Innovatív felsőoktatási módszerek

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
Advertisements

Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
2014. június 28. Hálózati tanulás Hálózatok Internet Web 2.0.
Csecsemő és Gyermekgyógyászati Szakmai Kollégiumi ülés
A mentori munka kihívásai a mentorképzés tapasztalatai alapján
Tanárok és diákok a Facebookon
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Varjú Potrebić Tatjana Szabadka, június 6.
A referencia intézmények szerepe a TÁMOP intézmények tanulószervezetté válásának folyamatában Csizmazia Sándorné szakmai vezető Harkány, nov.13.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
A hazai számítástechnika bölcsőjénél Dömölki Bálint Kovács Győző emlékkonferencia, 2013 május 29.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
A globális netgeneráció – aktuális helyzetkép itthon és külföldön Fehér Péter PhD.
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés a TÁMOP pályázatban és azon.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
P edagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
Mesés Mesék Élvezd a mesék csodálatos világát!
ELNÖKI BESZÁMOLÓ A ÉVI KÖZGYŰLÉSEN Rechnitzer János MAGYAR REGIONÁLIS TUDOMÁNYI TÁRSASÁG.
INNOCSEKK 156/2006 ONLINE SZAKÉRTŐI KERETRENDSZER FEJLESZTÉSE Developing an online expert system generator Készítette: Gerendás László, ISZAM III. Szent.
3. Szakmai műhelykonferencia Területfejlesztési, területi tervezési és szakmai koordinációs rendszer kialakítása, ÁROP
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
A Strukturális Alapok tervezési folyamata és a partnerség Részvételi demokrácia, társadalmi párbeszéd: avagy hogyan tudnak a civil szervezetek élni részvételi.
Káli Csaba: Egy gróf az emigrációban. Teleki Béla naplója
Munkakultúra Szakképzési modellek 19. Országos Konferencia Az Országos Képesítési Keretrendszer és a Központi Validációs Rendszer a TÁMOP as projektben.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Projektmenedzsment Mesterkurzus 1.
A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni.
2012. augusztus Nyári Tanártovábbképzés.
Képzések, műhelyek, kiadványok és online diákportál fejlesztés a Hidak Program kiterjesztésben.
MAGYOTT Közgyűlés február 16. Beszámoló Állatgyógyászati munkacsoport Dr. Kulcsár Gábor.
A Nemzeti Fejlesztési Terv és a partnerség Civil részvétel és EU források – december 3. Európai Ifjúsági Központ Dr. Arató Krisztina ELTE.
A Magyar Hidrológiai Társaság Soproni Területi Szervezetének munkája (2005)
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
ELTE BTK Budapest, április 27. in4 konferencia Innováció – integráció – információszabadság – intelligens web.
IKT alapú kompetenciák a XXI. századi pedagógusképzésben
A Mozgásjavító „nemzetköziesedési” folyamata november 26.
ELNÖKI BESZÁMOLÓ A ÉVI KÖZGYŰLÉSEN Rechnitzer János MAGYAR REGIONÁLIS TUDOMÁNYI TÁRSASÁG.
VÍZ- ÉS SZENNYVÍZTISZTÍTÁS
2. HUNAGI Konferencia Digitális Területi tervezés – Realitás vagy utópia? Plan4all Műhely március 3.
Barankovics István Alapítvány Tanári Kerekasztal Kiss Mária Rita BIA Ifjúsági projekt vezető.
Bemutatkozik az Informatikai Műhely Lócsi Levente, Kovács Máté.
A tanév rendje 2015/2016-os tanév.
Szülők iskolája program ÉVFOLYAM SZÜLŐI KÖZÖSSÉGE SZÁMÁRA.
Gazdaságtudományi Kar Faculty of Economics Vállalati információs napok a duális felsőoktatási képzésekről Miskolc, március 25. Veresné dr. Somosi.
Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület február 11.
Online közösségek működése, működtetése Digitális Pedagógus Konferencia – Budapest, május 25.
TÁMOP / „GYÖNGYÖSSOLYMOS ÖSSZEFOG A CSALÁDOKÉRT, A MUNKÁÉRT!”
Dávid Mária Online nemzetközi kurzusok a korszerű tanárképzésért Social Network in Teacher Education - Közösségi hálózatok a tanárképzésben Szakmódszertanos.
A Magyar Hidrológiai Társaság Soproni Területi Szervezetének munkája (2007)
MESZK Gyermekápolás Szakmai Tagozat Szakmai beszámoló Bognár Márta tagozatvezető Bognár Márta tagozatvezető.
Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján.
2014. évi forgalmi adatok statisztika. Alapötlet Legyen valami újdonság naponta változó kínálat létrehozása Forrás: ezenanapon.hu.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
Óvodai szakmai programok, továbbképzések bemutatása 2013/2014 Készítette: Grolyóné Szabó Éva szeptember 11. KPSZTI, Óvodavezetői Értekezlet.
A tükrözött vagy fordított osztályterem
Back to Nature Egy kísérleti, természet-közeli, innovatív pedagógia kifejlesztése általános iskolák számára.
A képek szerepe és felhasználási lehetőségeik a közoktatásban
EKE NTDI-DIGITÁLIS PEDAGÓGIA PROGRAM 2017
Online közösségek pedagógusoknak
Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Az önfejlesztő terület bemutatása
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
2018/2019 tanév.
Agrárinformatikai ismeretek oktatása az agrár-szakképzésben
Előadás másolata:

Innovatív felsőoktatási módszerek dr. Ollé János (EKF) dr. Lévai Dóra (ELTE PPK)

Tervezés, megvalósítás TKA, szakmai koordinátor: Besze Szilvia Felsőoktatási szakmai koordinátorok: Ollé János (EKF) és Lévai Dóra (ELTE PPK) 2 félév (2014. február 4-től július 3-ig és 2014. november 3-tól december 15-ig); összesen 8 témakör 1. félév: egy-egy témakör egésznapos, plenáris és kiscsoportos feldolgozása 2. félév: 1-1 témához 2-2 online előadás és 1 szakmai műhely tartozott (131 online tag)

A műhelyek témái 2014. február 4. - Korszerű oktatásszervezési módszerek 2014. március 25. - Web2.0 és IKT-eszközök használata a felsőoktatásban 2014. április 8. - IKT eszközök innovatív alkalmazása a felsőoktatásban 2014. május 13. - E-portfólió a felsőoktatásban 2014. június 3. - E-learning, MOOCS a felsőoktatásban 2014. nov. 3-12. - Tükrözött osztályterem 2014. nov. 17-27. - Játékosítás 2014. dec. 1-10. - Digitális történetmesélés

Tanulságok, további célok Aktív résztvevők: bevonódás gyakorlatközpontúság jógyakorlatok iránti igény Passzív résztvevők: tájékozódás magas lemorzsolódási arány (online résztvevők <--> műhelyen résztvevők aránya) Résztvevői visszajelzések alapján igény van a folytatásra és további kollégák bevonására

Kiindulópontok Online csoportok és oldalak (pl. Online tanári szoba, Modern eszközök a pedagógiában, Digitális pedagógus konferencia, Digitális nemzedék konferencia) MOOC-ok (pl. Coursera, Iversity) Oktatásinformatikai módszerek (ELTE Reader) Oktatásinformatikai témájú konferenciák

Köszönjük szépen a figyelmet. dr. Ollé János www.linkedin.com/in/ollejanos dr. Lévai Dóra www.levaidora.hu