Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ Új utak a tanárképzésben – a MOTIVATE projekt tapasztalatai Dr. Tóth Péter

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Forrás: Educatio folyóirat 2003/III szám, - E-LEARNING / Buda András: Virtuális oktatás című cikke Előadó: Burai István György cím:
IKT ESZKÖZÖK A VAJDASÁG ISKOLÁIBAN
E-learning alapú távoktatásos képzés
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Tanyanyagtárházak lépjünk túl egy LMS korlátain Networkshop 2010 Debrecen, április Vágvölgyi Csaba
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések.
Információs és kommunikációs technikák szerepe a szakképzésben
Készítette: Batári Csilla Andragógia MA L II. félév.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Informatikai alkalmazások a Széchenyi István Egyetemen – DPR Szakmai Klub I. – Közösségi weboldalak és alumni szervezetek.
MULTIMÉDIA és ELEKTRONIKUS TANULÁS I. (Oktatástechnológia) 4. konferencia.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
A tanulási problémák diagnosztikája és terápiája
Fekete Zsombor ÉMRTK Távháló Workshop 2001 szeptember 21.
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
Mentortanárképzés eLearning támogatása
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
Elektronikus tanulási környezetek sajátosságai
E-learning alapú távoktatásos képzés
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
Szakmai kompetenciamérés a Humán TISZK-ben
Az információs és kommunikációs technológiák szerepe a szakképzésben február 22. Dr. Tóth Péter főiskolai docens Fővárosi Pedagógiai.
| | Tananyagfejlesztések fejlesztői szemmel Wagner Balázs MTA SZTAKI.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál.
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
„ IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban” „ IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban ” augusztus.
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
Tanulási és tanítási stílusok elektronikus környezetben
Kihívások és eredmények az e-learning fejlesztés során Zarka Dénes TÁMOP /1-C
Az Európai Unió által társfinanszírozott projekt 1 Ikonok és Indexek Projekt (A felnőttképzés hozzáférésének fejlesztése Újpesten, különösen a halmozottan.
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
A kerekasztal résztvevői
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
A tanulási környezet változásának hatásai a tananyagfejlesztés módszereire Dr. Ludik Péter.
SPORTIRODA A PANNON EGYETEMEN FENNTARTHATÓSÁG TÁMOP E-13/1/KONV Sport a Pannon Egyetemen.
A Calderoni Program helye és szerepe a HEFOP-ban Záró-konferencia március 27. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Telefon:
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 1. konferencia.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
Nagy Regina Az információkat tartalmazó interaktív eszközökre, mint félkész termékekre kell tekintenünk, amiből a felhasználó saját.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
Innovatív LCMS szolgáltatások és újszerű pedagógiai stratégiák Szász Antónia január 30. – I. Oktatás-informatikai konferencia, ELTE PPK.
Dr. Kovács Miklós tanszéki mérnök Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatásos képzés.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
Szivák Judit Intézeti értekezlet jún Oktatási asszisztens szakirány.
A HAGYOMÁNYOS TANÁR- KÉP LEBONTÁSA A HÁLÓZATI TANULÁS SORÁN Fodorné Tóth Krisztina PTE
Óbudai Egyetem FENNTARTÓ Rektor Kancellár Szenátus
Honlap: Program: A Math-Bridge interaktív tanulási platform lehetséges szerepe az oktatási folyamatban.
Lente Tamás Méliusz Juhász Péter Könyvtár
A Tanárképző Központ koordináló szerepe
Drótos László – Németh Márton (Országos Széchényi Könyvtár)
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
A Tudásrégió közösségi színterei
TUDOMÁNYOS KONFERENCIA
Előadás másolata:

Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ Új utak a tanárképzésben – a MOTIVATE projekt tapasztalatai Dr. Tóth Péter Szociális háló az oktatásért Innolearn TeNeGEN

Fejlődési trendek egyéni tanulás → közösségi tanulás technikai integráció → …, majd web 2.0 mobilizáció → mobiltanulás flexibilitás atipikus tanulási formák előretörése, integrálódása a munkaerő átképzés és továbbképzés rendszerébe

A MOTIVATE projekt honlapja

Az egyik kurzus 1.

Az egyik kurzus 2.

A kurzus hallgatóinak egy csoportja

Aktivitás a kurzusban 1.

Aktivitás a kurzusban 2.

Aktivitás a kurzusban 3. Wiki

Aktivitás a kurzusban 4.

A MOTIVATE tapasztalatok hasznosítása

A MOTIVATE tapasztalatok hasznosítása 1. Elektronikus tanulás

A MOTIVATE tapasztalatok hasznosítása 2. Oktatástechnológia-multimédia

A VTK kurzus főbb objektumai A tananyag- egység címe Időfüggetlen tananyag-elemek Fogalomtár Súgó Időfüggő tananyag-elemek A tananyag-egységet alkotó aktuális lap kijelzése A tananyag-egységen belüli navigáció A tananyag-egységek közötti navigáció a) Az interaktív elektronikus tananyag

A VTK kurzus főbb objektumai b) Tesztek

A VTK kurzus főbb objektumai c) Feladatbeadás

A VTK kurzus főbb objektumai d) Fogalomtár

A VTK kurzus főbb objektumai e) Fórum

A VTK kurzus főbb objektumai e) Fórum

A VTK kurzus főbb objektumai f) Wiki

A minőségellenőrzés célterületei A virtuális kurzus Az elektronikus tananyag Tutori munka Rendszerszervezés, kurzusmenedzsment

Adatbányászati eszközök alkalmazása a minőségbiztosításban

Virtuális tanulási környezet fejlesztésének modellje

Web-bányászat Google Analytics-szel

Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ Új utak a tanárképzésben – a MOTIVATE projekt tapasztalatai Dr. Tóth Péter Szociális háló az oktatásért Innolearn TeNeGEN