Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Amit a Klubrádióról tudni érdemes
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
A régió kapacitásának bemutatása
Észak-magyarországi Operatív Program ( ) Foglalkoztatás Oktatás - nevelés.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
GKIeNET Kft. A Nemzeti Digitális Közmű – mint válasz az alapproblémára Tihany, május 27. Kis Gergely MKE 41. Vándorgyűlés, FITT Szekció.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Káli Csaba: Egy gróf az emigrációban. Teleki Béla naplója
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Érettségi eredmények május-június.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
Budapest szeptember 28.. A webes alkalmazás a CD főkönyvtárában lévő index.html nevű fájllal indítható el.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
A „tudatos vásárló” – avagy „hiszünk-e a felelős vállalati magatartásban?” Készítette: Páthy-Dencső Blanka TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. 1112,
Mire teker a magyar? Pillanatkép a zene- és rádiós piacról Klenovszki János és Sági Ferenc.
A Magyar Hidrológiai Társaság Soproni Területi Szervezetének munkája (2007)
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” Előadó: Petromán Anikó.
1 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential.
Modern. építészet Budapest Moszkva.
2014. évi forgalmi adatok statisztika. Alapötlet Legyen valami újdonság naponta változó kínálat létrehozása Forrás: ezenanapon.hu.
Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Top 20 termékosztály – szeptember
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Érettségi
A TÉR_KÖZ pályázat számokban
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Hömérséklet változások
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok
Bázis:Teljes minta (N=1406)
Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ által végrehajtott TÁMOP program eredményeinek bemutatása.
WDBA2 szoftver szeptemberétől a korábbi Choices szoftvert a wdba2 nevű szoftver váltotta fel. A wdba2 egy olyan internetes alapú szoftver mely egyrészt.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%

Átlag napi elérés a évesek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 1431 fő, hibahatár max+/-2,6%

Átlag napi elérés a évesek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.szeptember – 2011.december, ReachN Mintaelemszám:6294 fő, hibahatár max +/-1,2%

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.szeptember – 2011.december ReachN Mintaelemszám:2254 fő, hibahatár max+/-2,1%

Átlag napi elérés a évesek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.szeptember– 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 1867 fő, hibahatár max +/-2,3%

Átlag napi elérés a évesek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.május december, ReachN Mintaelemszám:1608 fő, hibahatár max +/-2,5%

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.szeptember december, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: fő, hibahatár max +/-0,9%

Átlag napi elérés a évesek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.szeptember december, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:11830 fő, hibahatár max +/-0,9 %

Átlag napi elérés a évesek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.szeptember december, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 4728 fő, hibahatár +/-1,4%

Átlag napi elérés negyedórás bontásban a 15 éves és idősebb lakosság körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 1431 fő, hibahatár max +/-2,6%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.szeptember december, ReachN Mintaelemszám:6294 fő, hibahatár max +/-1,2%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.szeptember – 2011.december ReachN Mintaelemszám:2254 fő, hibahatár max+/-2,1%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.szeptember– 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 1867 fő, hibahatár max +/-2,3%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.május december, ReachN Mintaelemszám:1608 fő, hibahatár max +/-2,5%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.szeptember december, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: fő, hibahatár max +/-0,9%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.szeptember december, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:11830 fő, hibahatár max +/-0,9 %

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.szeptember december, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 4728 fő, hibahatár +/-1,4%