Tanulási nehézségek 5/3.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Készítette: Kosztyán Zsolt Tibor
Advertisements

Teleházakban telementorálás •Cél korosztály év •„Virtuális kitekintés” •„ On-line ” képességfejlesztés •Informatika tanárok hiánya a régióban Egyéni.
Bármilyen hülyeségnek tűnik, de működik. Próbáljátok ki!
Út a beszédértéstől a szövegértésen keresztül a matematikai problémák megoldásáig Előadó: Horváth Judit.
A Belga LSZ fejlesztési terve
Megértési értelmezési folyamatok
Készítette: a Dalai Láma
Készítette: Mester Tamás METRABI.ELTE.  Egy bemeneten kapott szöveg(karakter sorozat) méretét csökkenteni, minél kisebb méretűre minél hatékonyabb algoritmussal.
Most egy kis teszt következik
Programfejlesztési Központ
4. Helyes zárójelezés algoritmusa
Programozási alapismeretek 8. előadás. ELTE 2/  További programozási tételek További programozási tételek 
Lövöldözős játék Készítette: Nemes Ádám. A játék felülete.
Az olvasás helye és megítélése az általános iskola felső tagozatában
Interaktív tábla és az Easiteach használata
Játék.... KISISKOLÁSOK KÖZÖTTI KOMMUNIKÁCIÓ Készítette: Nagy Erzsébet Mátis Katalin Bóné Orsolya.
9. szabály – A labda játékban és játékon kívül. 9. szabály – A labda játékban és játékon kívül A labda játékon kívül A labda játékon kívül van, ha: akár.
Büntetőrúgás. Büntetőrúgás jár az ellen a csapat ellen, amely elköveti a közvetlen szabadrúgást maga után vonó tíz szabálytalanság valamelyikét a saját.
Szavak hangalakja és jelentése
Kína hegyes tájai Kínai tanácsok.
Születésnapi Versek Jókívánságok!
Speciális tanulási nehézségek
Az olvasástanítás módszertana előkészítés, betű és hangtanítás
A szövegértés tanítása II.
Mint a plenáris ülésen. Az Ön feladata 6 lépésben 1.A vélemény tanulmányozása 2.EGSZB-csoport választása (csoportonként 1 diák), módosító indítványok.
Scenáriók készítése Dr. Kollár József Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány.
A TÖRTÉNELMI VETÉLKEDŐ II. FORDULÓJÁNAK FELADATAI Gratulálunk az első feladatsor megoldásaihoz, ügyesek voltatok! Most is rövid, maximum öt soros válaszokat.
Zorán 34. dal.
Már megint egy új fizikakönyv?! Kell? –Sok a baj (amúgy is...) Miért is kell? –Hogy segítsen! Milyen kell? –Szeretnivaló-érdekes, –Mozgalmas-színes, –Egyszerű.
Mesék bűvöletében Az állatmese
A magyart is tanulni kell, még a született magyarnak is
BARÁTSÁG KARKÖTŐ.
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
Henkin-Hintikka játék (részben ismétlés) Alapfelállás: -Két játékos van, Én és a Természet (TW képviseli). - A játék tárgya egy zárt mondat: P. - Választanom.
Formális bizonyítások Bizonyítások a Fitch bizonyítási rendszerben: P QRQR S1Igazolás_1 S2Igazolás_2... SnIgazolás_n S Igazolás_n+1 Az igazolások mindig.
Általában a kétszintű informatika érettségiről. Források, ahol utána nézhetünk részletesebben:
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
A DIGITÁLIS NEMZEDÉK OLVASÓI PROFILJAI A nyomtatott és digitális olvasói szokások kapcsolata a teljesítménnyel a PISA2009 eredményei alapján Balázsi Ildikó-Ostorics.
Nyelvtan és helyesírás tankönyvek
Programozási alapismeretek 8. előadás. ELTE Szlávi-Zsakó: Programozási alapismeretek 8.2/  További programozási.
Mindenki kezet fogott mindenkivel.  x  y(x kezet fogott y-nal) Biztos? Ugyanez a probléma egy másik példán: Cantor’s World, Cantor’s Sentences. Az érdekesebb.
A hálózati terminológia alapszintű megismerése, internetes ismeretek
Munkaszervezési formák
Módszerek 5/5.
A következő dián még van pár információ.
A nélkülözhetetlen kellékek 5/11. Előkészület – tanár Beszédművelés papírt kinyomtatni Az érdeklődési tesztet kinyomtatni Készítette: Sági Lajos2.
Hogyan tanulok? 5/8.
Az eszközök áttekintése 5/15. Előkészület – tanár A kérdőív kiértékelése Jegyzetlapok a nevekkel a játékhoz Készítette: Sági Lajos2.
Gyakorló óra 5/12.
Segítő külső körülmények 5/13. Előkészület – tanár A páros munkához szükséges szöveget kinyomtatni Készítette: Sági Lajos2.
Hogyan tanulok otthon? 5/2.
Tanórai szokásaim 5/14.
Jegyzetkészítés 5/17.
Számítógépes programok használata
Mit jelent önmagunk és mások szeretete?
Demens gondozás (Kommunikáció) Készítette: Jónyer Lajosné
Matematika és szövegértés Raátz Judit ELTE BTK Mai Magyar Nyelvi Tanszék.
E Z ITT A REKLÁM HELYE Társadalmi célú reklámok a rasszizmus és kirekesztés ellen Készítette: Hős Orsolya május 14.
Varga Noémi Judit. Mi köze a szövegnek a matematikához?
Tantárgy: Magyar nyelv és irodalom Cél: Micó című olvasmány feldolgozása Iskola: Munkácsy Mihály Áltanos Iskola 2. osztály Készítette: Vilmanné.
SZERETETSZOLGÁLAT Készítette: Fügei Szabolcs.
Általános iskolai német sorozatok
Demonstrátorok: Sulyok Ági Tóth  István
Azt mondom, amit tudok bizonytalan vagyok nem tudom, nem fogom nem tudom, elkerülöm.
Húsvét VII Vasárnapja C - év.
Legyen Ön is Milliomos! A játék beállítása:
Tanulási technikák A tanulási stratégiák.
AZ IGEIDŐK.
HELP Határtalan Egészségnevelés Lehetőségei Program
Tanórán kívül lehet kicsit több
Előadás másolata:

Tanulási nehézségek 5/3

Készítette: Sági Lajos Előkészület – tanár Kinizsi szöveget kinyomtatni Dobókocka Ha cetlire gyűjtik a megoldásokat, akkor színes cetlik Készítette: Sági Lajos

Bevezető játék okos rendes vidám Gyűjtsetek rokon értelmű kifejezéseket, a következő szavak valamelyikéhez! okos rendes vidám Miért fontos, hogy ismerjük a rokon értelmű szavakat? Készítette: Sági Lajos

Önálló szövegfeldolgozás Egy szövegértést tesztelő feladatsor következik. Olvasd el a rövid szöveget és adj választ a kérdésekre! Készítette: Sági Lajos

Készítette: Sági Lajos Ismétlés, gyakorlás Milyen szabályokat állítottunk fel a múlt órán a helyes tanulással kapcsolatban? Készítette: Sági Lajos

Készítette: Sági Lajos Csoportalakítás Válassz egy párt magadnak, és üljetek egymás mellé! Együtt készültök fel a feladat megoldásával. A dobókockával döntjük el, hogy kik fogják ismertetni. Ami nálad nem szerepel, azt közben írd fel! Készítette: Sági Lajos

Tanulási nehézségek Gyűjts legalább öt példát mindkét esetre! Nem szeretek tanulni, ha… Szeretek tanulni, ha… Hogyan lehetne elérni, hogy minél többször szeress tanulni? Készítette: Sági Lajos

Készítette: Sági Lajos Játék Számfuttatás Minden számsort a játékvezető indít, és minden számsort folytatni kell. Cél: csak az előttem ülő hangjára koncentráljak. A számsorokat bárhonnan lehet kezdeni, és a léptetés is bármennyi lehet, de egy játékban csak egyféle. Ellenőrzés A játékvezető tudni fogja, hogy melyik számmal fog megérkezni a sorozat. Készítette: Sági Lajos