Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület 2006. I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második 2006. I-IX.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mi a járható út a hatékony civil kampányokhoz? Különös tekintettel az 1%-os kampányokra egy konkrét példán szemléltetve S. Takács Zsuzsanna január.
Advertisements

A válság hatása a turisztikai piacokra, előrejelzések és intézkedések
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Összefogáson alapuló hagyományőrzés a Móri kistérségben
NYUGAT-DUNÁNTÚL, AZ ERŐT ADÓ RÉGIÓ
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
Turizmus gazdaságtan 12..
Promóciós eszközrendszerünk
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
Turisztikai helyzetkép a balatoni turisztikai régióban Siófok, október 2. Székely György Hivatalvezető.
Magyar Turizmus ZRt. Újvári Ágnes nemzetközi igazgató Zánka február 22.
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
1. Helyi kihívások, amelyek elindították a folyamatot… - Nyugat –Balatoni kistérség mostohahelyzete a Balaton régióban - vízminőségi problémák miatt kevesebb.
Wellness lehetőségek A wellness, mint az egészségturizmus része.
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
Aktív, falusi, ökoturizmus a Dél-Dunántúlon Endrédi Melinda.
Gyógy-és wellness turizmus a Dél-dunántúli régióban
TDM Szakmai Nap november 21.
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
Itthon otthon van Belföldi turisztikai kedvezménykártya
A fesztiválok szerepe a Balaton-parti kisvárosok kulturális gazdaságának fejlesztésében Enyedi-Tiner Klára „Generációk diskurzusa a regionális tudományról”
Országos Tourinform Találkozó Megújult Magyar Turizmus Zrt. Marketingterv november 14.
Élménypark és Szórakoztató Központ Európában és Magyarországon
Egészségturizmus fogalma
Budapest turisztikai marketingje Készítette: Géra Gabriella.
HÚZ-E AZ ÁGAZAT? A MAGYAR TURIZMUS VERSENYKÉPESSÉGE
sajtótájékoztató résztvevőit!
Köszöntjük a Kedves Résztvevőket !. Az OTP Travel bemutatása Alapítás éve: Fiókirodák száma: 15 6 budapesti fiókiroda6 budapesti fiókiroda 9 vidéki.
Katona András Magyar Turizmus Zrt.
Hódmezővásárhely az alföldi művészváros
Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság
Turizmusfejlesztési prioritás Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
A Magyar Turizmus Zrt. tevékenysége és együttműködési lehetőségek
Orfűi desztináció (Sikonda, Magyarhertelend, Zöld völgy) Előadó: Horváth Viktória TDM menedzser, OrfűPécs,
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
A Balaton Régió környezeti állapotának értékelése
A turizmus szerepe és fejlesztési lehetőségei a határmenti területeken INNOAXIS project Pap Ági „Jó szomszédok a közös jövőért” Szabadka, november.
Balaton régió turizmusában
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
A kulturális turizmus trendjei és a
Falusi és agroturizmus jelene – jövője
Spirit Hotel Thermal Spa Sárvár. A sárvári Spirit Hotel, Magyarország legújabb ötcsillagos szállodája 2008 márciusában nyílt meg. A szálloda dús erd ő.
Spirit Hotel Thermal Spa
Dr. Lőrincz Katalin, Priszinger Krisztina,
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
A Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketing tevékenysége Dr
A gyógy- és wellness szállodák működtetésének tapasztalatairól Dr. Niklai Ákos, a Magyar Szállodaszövetség elnökének előadása a „Termálvíz alapú nemzeti.
Kastélyok és várak szerepe a turizmusban
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Budapest Turisztikai Marketingje Készítette : Romolhatatlan Norbert.
Miért a témaév?. Miért a témaév? A Magyar Turizmus Zrt óta minden évben egy-egy témára koncentrálja erőforrásait: 2006: Nagy Ízutazás 2007: Zöldút.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
A turizmus és a nemzetközi konferenciák alakulása között SZEKUNDER KUTATÁS DÁNIELNÉ GARAI ÁGNES LEV69128.
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Hotel Kapitány **** Wellness és konferencia Sümeg.
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
A Tourism4C project bemutatása Nagy András Ügyvezető igazgató ZMVA Kick-off találkozó Zalaegerszeg, május
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
AFF Group driving mobile business Magyar Turizmus Zrt. Hungary Tourism iPhone alkalmazás.
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
Turisztikai klaszter Háromszéken (Székelyföldön) Szabó Tibor, elnök Háromszéki Panziók Egyesülete Sepsiszentgyörgy, december 10.
TURISZTIKAI SZEZONÉRTÉKELÉS
Tourinform Gödöllői Kistérség Irodája
Regionális marketing igazgató
MAGYARORSZÁG ÉS A BALATONI MEGYÉK GAZDASÁGA ÉS MUNKAERŐPIACI HELYZETE
Domjánné Dr. Nyizsalovszki Rita
Együtt a természetben Révész Máriusz
Előadás másolata:

