Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Patay Sámuel Általános Iskola és Óvoda portfóliója
Advertisements

Belvárosi Általános Iskola. „Az igazi teljesítmény az életben való be- válás. A testi és lelki értelemben egész- séges személyiségfejlődés, melynek során.
Bókay János Humán Szakközépiskola tanév
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
PARTNERSÉGBEN AZ OKTATÁSSAL….  40 fő főállású pedagógus  Nagyrábén 19+6 fő  Bihartordán 12+3 fő  Tanulói létszámok 2007/2008 tanév: Nagyrábé iskola:
Iskolánkról.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
Nyílt napok látogatottsága
Tehetségpont létrehozása
„Utca helyett iskola” A Vajda Péter Ének-zene Testnevelés Tagozatos Általános Iskola bűnmegelőzési modellprogramjáról.
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
A kolozsvári Báthory Líceum
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
A gyakorlatvezető mentor
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
Első esély - esélyegyenlőség a mai iskolarendszerben
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
A Varga Tamás Általános Iskola és az SZTE Neveléstudományi Intézet együttműködése a TAMOP pályázat keretében Fejes József Balázs
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
Két tanítási nyelvű oktatás az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskolában Egressy Béni Bilingual Primary School.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
Jó gyakorlatok egy somogyi faluban
A közoktatás fejlesztési irányai és a társadalmi felzárkóztatás kapcsolata.
Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Barcsák Marianna - KPSZTI
DARUS a gyermekekért.
SZMK Értekezlet május 9..
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem február 07. efop
Informatika munkaközösség
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Ponte de Lima- Freixo 3. projekttalálkozó (2017. október )
Előadás másolata:

Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös

Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola- ilyen volt….

Mottóink Pedagógiai Program: „Az iskolai élet középpontjában a gyermek áll, minden vele és érte történik.” IMIP: „ Keresem minden gyerek sajátos titkát, és azt kérdezem, hogyan segíthetnék abban, hogy önmaga lehessen. „ (Janus Korczuk)

Az iskola bemutatása 332 tanuló Két tanítási nyelvű oktatás: heti 5 óra, az ének, testnevelés, rajz óra magyar és angol nyelven 1-2. évfolyamon iskolaotthonos oktatási forma 4. osztálytól informatika oktatás Kompetenciaalapú oktatás – elsőként a városban

Tanári kar 31 pedagógus 1 gyógypedagógus 1 fejlesztő pedagógus GYIV felelős Szakvizsgázott mentálhigiénés pedagógus Szakvizsgázott BG Könyvtáros Pedagógiai asszisztens

Erősségeink Jól felkészült szakembergárda Korszerűen felújított épület Továbbképzési lehetőségek Javuló tárgyi feltételek Sokrétű, tartalmas szabadidős tevékenységek Jó kapcsolat a szülőkkel BGR minőségirányítási program Versenyeken való részvétel Felzárkóztatás Személyiségfejlesztés, gyermekközpontúság Egressy-díj Nyertes pályázatok

Pályázatok 2003: PHARE Az iskolai lemorzsolódás és sikertelenség csökkentése 2006: HEFOP 3.1.3 Felkészítés a kompetenciaalapú oktatásra 2007: HEFOP 2.1.5 Halmozottan hátrányos helyzetű tanulók integrált nevelése Évente képesség-kibontakoztató és integrációs felkészítés Informatikai és szakmai kiegészítő normatív támogatás 2010. ÉMOP 4.3.1/2F Intézmény-felújítási pályázat Nyelvi labor kialakítása

Pályázatok eredménye Megszépülő, korszerű iskola Új módszerek megismerése, alkalmazása tanórákon Oktatóprogramok gyűjtése, órai alkalmazása Oktatóprogramok használata a tanulói fejlesztésben Segédanyagok összegyűjtése Oktatóprogramok készítése Kiadványkészítés Interaktív táblák nagyarányú használata Számítógépes tantermek Bemutató órák a szülők számára Tárgyi feltételek folyamatos javulása

Fejlesztőszobánk

Pillanatképek az iskola életéből

Pillanatképek az iskola életéből

Pillanatképek az iskola életéből

Pillanatképek: aktív tábla

Pillanatképek az iskola életéből

Pillanatképek az iskola életéből

Kompetenciaalapú kirándulás

Kompetenciaalapú kirándulás

Kompetenciaalapú kirándulás

Egészséges életmódra, nevelés: zöldségszobrok

Egészséges életmódra, családi életre nevelés programja

Egészséges életmódra nevelés: salátakészítő verseny

Vöröskeresztes bázisiskola

Az elsősök avatása

Az elsősök avatása

Farsang

Farsang, télbúcsúztató

Tanítási óra az első osztályban

Tanítási óra az első osztályban

Nyári tábor

Nyári tábor

Egressy Gála: díjátadás

Egressy Gála: a nyolcadikosok keringője

Jövőképünk „A tanár legmagasabb szintű művészete, ha sikerül fejlesztenie a kreativitást és a tudás élvezetét.„ (Albert Einstein)