatunkban a vidékfejlesztés, környezetévdelem és a mûszaki tudományok, valamint a bölcsészet és gazdaságtudomány is megtalálható. Karaink között egyaránt van 220 éves múltra visszatekintô és ennél jóval fiatalabb intézmény, de egyben valamennyien közöse: a Szent István Egyetem fennállásának nem egészen egy évtizede karai révén hírneve vívott ki magának itthon és külföldön. Fakultásaink szerteágazóan válják az ember, a természet, a környezet, a gazdaság és a társadalom – a valóságban is egymásba kapcsolódó – kérdéseit, amelyekre a gyakorlat számára is érvényes válaszokat keresnek. Ismereteinket a tudományos gondolattól a termékig, az állatgyógyászattól az építészetig, a pedagógusképzéstôl a mérnök- és közgazdászképzésig számos változatban kínáljuk. Célunk, hogy a jövôben is elismert tagja legyünk a hazai és az európai felsôoktatásnak, ahol egyaránt jó tanulni és dolgozni. Az egyetem a minôségi képzésre helyezi a hangsúlyt: olyan diplomát akarunk végzôseink kezébe adni, amellyel jó esélyük van elhelyezkedni a munkaerôpiacon. Szent István Egyetem, 2100 Gödöllô, Páter Károly utca 1. Tel.: Fax: ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– –––––––––––––