Balaton „Tengernyi élmény itthon”

A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX. hó: (17,4 %). Vendégszám: fő + 1 % Belföld: fő + 12 % Külföld: fő - 16 % Vendégéjszaka száma: éj - 4,5 % Belföld: éj + 8,7 % Külföld: éj - 15,4 % A Balaton helye Magyarország turizmusában

Vízparti üdülés kiváló vízminőség és -mennyiség folyamatos fejlesztések (strandok, vízisportok, aquapark, szálláshelyek) szolgáltatásbővítés, gyermekanimáció, medencék célcsoport: gyermekes családok, fiatalok Wellness, gyógyturizmus Hévíz, Zalakaros tradíciói Balatonfüred, Siófok, Tapolca szállodái Balatonlelle, Marcali, Siófok, Zalakaros strandjai célcsoport: fiatalok, gyermekes családok, seniorok Kiemelt termékek, célcsoportok

A Balaton régióban található a gyógyszállodák harmada a wellness szállodák ötöde minden **** balatoni hotel nyújt wellness szolgáltatást 24 négycsillagos hotel (9 239 férőhely) 17 gyógyszálloda (4 857) 9 wellness szálloda (3 741) Kiemelt termékek, célcsoportok

Aktív turizmus kerékpározás, lovaglás, vitorlázás, vízisí, ernyőszörf, nyári bob, paint ball, természetjárás, öbölátúszás Célcsoport: fiatalok, gyermekes családok Kulturális értékek Várak, kastélyok Múzeumok Kiemelt termékek, célcsoportok

Rendezvények, Fesztiválok Több mint 1000 esemény (kulturális-, gasztronómiai fesztiválok, sport, Harley, stb) Bor- és gasztronómia 5 történelmi borvidék, 10 borút egyesület Kiemelt termékek, célcsoportok

Motivációs kampány májusban (Nők Lapja, Kiskegyed, RTL Klub: Balaton nap, belföldi Road Show) Kalandra fel, Téged is vár a Balaton! Fiatalos kampány (internet, kiadvány, vírusmarketing) Fly Show Németországban április: Berlin-Drezda-Lipcse október: Frankfurt-Hahn Spa kampány ősszel (Nők Lapja, internetes bannerek, Spa Kiállítás) Főbb kampányok 2006.

Kiemelt turisztikai termékek Vízparti családi üdülés Spa és wellness Természetjárás, aktív turizmus Hazai célterületek Budapest, Győr, Pécs, Debrecen, Szeged Külföldi célpiacok Németország, Ausztria Dánia Nagy-Britannia Marketingterv 2007.

Imázskampány folytatása együtt a Mi Balatonunk Egyesülettel Szelíd turizmus éve Fiatalok megszólítása vírusmarketinggel Kiemelt rendezvények promóciója évi marketingterv súlypontjai

Köszönöm megtisztelő figyelmüket!