Veszprémi Közgazdasági Szakközépiskola Veszprémi Közgazdasági Szakközépiskola A minőségbiztosítás eredményei 2007-ben közzétett statisztikai adatok alapján.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A magyar felsőoktatás.
Advertisements

Felvételi tájékoztató
Iskolai egészségfejlesztés – iskolai egészségterv
A Veszprémi Közgazdasági Szakközépiskola
II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola
Lehetséges-e ma átfogó közoktatási reform a finanszírozás reformja nélkül? Hermann Zoltán MTA Közgazdaságtudományi Intézet Oktatási.
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
Üdvözöljük kedves vendégeinket! Nyílt nap november 24.
AMIT FELTÉTLENÜL TUDNI KELL AZ ÉRETTSÉGI VIZSGÁKRÓL 2014.
1 Pályaválasztás 2010/2011-es tanév Fné T.K.. 2 BEISKOLÁZÁSI TERV A 2010/2011-ES TANÉVRE SZAKKÖZÉPISKOLA2 osztály Nyelvi előkészítő angol Nyelvi előkészítő.
„Keresztény nevelés – egyházi iskola” október 15.
Zsigmond Király Főiskola OTDK Társadalomtudományi Szekció versenye
1 Pályaválasztás 2010/2011 Implom József Általános Iskola.
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
„Alacsony státusú szakok” – Kísérlet a diplomák munkaerő-piaci értékkülönbségeinek alternatív magyarázatára Kiss László Projekt megnevezése: Felsőoktatási.
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Statisztika II. VI. Dr. Szalka Éva, Ph.D..
A munkanélküliség és az infláció kapcsolata
1 AZ ÁTALAKULÓ SZAKKÉPZÉS FŐVÁROSI PEDADÓGIAI NAPOK 2OO4.november 15. Dr. Szenes György igazgató.
Bagaméri Zsuzsanna, BME Nyelvvizsgaközpont 1 SZAKMAI NAP Az akkreditált egynyelvű és kétnyelvű középfokú francia nyelvvizsgák bemutatása 2. Ebédszünet.
Informatikai szakképzés Gépipari, Informatikai Műszaki Szakközépiskola és Kollégium Kovács Péter
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat július 02. Tóthné Jachimovits Magda szakmai vezető A TISZK rendszer.
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
Szakmai elvárások és elvárt eredmények a szociális szolgáltatásokon belül nyújtott étkeztetéssel kapcsolatban… Nyíregyháza, március 29.
Oktatásszervezés II. A vezetés szerepe a tanítási-tanulási folyamat eredményességének növelésében előadásból: ÉRTÉKELÉS A KIMENETI EREDMÉNYEK ALPJÁN (gyakorlat)
Pályaválasztási szülői értekezlet Pályaválasztási szülői értekezlet Nagykanizsa, Borsos József Igazgató Zala Megyei Kormányhivatal Munkaügyi.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Egy sikertörténet állomásai…
t A kétoldalú statisztikai próba alapfogalmai
A... TANTÁRGY OKTATÁSA KÍSÉRLETI/PROJEKT FORMÁBAN Projekt/kísérlet konkrét címe Név | Tanár neve | Iskola.
2012/2013 Implom József Általános Iskola
1 Pályaválasztás 2011/2012 Implom József Általános Iskola.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
1 FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ a 2012/2013. tanévre az általános tanterv alapján folyó felkészítést nyújtó középfokú iskola 9. évfolyamára Veszprémi Közgazdasági.
Petrou Thessalia, spanyoltanár MA_LMK
Felnőttoktatási tájékoztatója
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
2015-BEN INDULÓ KÉPZÉSEINK 4 ÉVFOLYAMOS TAGOZATKÓD:04 FELVETEHŐ LÉTSZÁM: 34 FŐ 6 ÉVFOLYAMOS TAGOZATKÓD:06 FELVETEHŐ LÉTSZÁM: 34 FŐ Arany János Kollégiumi.
Boronkay György Műszaki Középiskola és Gimnázium.
Az érettségi utáni továbbtanulást meghatározó tényezők
 Programs in particular areas of lifelong learning (e.g. language teaching) Dr. László HÁRY.
Miért a Közgáz? Iskolai ágazatok: 1.Általános közgazdasági ágazat + 1 év nyelvi előkészítővel Az első évben heti 15 órában tanítjuk az idegen nyelvet.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
STATISZTIKAI MUTATÓINK 2014/ LÉTSZÁMOK 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7a7.b8.a8.c SZUM
Szolnoki Szolgáltatási Szakközép- és Szakiskola SZOLGSZI.
Pályaválasztási szülői értekezlet
1 A Világ – Nyelv Program és a nyelvi előkészítő évfolyam július 07.
A versenyek!. Megyei verseny nyertes csapatai: GYŐR helyszínen, Mosonmagyaróvári Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági.
Az idegen nyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény:német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben.
Gyorsjelentés az érettségi eredményeiről július 12.
BUDAPESTI MŰSZAKI ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNY I EGYETEM MŰSZAKI MENEDZSER SZAK KIG Pályaválasztási Napok Papp Gabriella (KIG )
A felsőoktatási felvételi eljárás Dr. Bakos Károly szakmai főtanácsadó Oktatási és Kulturális Minisztérium Az alábbiakban Dr. Bakos Károly egy hosszabb.
A versenyek!. Megyei verseny nyertes csapatai: GYŐR helyszínen, Mosonmagyaróvári Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági.
Pedagógiai hozzáadott érték „Őrült beszéd, de van benne rendszer” Nahalka István
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
Miért vannak az iskolának szabályai?
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Továbbtanulás a Remenyikben 2017/2018 tanév
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
IRÁNY A PÁLYA! november 14. „Az emberi nemnek az a hivatása, hogy munkáljon, alkosson, teremtsen.” Széchenyi István.
A versenyek!.
Középfokú oktatási intézmények
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Előadás másolata:

Veszprémi Közgazdasági Szakközépiskola Veszprémi Közgazdasági Szakközépiskola A minőségbiztosítás eredményei 2007-ben közzétett statisztikai adatok alapján 1

Továbbtanulók nyelvvizsga aránya

Felsőoktatási felvételi arány (%)

A felvételi elvárt értéktől való eltérés 2002 – 2006.

A felvételi elvárt értéktől való eltérés mutatója rávilágít arra, hogy egy iskola a tőle elvárható felvételi aránytól (F/L) milyen mértékben tér el. Az intézmény annál többet tesz továbbtanuló diákjaiért, minél nagyobb pozitív szám ez a mutató A felvételi elvárt értéktől való eltérés mutatója rávilágít arra, hogy egy iskola a tőle elvárható felvételi aránytól (F/L) milyen mértékben tér el. Az intézmény annál többet tesz továbbtanuló diákjaiért, minél nagyobb pozitív szám ez a mutató