3D modellezés. Mi is a 3D modellezés? A 3D MODELLEZÉS AZ A FOLYAMAT, AMELY MATEMATIKAILAG ÁBRÁZOL TETSZŐLEGES HÁROMDIMENZIÓS OBJEKTUMOKAT.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Feladatok ModellezésFeladatok TanórákÉrtékelés Észrevételek.
Advertisements

A vízszintes mérések alapműveletei
A Paint ablak részei.
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Készítette: Kosztyán Zsolt Tibor
Látogatás a Fehér Házban
Folytatáshoz kattints ide!
ALAKZATOK TRANSZFORMÁCIÓJA ÚJ KÉPSÍKOK BEVEZETÉSÉVEL
Szélerő és szennyező terjedés modellezése szélcsatornában.
Digitális képanalízis
A közösségi foglalkoztató szerepének modellezése és megerősítése a közösségi bűnmegelőzés rendszerében január 15.
A négyzet kerülete K = 4· a.
A virtuális technológia alapjai Dr. Horv á th L á szl ó Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar, Intelligens Mérnöki Rendszerek.
Gazdasági informatika II.
A 4D stúdió valós idejű GPU-s implementálása Hapák József ELTE-IK MSC 2012.
By Tóth Ádám Lajos EHA-kód:TOAUABI.ELTE
Delaunay háromszögelés
A KÜLSŐ TANTÁRGYI KONCENTRÁCIÓ LEHETŐSÉGEI AZ INFORMATIKAÓRÁN
További vezérlőelemek
A valós világ modellezése. Az embert a valós világ modellezésekor a következő gondolatok vezérlik: Absztrakció Megkülönböztetés Osztályozás Általánosítás,
Mesterséges Intelligencia Alapjai II. beadandó Orosz György – Vörös Gyula – Zsiák Gergő Pál.
Mesterséges Intelligencia Alapjai II. beadandó Orosz György – Vörös Gyula – Zsiák Gergő Pál.
2008/2009 tavasz Klár Gergely  Gyakorlatok időpontjai: ◦ Szerda 10:05–11:35 ◦ Csütörtök 10:00+ε –11:30+ε  Gyakvez: ◦ Klár Gergely ◦
0608-as bevallással kapcsolatos problémák A hibalista lekérése: - Bejelentkezés ügyfélkapuba - Nyomtatványok / Hibalista igénylése menüpont (bár kód) (bár.
SZTIR Projekt Szaktanácsadási Tartalomszolgáltató Információs Rendszer Névjegyzék december 20. Nagy Attila, GAK TSzK.
Szimulációs eszközök alkalmazása a műanyag-termékek gyártástechnológiai modellezésében Beleznai Róbert Június 11. Miskolc-Tapolca.
Matematika I. 1. heti előadás Műszaki Térinformatika 2013/2014. tanév szakirányú továbbképzés tavaszi félév Deák Ottó mestertanár.
Gyakorlati alkalmazás GIS eszközök és alkalmazások.
Számítógépes grafika Bevezetés
Textúrázás. GIMP GameDev/GIMP/GIMPPortable.exe GameDev/GIMP/GIMPPortable.exe Load: Gamedev_Gate_UV.tga Load: Gamedev_Gate_UV.tga.
Textúrák Grafikus játékok fejlesztése Szécsi László g07-texture.
Grafikus játékok fejlesztése Szécsi László t09-texture
Megjelent a csók, és homlokon múzsálta a FESTŐT, majd ecsetet, festéket és táblákat vett elő, s elkezdett FESTENI.
Jeni László Attila Klár Gergely
Akik a céljaikat árkon-bokron keresztül is elérik:
Mesterséges intelligencia az információbiztonság szolgálatában GOP /A ITBSZM Mesterséges intelligencia az információbiztonság szolgálatában.
KERÓSOK Egy kerékpáros webshop fejlesztése 1. Kezdetek ? ? ? 2.
A közösségi foglalkoztató szerepének modellezése és megerősítése a közösségi bűnmegelőzés rendszerében.
