Betegközpontú innováció a gyógyszeriparban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Magyar Telekom e-health víziója és megoldásai
Advertisements

Hidak és járható utak a tudomány és gyakorlat között Egyénre szabott tudásmenedzsment szolgáltatások – Intézményesítetté váló tudásmenedzsment megoldások.
Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon A Magyar Tudomány Hónapja Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon.
Az egészséget támogató kommunikáció lehetőségei és eszközei
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
Verfasser · weitere Angaben
Technológiai fejlesztés a hatékony ellátás szolgálatában
Business Process Outsourcing © Arthur Andersen 2001 Szolgáltató központok a harmadik évezredben Várnai Éva partner Andersen, Vezetési tanácsadás.
Kecskemét, április 2O.Készítette: Ramháb Mária A kistelepülési könyvtári ellátás korszerűsítésének lehetőségei Informatikai és Könyvtári Szövetség.
Tabletták helyett egészségnyereség Együttműködésre épülő új modellek „Egészségközpontú egészségügy” Szakmai konferencia Jakab Zoltán.
2013. október 10. Bogsch Erik A gyógyszeripar válasz a kihívásra.
NAPII. - mikrogazdaság Jobbágy Valér GKM. Iránymutatások - mikrogazdaság Tudással és innovációval a növekedésért 7. A K+F célú beruházások növelése és.
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
Minőségmenedzsment alapelvek
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
Első a piacon, első a Legjobb Munkahelyek között 2004.
Szociális munka az onkológiában
Költséghatékonyság házunk táján Mátyásföldi Imre LogControl Kft. Kontrolling a gyakorlatban.
Dr. Harangozó Judit Orvos-koordinátor Ébredések Alapítvány
4. Előadás Vállalatgazdálkodási alapok
Pszichoprofilaxis és pszichoedukáció a rehabilitációban
AKUT BETEGSÉGEK ELLÁTÁSA
Informatikai Vállalkozások Szövetsége E-egészség munkacsoport Lukács Lajos Egészségügyi Infrastruktúra Bevezető gondolatok „
DELIVERING PATIENT–CENTRED INNOVATION IN MEDICINE THROUGH PARTNERSHIP Andrew Witty President, Pharmaceuticals Europe GlaxoSmithKline PARTNERI KAPCSOLATOKON.
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
Az orvoslátogatás szerepe a gyógyszer-értékesítésben
Társadalmi szerepvállalás
Magyar Információs Társadalom Stratégia (MITS) – egészségügyi és szociális vonatkozások: Az Egészségügyi és Szociális Ágazati Információs Stratégia (MITS-ESZ)
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
A válság HR tanácsadása – a HR tanácsadás válsága?
Szervezeti viselkedés Bevezetés
A lánc menti együttműködés és az innováció: a képességek és a meghatározó szakértelem kombinálása dr. Sebők András Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft.
Változások menedzselése felsőfokon Készítette: Schalli Adrienn Dinya László.
Szabó-Bartha Anett Szabó-Bartha Anett A KRÓNIKUS BETEGSÉGGEL VALÓ MEGKÜZDÉS VIZSGÁLATA A BETEGSÉG-REPREZENTÁCIÓ JELENSÉGÉN KERESZTÜL Debreceni Egyetem.
Oktatási reformok tapasztalatai Pest megyei Tanévnyitó Tanácskozás Augusztus 31. Halász Gábor Országos Közoktatási Intézet.
A hátrányos helyzetű munkavállalók munkaerő-piaci integrációja, mint a gazdasági stabilitás fontos tényezője Gödöllői Kistérségi Foglalkoztatási Paktum.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Stresszmentes, hatékony vállalkozásvezetés Avagy hogyan építsük fel újra vállalkozásunkat Horváth Győző – május.
KOLLABORÁCIÓT ÉS KOOPERÁCIÓT TÁMOGATÓ ESZKÖZÖK
Az innováció forrásai.
Bei uns wird INNOVATIV groß geschrieben. A munkahelyi beilleszkedés új lehetőségei az egészségügyi problémával küzdő munkavállalók számára Barbara Haider-Novak,
Családi csoport konferencia. a kliens egy ösztönző és őt bevonó hozzáállásból profitál a legtöbbet minden ember felelős a cselekedeteiért, és tiszteletben.
TÁMOP /1/B Gyermekek és fiatalok integrációs programjai Csomópont - Ifjúsági Információs Pont kialakítás Álláskereső klub.
Fókuszban a tudományos műhelymunka Harmadik országos TDK-fórum október Dr. András István rektor.
Kutatás, fejlesztés és innováció az oktatásban: javaslat egy ágazati innovációs stratégiára Halász Gábor Innováció az oktatásban Szakmai konferencia.
EGÉSZSÉG ÉS JÓL-LÉT SZÉKESFEHÉRVÁR POLITIKÁJÁBAN Östör Annamária.
AZ ÁPOLÁS ÉS AZ ÁPOLÓ.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Nemzeti Technológiai Platform a
A jövő trendjei: okos gyógyszerek, új esélyek dr. Jakab Zoltán elnök.
Növekvő betegbiztonság – csökkenő nővéri megterhelés
Leletrendező, betegtámogató applikáció Szász Levente – Laborom
Jogi kihívások a jövő egészségügyében Kovácsy Zsombor Budapest, április 29.
Valódi gyógyulás virtuális térben? Információs technológiák és lelki egészség Purebl György Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet.
Magyar Közgazdasági Társaság Vándorgyűlése, Pécs, 2011 szeptember 30.
1 P iaci háttér - Új készségek és munkahelyek  Az Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT) szektor az egyik legígéretesebb és gazdaságilag.
Tapasztalatok az asztal két oldalán vezetőből tanácsadó Tapasztalatok az asztal két oldalán vezetőből tanácsadó Dr Máthé Ákosné HR vezető tanácsadó Interim.
Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web: 
Koncepció a demenciával élő idősek gondozásáról Demens betegek ellátásának kihívásai az egészségügyi és szociális ellátórendszerben szakmai tanácskozás,
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
5. Országos IC/BPS betegtalálkozó
Elmélet helyett gyakorlatban – mit tehetnek a gyógyszeripari vállalatok? A gyógyszerszedés folyamatának támogatása; a gyógyszerszedés hasznosságának elfogadtatása.
Szakmapolitikai fórum
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
Országos tanácsadási konferencia
R.S. KAPLAN – D.P. NORTON: A STRATÉGIAKÖZPONTÚ SZERVEZET
Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)
A Székesfehérvári Foglalkoztatási StrAtégia Javasolt célrendszere
Előadás másolata:

