PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KARÁCSONYI KONCERT as év rendezvényei BeeSmarter
Advertisements

A A helyi kommunikációval foglalkozók képzése A MÚOSZ évtizedes tapasztalatai a helyi médiumok szerkesztőinek képzésében.
Felsőoktatási Fejlesztési Tájékoztató Konferencia Budapest, április 16. Intézményi Diplomás Pályakövetési Rendszer.
Informatikai alkalmazások a Széchenyi István Egyetemen – DPR Szakmai Klub I. – Közösségi weboldalak és alumni szervezetek.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Adattárház alapú vezetői információs rendszer
Főiskolai Pályázatok Kari érintettségek jan. 31.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
DPR Intézkedési Terv időarányos megvalósítása az Illés Gyula Karon PTE IGYK.
A felsőoktatás (hozzáadott) értéke
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
TÁMOP / Dr. Katona György Projektmenedzser HÁLÓZATOS EGYETEMI SZOLGÁLTATÁS-INNOVÁCIÓ A NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEMEN.
LUDUS … latinul “ játék ”. | Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek.
Gábor Dénes Tehetségpont
TÁMOP 4.1.3/2 Felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztésének célkitűzései és intézményi együttműködésének tervei Németh Antal felsőoktatási.
DPR és egyetemi stratégia Diplomás Páyakövetés
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
A MARKETING GYAKORLATA A FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEKBEN Kuráth Gabriella Pécsi Tudományegyetem november 4.
Pécsi Tudományegyetem Szociológia Tanszék Bölcsészettudományi Kar.
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
Educatio Kht. - Országos Felsőoktatási Információs KözpontKözponti Diplomás Pályakövető Rendszer Kerekes Gábor április 16.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Társadalom – politika – média Komplex digitális tananyag- és taneszköz- fejlesztés a társadalomtudományi képzés számára (TÁMOP /1/A )
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
DPR kommunikáció lehetőségei
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
A diplomás pályakövetés egyes jogi aspektusai Dr. Görög Márta, SZTE ÁJTK egyetemi docens Szeged, április 29.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Kovács Zsolt 1 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda.
Sajtótájékoztató Nyilvánosak a diplomás pályakövetési eredmények a portálon Educatio Nonprofit Kft. Budapest, október 14.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
Pannon Egyetem A pályakövetési vizsgálatok jövője a Pannon Egyetemen a TÁMOP pályázat fényében Veszprém, március 11.
Széchenyi István Egyetem, Győr
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
A regionális tudomány társadalmasítása Kedvezményezett: MTA Regionális Kutatások Központja.
Mit kell tennünk: - Célok, tények, tervek Rós László
Készítette: Soós Roland igazgató ÉRÁK 2007 Összdolgozói értekezlet december 8.
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
A diplomás pályakövetés lehetséges céljai és intézményi szolgáltatások kialakítása: INNOVÁCIÓ vagy IRRITÁCIÓ? Volume 2 Andrási Monika – Majó Zoltán 2009.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
TÁMOP D IPLOMÁS P ÁLYAKÖVETŐ R ENDSZER. Pályakövetés – Miért is hasznos? definíció: pályakövetés=pályakövető kutatások+alumni szolgáltatások; intézményi.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Fókuszban a nemzetköziesedés. Fejlesztési cél: PTE NEMZETKÖZIESEDÉSÉNEK ELŐSEGÍTÉSE Nemzetközi beiskolázási marketing tevékenység erősítése Új nemzetközi.
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
DPR és ALUMNI Dr. Kuráth Gabriella területfelelős.
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
A Pécsi Tudományegyetemen innovációs tevékenysége
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
Társadalmi felelősségvállalás a felsőoktatásban Horváth Ágnes.
Magyar Egyetemi - Főiskolai Országos Bajnokság Döntők.
Educatio Kht. (OFIK) Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése (TÁMOP ) - Központi Diplomás Pályakövető Rendszer- Kerekes Gábor, ügyvezető.
VÁLLALKOZÓI KOMPETENCIA-FEJLESZTÉS ALPROGRAM ELÉRT EREDMÉNYEI TÁMOP F-14/1/KONV Gazdaságtudományi Kar, 1c alprogram Projektzáró rendezvény,
Közösségszervezés BA.
Haszon rendezvények médiaajánlat
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Hauser Zoltán szakmai vezető Oktatási Hivatal EFOP VEKOP
Duális képzés a Széchenyi István Egyetemen
Előadás másolata:

PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály május 4.

Mit nyújt az Egyetem? Képzett szakemberek Kutatásfejlesztési kompetenciát Szolgáltatásokat (egészségügy, képzés, kultúra, kommunikáció) Innovatív vállalkozói környezetet

Marketing feladataink a PTE-n arculatgondozás | PTE ajándéktárgyak | PR fotók eseményszervezés: központi PTE ünnepségek alumni projektmenedzsment támogatásszervezés, kapcsolatszervezés: üzleti partnerek belső médiumok működtetése: Univ Pécs, Univ TV, Nyitott Egyetem, portál, közösségi média marketing információs rendszer | diplomás pályakövetés (DPR) kutatások (hallgatói- és dolgozói elégedettség, felvételizők) Táncoló Egyetem projekt | PTE Táncegyüttes | Meseszép Pályázatok menedzsmentje (TÁMOP)

Értékesíthető szolgáltatások KKV-k részére Belső piac CÉLCSOPORTOK  Első évfolyamra felvett új hallgatók (6000 – 7000 fő)  Felsőbb évfolyamok hallgatói ( mintegy fő)  Végzősök (évente 4000 – 5000 fő)  Végzett diplomások ( mintegy alumni tag)  Egyetemi munkatársak ( mintegy 6700 fő )

Értékesíthető szolgáltatások KOMMUNIKÁCIÓS FELÜLETEK:  ELSŐÉVESEK kreatív gyűrűs mappája | 7000 példány  UNIV PÉCS kétheti lap | 14 lapszám | 8000 példány  ALUMNI MAGAZIN évi egy lapszám | 5000 példány  Kari újságok  Plakátok, szórólapok, molinók, termékek kihelyezése

Értékesíthető szolgáltatások ESEMÉNYEK | Promóciók  Kitelepülések, standok, termékminták  játékok  Plakátok, szórólapok Egyedi rendezvények szponzorációja:  Egyetemi Bál, konferenciák  sportversenyek, OTDK versenyek Kampány-szponzoráció Alumni tagkártya-program Névszponzoráció: tantermek | ikonikus helyek

Köszönöm a figyelmet!