2012.FEBRUÁR FEBRUÁR 20-IG!!!. Árajánlat kérése, nemzetközi közösségi weboldal kivitelezésére: Funkciók: - Tag/1-1 kép feltöltése - Min. adatok.
FIT elemző szoftver: Kinek és miért?
A projekt általános szakmai célkitűzései
AVIR – intézményi interfész február 18.. Mai program Célja – bemutassa az AVIR interfész tartalmát – véleményeket kapjunk a logikai felépítésről.
HIPERKOCKA.
Adatbáziskezelés. Adat és információ Információ –Új ismeret Adat –Az információ formai oldala –Jelsorozat.
Informatikai eszközök a virtuális valóság szolgálatában Hapák József ELTE-IK X. Eötvös Konferencia.
Digitális Holografikus Mikroszkóp Automatikus térfogati minta monitorozás – Mikroszkopikus élőlények vagy objektumok felvétele, csoportosítása, megszámlálása.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék R3-COP és R5-COP projekt: Környezetfüggő viselkedés tesztelése.
Levegő védelem Készítette: Kánya Gergő.
Variációk egy téglalapra Szabolcsi Sámuel, Szilágyi Brigitta.
Számítógépes Hálózatok 9. gyakorlat. Gyakorlatok Nov 18,20 - Socket Nov 25,27 - Socket Dec 2,4 - ZH Dec 9,11 - pótZH Számítógépes hálózatok GY2 Gombos.
Az építésgazdaságtan rendszere BERUHÁZÁSTERVEZÉS, ÉPÍTÉSGAZDASÁGTAN ÉS -MENEDZSMENT ROSTÁS ZOLTÁN Bemutatás négy céllal: 1.A szépirodalom szakmai.
ALAKZATOK TRANSZFORMÁCIÓJA ÚJ KÉPSÍKOK BEVEZETÉSÉVEL
PÁRHUZAMOS ARCHITEKTÚRÁK – 13 INFORMÁCIÓFELDOLGOZÓ HÁLÓZATOK TUDÁS ALAPÚ MODELLEZÉSE Németh Gábor.
Településfejlesztés 2014/15. tavaszi félév Csíkszeredai képzési helyszínen Urbánné Malomsoki Mónika
Településfejlesztés 2014/15. tavaszi félév Követelményrendszer Urbánné Malomsoki Mónika
ELEVENSÉG ÉS BIZTONSÁGOSSÁG FC HÁLÓ. P1 P2 P3 P4 T1T2 T3 T4 31 ábra.
Digitális közzététel, avagy, hogyan írjunk digitalizációs stratégiát? Bánki Zsolt István Petőfi Irodalmi Múzeum.
Hegesztési folyamatok és jelenségek véges-elemes modellezése Pogonyi Tibor Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi.
Településképvédelem2017.
Stoll Gáborné 2013.április 24.
RENDEZVÉNBIZTOSÍTÁS A MINDENNAPOKBAN
PROKO karácsonyi KVÍZ Logók.
Bevezetés a programozásba Algoritmikus gondolkodás
Hatékony és pontos munkavégzés
Készítette: Farkasné Veres Edina
Elemzések a véges elemek elvén
A konferencia megszervezéséhez és lebonyolításához a támogatást a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal (NKTH), valamint a Kutatás-fejlesztési Pályázati.
Szerkezetépítés III. 4-es csapat: Fehér Szimonetta Fogarasi Anna
Hatékony és pontos munkavégzés
A termék mint rendszer modellezése
Előadás másolata:

3D modellezés

Mi is a 3D modellezés? A 3D MODELLEZÉS AZ A FOLYAMAT, AMELY MATEMATIKAILAG ÁBRÁZOL TETSZŐLEGES HÁROMDIMENZIÓS OBJEKTUMOKAT.

Modellezési folyamatok  Modellezés  Sculpting(kidolgozás)  Topology(poligonháló butítása)  UV unwrapping(UV szétvágása)  Mapping(highpolygon hálóról való részletek lekérése)  Textúrázás(UV paint vagy polypaint)

Modellezési folyamatok részletes bemutatása 1.Modellezés

2.Sculpting(kidolgozás)

3.Topology(poligonháló butítása)

4. UV unwrapping(UV szétvágása)

5. Mapping(highpolygon hálóról való részletek lekérése) 6.Textúrázás

VÉGE Szatmári Gergő 9/nyb