Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ Új utak a tanárképzésben – a MOTIVATE projekt tapasztalatai Dr. Tóth Péter Szociális háló az oktatásért Innolearn TeNeGEN
Fejlődési trendek egyéni tanulás → közösségi tanulás technikai integráció → …, majd web 2.0 mobilizáció → mobiltanulás flexibilitás atipikus tanulási formák előretörése, integrálódása a munkaerő átképzés és továbbképzés rendszerébe
A MOTIVATE projekt honlapja
Az egyik kurzus 1.
Az egyik kurzus 2.
A kurzus hallgatóinak egy csoportja
Aktivitás a kurzusban 1.
Aktivitás a kurzusban 2.
Aktivitás a kurzusban 3. Wiki
Aktivitás a kurzusban 4.
A MOTIVATE tapasztalatok hasznosítása
A MOTIVATE tapasztalatok hasznosítása 1. Elektronikus tanulás
A MOTIVATE tapasztalatok hasznosítása 2. Oktatástechnológia-multimédia
A VTK kurzus főbb objektumai A tananyag- egység címe Időfüggetlen tananyag-elemek Fogalomtár Súgó Időfüggő tananyag-elemek A tananyag-egységet alkotó aktuális lap kijelzése A tananyag-egységen belüli navigáció A tananyag-egységek közötti navigáció a) Az interaktív elektronikus tananyag
A VTK kurzus főbb objektumai b) Tesztek
A VTK kurzus főbb objektumai c) Feladatbeadás
A VTK kurzus főbb objektumai d) Fogalomtár
A VTK kurzus főbb objektumai e) Fórum
A VTK kurzus főbb objektumai e) Fórum
A VTK kurzus főbb objektumai f) Wiki
A minőségellenőrzés célterületei A virtuális kurzus Az elektronikus tananyag Tutori munka Rendszerszervezés, kurzusmenedzsment
Adatbányászati eszközök alkalmazása a minőségbiztosításban
Virtuális tanulási környezet fejlesztésének modellje
Web-bányászat Google Analytics-szel
Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ Új utak a tanárképzésben – a MOTIVATE projekt tapasztalatai Dr. Tóth Péter Szociális háló az oktatásért Innolearn TeNeGEN