Betegközpontú innováció a gyógyszeriparban Dr. Majorosi Emese Head of Public Affairs AbbVie SmartHealthcare Konferencia 2015. április 29. SmartHealtcare Konferencia 2015.április 29.

Új gyógyszeripari modell – Pharma 3.0? Egyre komplexebb, multistakeholder ökoszisztéma Középpontjában a beteg, és a valódi értékteremtés innovatív partnerekkel A technológiai megoldások és az érintett indikációs területek bővülnek, így újabb és újabb értékteremtési lehetőségek adódnak az iparágban -> a gyógyszeripar szerepvállalása erősödik, túl kell lépni a ”gyógyszert gyártunk” percepción Egyre komplexebb, multisteakholder ökoszisztéma Középpontjában a beteg, és a valódi értékteremtés áll, sokszor a nem klasszikus iparági szereplők (IT, telekommunikációs stb.) bevonásával A gyógyszeripar innovatív ”ellátási modell”-je mind technológiai megoldások, mind indikációs területek, mind pedig az ellátási szintek (a megelőzéstől a legmagasabb progresszivitásig) tekintetében egyre bővül Újabb és újabb célok és értékteremtési lehetőségek adódnak az iparágban SmartHealtcare Konferencia 2015.április 29.

Pharma 3.0 – mobil, mobil, mobil Az innovatív kezdeményezések jelentős és egyre növekvő hányada mobiltechnológián alapul: Forrás: http://www.ey.com/GL/en/Industries/Life-Sciences/Progressions--building-Pharma-3-0

Pharma 3.0 - Innovatív üzleti modell Beteg életút Értékvesztési pontok Megoldások és partnerek Stratégia Üzleti implementáció Mérés és tanulás Beteg életút – Az „életút” feltérképezésével feltárhatjuk azokat a pontokat, ahol beavatkozhatunk és növelhetjük az ellátás minőségét és hatékonyságát, valamint a betegek igényeire megoldásokat nyújthatunk Értékvesztési pontok– szintén felismerhetőek azok a pontok, ahol valamely hiányosság (edukáció hiánya, rossz betegegyüttműködés stb.) rontja a betegek esélyeit és a rendszer hatékonyságát Megoldások és partnerek– a megfelelő megoldások és külső partnerek identifikálása Stratégia – Az erőforrások szűkössége miatt a lehetséges megoldások közül ki kell választanunk azt, amelybe invesztálni szeretnénk Üzleti implementáció – A megoldások implementálása valódi üzleti környezetbe, szorosan együttműködve az érintett szereplőkkel („co-creation” modell). Mérés és tanulás – Az adott megoldás sikerességének visszamérése az egyik legfontosabb elem. A felhasználók (orvos, beteg vagy akár finanszírozó) elégedettsége és visszajelzései alapján olyan insight-ot kaphatunk, amivel jelentősen javíthatjuk a hosszútávú sikerességet. Forrás: http://www.ey.com/GL/en/Industries/Life-Sciences/Progressions--building-Pharma-3-0---Implementing-change SmartHealtcare Konferencia 2015.április 29.

