Balaton „Tengernyi élmény itthon”
A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX. hó: (17,4 %). Vendégszám: fő + 1 % Belföld: fő + 12 % Külföld: fő - 16 % Vendégéjszaka száma: éj - 4,5 % Belföld: éj + 8,7 % Külföld: éj - 15,4 % A Balaton helye Magyarország turizmusában
Vízparti üdülés kiváló vízminőség és -mennyiség folyamatos fejlesztések (strandok, vízisportok, aquapark, szálláshelyek) szolgáltatásbővítés, gyermekanimáció, medencék célcsoport: gyermekes családok, fiatalok Wellness, gyógyturizmus Hévíz, Zalakaros tradíciói Balatonfüred, Siófok, Tapolca szállodái Balatonlelle, Marcali, Siófok, Zalakaros strandjai célcsoport: fiatalok, gyermekes családok, seniorok Kiemelt termékek, célcsoportok
A Balaton régióban található a gyógyszállodák harmada a wellness szállodák ötöde minden **** balatoni hotel nyújt wellness szolgáltatást 24 négycsillagos hotel (9 239 férőhely) 17 gyógyszálloda (4 857) 9 wellness szálloda (3 741) Kiemelt termékek, célcsoportok
Aktív turizmus kerékpározás, lovaglás, vitorlázás, vízisí, ernyőszörf, nyári bob, paint ball, természetjárás, öbölátúszás Célcsoport: fiatalok, gyermekes családok Kulturális értékek Várak, kastélyok Múzeumok Kiemelt termékek, célcsoportok
Rendezvények, Fesztiválok Több mint 1000 esemény (kulturális-, gasztronómiai fesztiválok, sport, Harley, stb) Bor- és gasztronómia 5 történelmi borvidék, 10 borút egyesület Kiemelt termékek, célcsoportok
Motivációs kampány májusban (Nők Lapja, Kiskegyed, RTL Klub: Balaton nap, belföldi Road Show) Kalandra fel, Téged is vár a Balaton! Fiatalos kampány (internet, kiadvány, vírusmarketing) Fly Show Németországban április: Berlin-Drezda-Lipcse október: Frankfurt-Hahn Spa kampány ősszel (Nők Lapja, internetes bannerek, Spa Kiállítás) Főbb kampányok 2006.
Kiemelt turisztikai termékek Vízparti családi üdülés Spa és wellness Természetjárás, aktív turizmus Hazai célterületek Budapest, Győr, Pécs, Debrecen, Szeged Külföldi célpiacok Németország, Ausztria Dánia Nagy-Britannia Marketingterv 2007.
Imázskampány folytatása együtt a Mi Balatonunk Egyesülettel Szelíd turizmus éve Fiatalok megszólítása vírusmarketinggel Kiemelt rendezvények promóciója évi marketingterv súlypontjai
Köszönöm megtisztelő figyelmüket!