„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP-3.3.14.A-12/1-2013-0055.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Advertisements

A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő közreműködésével a Nemzeti.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
A Barcsi Általános Iskola Arany János Tagiskolája bemutatkozik
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
TISZK létrehozása és a TIOP-3. 1
Társadalmi Megújulás Operatív Program Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységeinek támogatása TÁMOP /10/1.

 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
Szakmai munkánk a pályázatban
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
A „NYÍLÓ ABLAKOK” című projekt bemutatása KOVÁCS ÁRPÁDNÉ
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
TÁMOP B-14/ Az elnyert összeg: 17 millió forint
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
T ANTESTÜLETI TÁJÉKOZTATÓ. TÁMOP / „N EMES CÉL ÉRDEKÉBEN TEVÉKENYKEDÜNK ” PROJEKT Dr. Bertók Sándor Kern Zoltán.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Intézményfenntartás a köznevelésben, új irányok
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP / „Új kor új iskola ” Pénzügyi feladatok bemutatása.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
TÁMOP / Tartamfejlesztés – Hegyhát OrIGAMI(K) Pénzügyi előrehaladás.
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
Harruckern János Közoktatási Intézmény Gyula „Zöld út a jövődhöz” május 01. – február 28 TÁMOP B
„ADJ TERET, NYISS UTAT!” – SZOCIÁLIS KOMPETENCIÁKKAL A HÁTRÁNYOK ELLEN avagy Ágota és Ambrus testvérek lettek.
Modellprogram a szociális szövetkezetek hálózatosodása érdekében TÁMOP /1.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
TÁMOP / „GYÖNGYÖSSOLYMOS ÖSSZEFOG A CSALÁDOKÉRT, A MUNKÁÉRT!”
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
ÜNNEPÉLYES NYITÓRENDEZVÉNY Iránytű az esélyhez TÁMOP B
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
Barcsák Marianna - KPSZTI
TÁMOP B-2-12/ „ÚJ MUNKA – ÚJ ESÉLY” – ROMA NŐK FOGLALKOZTATÁSA A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT.
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
TÁMOP B-2-12/ "Munkával a társadalmi integráció elősegítéséért – Roma nők foglalkoztatása a Fejér Megyei Gyermekvédelmi.
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Lorem ipsum.
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Mezőkövesdi Tankerületi Központ (tájékoztató anyag)
Előadás másolata:

„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/

2014. március Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) keretében Hazai és nemzetközi testvériskolai kapcsolatok kialakítása című, TÁMOP – A-12/1 kódszámú pályázat Átfogó cél (3. prioritás célja)  a köznevelési rendszer reformjának előmozdítása  eredményesség  hatékonyság minőségi oktatás versenyképes tudás  méltányosság Konkrét cél (konstrukció célja)  iskolák kapcsolatfelvétele, közös programok szervezése  intézményi programkínálat bővítése  személyes, szociális, életviteli és kommunikációs kompetenciák fejlesztése  ismeretanyag bővítése  tantárgyi ismeretek fejlesztése PÁLYÁZATI PROGRAM

2014. március Pályázó / együttműködő intézmények  Ványai Ambrus Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Dévaványa  Bereczki Máté Általános Iskola – Kunágota Főpályázó  KLIK Gyomaendrődi Tankerülete Kedvezményezett  Klebelsberg Intézményfenntartó Központ PÁLYÁZAT

2014. március  Ft  Vissza nem térítendő  100 %-os  Európai Szociális Alapból és Hazai központi költségvetési előirányzatból  Ft előleg PROJEKT TÁMOGATÁSA

2014. március Megvalósítás (fizikai) időszaka február 01. és március 31. között Elszámolás határideje május 31. Fenntartás További 2 év Nyilvánosság biztosítása, folyamatos dokumentálás PROJEKT MEGVALÓSÍTÁSA

2014. március Bereczki Máté Általános Iskola 30 fő bevont tanuló 5 fő megvalósító pedagógus Ványai Ambrus Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola 30 fő bevont tanuló 6 fő megvalósító pedagógus Projektmenedzsment Fülöp Istvánné projektmenedzser Baloghné Berényi Ezsébet szakmai vezető Kondor Ildikó pénzügyi vezető Erdei Melinda könyvelési asszisztens PROJEKTMEGVALÓSÍTÓK

2014. március Szakmai találkozók  „TeszVesz-kör”  „SóderParti”  „ÉletBELEvezetés”  „OkosKODÓságok” PROJEKT SZAKMAI TARTALMA

2014. március Tantárgyi fejlesztő foglalkozások  Matematika  Anyanyelvi kommunikáció  Informatika PROJEKT SZAKMAI TARTALMA

2014. március Iskolán kívüli tanulmányi, kulturális és szabadidős programok az életviteli ismeretek elmélyítéséhez kapcsolódóan  Ügyintézés  Kereskedelem  Gazdálkodás  Tömegközlekedés (Szegedi Vadaspark)  Kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás  Önkéntesség  Generációk találkozása  Színházlátogatás (Békéscsabai Jókai Színház)  Épített környezet értékei (Ópusztaszer)  Természeti környezet értékei (Szarvasi Arborétum) PROJEKT SZAKMAI TARTALMA

2014. március Személyes találkozó  Látogatás a partneriskolába, közös program  Közös kirándulás Gyopárosfürdőre  Közös kirándulás Gyulára PROJEKT SZAKMAI TARTALMA

2014. március Előadássorozat  Partneriskola bemutatása  Alkohol és drogprevenció  Társadalmi egyenlőség kérdése PROJEKT SZAKMAI TARTALMA

2014. március Pályaorientációs foglalkozás PROJEKT SZAKMAI TARTALMA

2014. március Internetes oldal működtetése PROJEKT SZAKMAI TARTALMA

2014. március Nyári tábor a Balaton partján  6 nap, 5 éjszaka  Teljes ellátás  Naponta gazdag program  Hajókirándulás  Veszprémi városnézés  Sümegi vár  Balatonederics – Afrika Múzeum  Balatonfűzfői bobpálya  Tihanyi kirándulás  Tihanyi-Apátság  Panoptikum  Levendula ház  Kisvonatos városnézés PROJEKT SZAKMAI TARTALMA

2014. március

2014. március Köszönöm a figyelmet! Fülöp Istvánné projektmenedzser