AbbVie betegtámogató programok Innovatív betegtámogató programok – mind a krónikus, mind a rövidebb távú terápiáink során Személyre szabott támogatás már a terápiás döntés után A programok kialakítása betegekkel és egészségügyi szakemberekkel együtt, erre szakosodott szolgáltatókkal A betegek gyógyulásának esélye a gyógyszeres terápia mellé felépített ökoszisztémán is múlik! A programok felépítésében tükröződik betegszervezetek, orvosok és viselkedéskutatók véleménye is A betegek támogatása teljen személyre szabott A betegek gyógyulásának esélye a gyógyszeres terápia mellé felépített ökoszisztémán is múlik! SmartHealtcare Konferencia 2015.április 29.

Példa – Innovatív betegtámogató programok

Példa II. – mobil alkalmazás rheumatoid arthritises és SpA-s betegek számára

Példa III. - Coping program, középpontban a beteg A krónikus betegségekkel való megküzdés problémát jelent a betegeknek Hatékony terápia gátja: információs aszimmetria, motiváció hiánya Szakemberek bevonásával segítünk a betegeknek hogy mentálisan is felkészült lehessen Erősítjük az egészségügyi szakemberek és a betegek kapcsolatát krónikus betegséggel együtt élni a legtöbbször nagyon nehéz, ez igaz a különböző autoimmun kórképekre is a terápiás együttműködésnek pedig egyik legfőbb gátja az információs aszimmetria mellett a motiváció hiánya A betegeknek szakemberek bevonásával segítünk abban, hogy megküzhessenek negatív érzelmeikkel, a stresszhelyzetekkel, hogyan kezeljék társas kapcsolataikat egy krónikus betegség alatt Erősítjük az egészségügyi szakszemélyzet és a betegek kapcsolatát, eszközt adunk a szakszemélyzetet kezébe, hogy a betegekkel való kommunikáció során SmartHealtcare Konferencia 2015.április 29.

AbbVie: Vezető biogyógyszer vállalat Hagyományos gyógyszergyártó BIOGYÓGYSZER BIOTECHNOLÓGIA Stabilitás, nemzetközi jelenlét és erőforrások a kutatási eredmények eredményes piaci bevezetésére a betegek ellátásának javítása érdekében Fókusz, kreativitás, rugalmasság és agilitás az átütő változások létrehozásáért. 9 SmartHealtcare Konferencia 2015.április 29.

Two Phases to the AbbVie Branding Initiative Új vállalat, gazdag örökség Hiszünk abban, hogy új szemléletre van szükség, hogy megoldást adjunk a ma még kezelhetetlen betegségekre We are a new company, but we have a rich, strong heritage. And that’s something we must never lose site of.    We must build on the strength of the past 125 years to help us find innovative approaches to address the health issues that people face all around the world today.   10 SmartHealtcare Konferencia 2015.április 29. 10

TUDOMÁNY, SZENVEDÉLY LEHETŐSÉGEK EZEK KOMBINÁLJUK A BETEGEK JOBB ELLÁTÁSA ÉRDEKÉBEN   We’re not just hanging a shingle and opening shop today. AbbVie is exploding on the scene to make a difference. We’re starting off as a key player in our industry. We have a portfolio of compounds and hundreds of patents for new discoveries that can bring hope to patients everywhere. We’re working together with peers, academics, government and advocacy groups to find the solutions that will make a difference in people’s lives. And our science, our expertise and our collaborative approach will help us to impact the lives of millions of people around the world.   And not in a small way. In a remarkable way. And that “remarkable” impact is the reason all of us are here today. 11 SmartHealtcare Konferencia 2015.április 29. 11

További információt találnak a www.abbvie.hu oldalon Köszönöm a figyelmet ! További információt találnak a www.abbvie.hu oldalon