MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Advertisements

Nemzetközi tudomány – magyar kézből Interacta 1996 óta az ügyfelekért.
A Socrates / Grundtvig program pályázati lehetőségei.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Magyar ipari parkok kialakításának és működtetésének tapasztalatai Tóth János vezető főtanácsos Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium Üzleti Környezet.
Szakközépiskolai képzés
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
E.ON – Versenyben Önökért!
E.ON – Versenyben Önökért!
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
„HUNGARIKUMOK A PARLAMENTBEN” A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA, MINT A „MAGYAR ÖRÖKSÉG” RÉSZE szeptember 26.
Franchise. Franchise: polgárjogi szerződéssel létesített vállalkozási forma, amelyet független vállalkozók hoznak létre. Szereplők: Franchise átadó: piacképes.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
AEGEE-Budapest november 05, SOTE Pólya Beatrix.
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
E.ON – Versenyben Önökért!
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Szállodavezetés és gazdálkodás I. „Szállodák tevékenységei”
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
Franchise márka és a személyes márka összefüggései.
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
A Magyar Regionális Tudományi Társaság V. Vándorgyűlése Az ipar szerepe a regionális fejlődésben Alternatívák a regionális innovációs rendszer továbbfejlesztésére.
MASTERPLAST GROUP Nemzetközi terjeszkedés lehetőségei és veszélyei.
Munkaesély Szövetség. Székhely: Budapest Alapítás éve: 2008 Tagok: foglalkozási rehabilitációs célú munkaerő-piaci szolgáltatók Fő tevékenység: tagok.
EURÓPAI ÜZEMI TANÁCSOK KONFERENCIÁJA 2009 Budapest, november 17. ÜZEMI TANÁCSOK TÁRSASÁGI SZINTŰ EGYÜTTMŰKÖDÉSI FÓRUMA.
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
Partnerség a HR működésben Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Párdányi Zsoltné humán partnerek osztályvezető.
Miért érdemes az eMagyarország hálózathoz tartozni? Az eMagyarország hálózat működése kézzelfogható eredményekkel járul hozzá a társadalom és a gazdaság.
Introduction to the BBS | 2009 | ‹#› Szolgáltatások kis- és középvállalkozásoknak.
Intézményesített határon átnyúló együttműködési lehetőségek az INNOAXIS régióban - CESCI - Intézményi háttér - Térszerkezeti háttér.
Tantervfejlesztési Hálózat építési Mobilitást segítő Támogatások forrás: „Magyar nyelven Európában” Budapest, április 1.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
LÉPÉSELŐNY EGYESÜLET. LEGYEN JOB(B) A NŐKNEK! LEGYEN MUNKA A NŐKNEK !
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Marketing alapok Kopcsay László.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
1 Kézfogás a Magyar Vidék fejlődéséért : Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat (MNVH)
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Assoc. Prof. Ján Gunčaga, PhD. Faculty of Education Catholic University in Ružomberok Nyílt forráskódú szoftverek és IKT az oktatásban.
Esettanulmány Adu Oktatási Központ VSZF konferencia MKIK Budapest Az előadás tartalma Kik vagyunk? Milyen vállalkozásunk van? Milyen felelős.
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara szerepe és feladatai a vállalkozások külpiacra jutásának segítésében, különös tekintettel a vegyeskamarai hálózatra.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
Magyar Nemzeti Kereskedőház. ALAPÍTÓK: MAGYAR ÁLLAM (99%) és MAGYAR KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA (1%) Magunkról Kormány: Keleti Nyitás stratégia Új piacok,
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Az ITDH új szolgáltatásai Hagyományos elemek Kiállítások Kereskedelemfejlesztési pályázatok Üzletember találkozók itthon és külföldön Relációs.
A család és a gyerek érték A család és a gyerek érték Családbarát munkahely a Dunaújvárosi F ő iskolán Dr. Keszi-Szeremlei Andrea Dunaújváros 2013.Február.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Környezet és közösségek a magyarországi Zöldutakon A fenntarthatóság útján.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Indítás „Zöld mezős” vállalkozással 0-ról indított vállalkozás Előnyei: – Vállalkozó elképzelései szerint alakítható Hátrány: – Időigényes – Nehéz hitelezőt,
EGYÜTT KÖNNYEBB Ferenczy Anikó Magyar Kongresszusi Iroda Március 29.
az önkéntes kamarai tagság
Biyovis a mi üzletünk.
Értékesítési képviselő – Food Téged keresünk, ha rendelkezel:
Értékesítési képviselő – HoReCa
Értékesítési képviselő – Food
Értékesítési képviselő – Food
Értékesítési képviselő – HoReCa
Partnerség és együttműködés
Értékesítési képviselő – HoReCa Téged keresünk, ha rendelkezel:
Értékesítési képviselő – HoReCa
Értékesítési képviselő – Food
„Tudásátadás – generációk összefogása a családban és a munkahelyen”
Előadás másolata:

MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető

A JÓ HÁTTÉR MESTER FRANCHISE TULAJDONOS ESETÉN Jelentős vagyon. Nagy tapasztalat. Kiterjedt nemzetközi kapcsolatok. (A High Care® esetében a világ 42 országát jelenti.)

A „mester” jogot általában egy adott országra adnak el, illetve vásárolnak, de előfordul több országra vagy régióra való jog együttes értékesítése is. (A Weyergans High Care® esetében országokat jelent.) A „mester franchise” jog tulajdonosa szoros kapcsolatot tart átvevőivel. Kontrollálja, segíti átvevői tevékenységét. (Pl. éves franchise-meetingek, konferenciák, rendszeres franchise-hírlevelek.)

MESTER FRANCHISE ÁTVEVŐK TEVÉKENYSÉGÉNEK FŐBB JELLEMZŐI Kialakítja, üzemelteti minta egységét, - saját tapasztalatot szerez, ami sok esetben ország centrikus. Pl. Magyarország területi szerkezetének függvénye az üzletek nagysága. Sok esetben több saját üzletet alakít ki. Aktívan építi és működteti a hálózatot (szerződéskötéstől a sikeres működésig).

A High Care® Cosmetics esetében kiemelten fontos szerepet kap: A közös marketing tevékenység, (oktatás, tréningek, szemináriumok, akciók, közös reklám, stb.)

MAGYARORSZÁGI CENTEREK ÉS STÚDIÓK Kapcsolat a német anyacéggel Mester Franchise tulajdonos: saját egységek létrehozása High-Care Centerek / High Care Stúdiók hálózatának építése, sikeres működtetése

SAJÁT TAPASZTALATOK A legfontosabb: - A partnerválasztás. (Nem az a fontos, hogy sok üzlet legyen, hanem a jó, és stabil üzletek). -Állandó innováció, újdonságok. (Ezt a német Weyergans High Care Ag. folyamatosan biztosítja.) -Elégedett üzleti partnerek elégedett vendégek!

SAJÁT EGYSÉG: Budapest, XIII. kerület

High Care® kezelési eljárások

High Care® arc-és testkozmetikumok

Étrend-kiegészítők

Köszönöm a figyelmet!