„Értsünk szót!” – szülők iskolája 2.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A gyermeki viselkedés pszichés zavarai
Advertisements

Agresszió az iskolában
Jánosi Beatrix szeptember 08.
Pénz-Gyönyör-Szabadság
Hogyan formál át Isten az igehirdetésen keresztül?
Az iskolai erőszakkal kapcsolatban előforduló magatartásminták
 Jób 30:9 És most ezek gúnyolódnak rajtam, ezek fecsegnek rólam.  Zsolt 1:1 Boldog ember az, aki nem jár a bűnösök tanácsa szerint, nem áll a vétkesek.
Tommy's Window dia ♫ Hangszóró szükséges A gyerekek örökkévalók
Prof. Dr. Szabó Máté Dr. Lenkovics Barnabás
Veszélyeztető magatartás gyanúja  időnként előforduló, enyhébb jelenségek  rizikó tényezők  háttérben inkább a szülők tájékozatlansága áll.
Erdei Judit Intézményi kommunikátor Kozsó több vasat tart a tűzben.
Te vagy az, akiből élet árad,
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Peremen billegő fiatalok
Minden a szívedtől függ! Folk Iván. Máté 6:10 Lukács 17:21 János 7:38 Legyen meg akaratod ITT A FÖLDÖN.
Copyright © 1998 Child Evangelism Fellowship. All rights reserved. G y ermekek E vangéliumi T anítása - 2.
 A kongresszusi részvételt a Janssen Cilag Kft támogatja.
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
Mit tehetünk az erőszakmentes iskolákért? A párbeszéd, mint gyógyító stratégia Felházi Anett.
Kereskedelmi és Vendéglátóipari Tagintézménye
Nemzetjellemzés 1.mint tudományos társadalomkép :Rónay Jácint 2.Mint alkalmazott pszichológai: Hugo Münsterberg 3.Mint szociálpszichológiai feladat: Kurt.
u kutató u prédikátor oktató menedzser népszerűsítő szervező.
Benső Hulladék Tulics Miklós Gábriel.
Az EDUVITAL koncepció és oktatási gyakorlat Dr. Falus András egyetemi tanár, az MTA tagja.
A Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon KÜLDETÉSNYILATKOZATA MUNKAANYAG: az augusztus i csoportmunkák, a vezetőségi együttgondolkodás,
Dr. Kovács Zsuzsanna, Dr. Scheiber Dóra, Toma Andrea
Civitas Polgár az Európai Demokráciában OTV. Coop Optimaták.
♫ Hangszóró szükséges ♫ Hangszóró szükséges Az oldalak kattintásra haladnak tovább. Copyright © 2008 Tommy's Window. All Rights Reserved David Brandt.
FIATALKORI BŰNÖZÉS ÉS VIKTIMOLÓGIA
Gyermek: Ki a gyerek? Tiszta lap, vagy csiszolatlan gyémánt?
Te vagy az, akibõl élet árad,
A kriminálpszichológia
A kreatív iskola Dr. Vass Vilmos egyetemi docens ELTE PPK
Az iskoláskor küszöbén
Gyermekvédelmi szemlélet az edzői munkában
Erőszakmentes iskola. Az erőszakosságot úgy írhatnánk körül, mint az egyén testi, szóbeli és érzelmi bántalmazása egy vagy több személy részéről Az erőszakosságot.
Kalapos Éva D.A.C..
A szülői példa jelentősége az utódok életében
WTC A Világkereskedelmi Központ (World Trade Center, WTC) egy eredetileg hét épületből álló épületkomplexum volt New York város Manhattan kerületében.
INNET Az interaktív térkép Duray Zsuzsa. Mi is az interaktív térkép? Olyan kép- és hangzóanyagokat, feladatokat tartalmazó felület, amely bemutatja a.
 szociális (latin) – társadalmi, társaságra vonatkozó  patológiai (görög) – beteges, nem normális Szociálpatológiai – összefoglaló fogalom a beteges,
Iskolai Közösségi Szolgálat (IKSZ)
Az energia.
A Nap és családja.
Magatartászavarok és agressziókezelés
Okos kütyük a mindennapi életünkben 
Hold.
„Ötletből pénzt”.
Rezonancia-katasztrófa az emberek világában
Sétahajózás a Dráván A Dráva, Magyarország egyik legvadregényesebb és legtisztább vizű folyója. Néha olyan érzése támad az utazónak, hogy egy dzsungelfolyón.
Te vagy az akiből élet árad, Te vagy csak igaz szó a számban, szívem kincse, lélegzetem, mindenem. Te vagy az, akire mindig vártam, hajnalcsillag vagy.
Szénási András Szilárd G0H05P
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
Adatmegjelenítés (és fontossága, vizuális adatelemzés, az adatok első feltérképezése, adatok adekvát reprezentációja)
A 2014/2015 iskolai év pszichológusi tevékenységének beszámolója.
„Ami a lelket megbetegíti, és ami meggyógyítja”. Miért? Bert Hellinger több évtizedes megfigyelései alapján azt vallja, nemcsak saját lelkünk rezdülései.
Környezeti ártalmak, veszélyek Internetes bántalmazás Dr. Jármi Éva Pedagógiai szakpszichológus ELTE-PPK, Iskolapszichológia Tanszék Országos Gyermekvédelmi.
Az iskolai zaklatás jelensége alapfogalmai. Az agresszió fogalma pszichológiai háttere Agresszió minden olyan szándékos cselekvés, amelynek indítéka,
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése AGRESSZIÓ.
I-110. Te vagy az, akiből élet árad, Te vagy csak igaz szó a számban, szívem kincse, lélegzetem, mindenem! Te vagy az, akire mindig vártam, hajnalcsillag.
Erkölcsteológia - II. Jegyzet: Dr. Veres András: Erkölcsteológia megtalálható.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Agresszív magatartásformák a közoktatási intézményekben
Te vagy az, akiből élet árad, Te vagy csak igaz szó a számban.
ENABLE foglalkozások az iskolánkban
Prédikátor könyve. Prédikátor könyve
„Hagyjátok- mondta-, hadd jöjjenek hozzám a kicsinyek, ne akadályozzátok őket, hisz ilyeneké az Isten országa.” Mk 10,14.
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

„Értsünk szót!” – szülők iskolája 2. A szelídségre való nevelés egy agresszív világban, avagy hogyan nézzen szembe a gyerek az iskolai bántalmazással? „Értsünk szót!” – szülők iskolája 2. Nagyvárad, 2015. március 13. Dr. Balla Annamária

Korkép – kórkép

Iskolai agresszió 2000 után Bullying Cyberbullying ’90es évek https://www.youtube.com/watch?v=Yobspa2b81M ’90es évek Fizikai bántalmazás: verés Nyílt verbális agresszió: csúfolódás, káromkodás Közvetett verbális bántás: pletyka

Zaklató/agresszor, áldozat, szemlélő Személyes konfliktus Csoportos

A bullying tünet és nem ok!!! Tünetkezelés Ok kezelés

Bibliai szemlélet a szelídségről A szelídlelkűség ismert legyen, azaz jellemezzen! (Filippi 4,5) A szelídség nagy bűnöket lecsendesít! (Prédikátor 10,1 – Károli fordítás) A szelíd szív a testnek élete (egészsége)! (Példabeszédek 14,30) A szelídség párosul boldogsággal (Máté 5,5) és okossággal (Máté 10,16) A szelídséget tanulnunk kell (Máté 11,29), magunkra öltenünk (Kolossé 3,12), és megteremnünk (Galata 5,22)!