Statisztikák. TáTK-n végzettek munkaadó cégformája szerint (ELTE Diplomás pályakövetés adatai 2010)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kormányszóvivői tájékoztató NYUGDÍJ-INTÉZKEDÉSEK 2006.
Advertisements

Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Frissdiplomások Szemerszki Marianna Tanulási utak és képzési tervek a felsőoktatásban.
Egyetemi kutatók – jövőbeli vállalkozók? Dr. Makra Zsolt IBS Nemzetközi Üzleti Főiskola.
Családtámogatások, rugalmas munkavégzési formák és társadalmi kohézió
Frissdiplomások a munkaerőpiacon - a jövedelmet befolyásoló tényezők
A felsőoktatás (hozzáadott) értéke
A diplomások jellemzőiről és előre- menetelükről készített felmérés Olaszországban prof. Andrea Cammelli Bolognai Egyetem AlmaLaurea igazgatója Konferencia.
TÁMOP 4.1.1/A-0/2/KMR TÁMOP 4.1.1: első intézményi pályakövetési eredmények, tapasztalatok A BCE 2005-ben végzett hallgatóinak 5 éves „jubileumi”
A nemzetközi hallgatói mobilitást befolyásoló társadalmi és felsőoktatási tényezők Kiss László.
Természettudományok és műszaki tudományok területén végzett diplomások száma a éve korcsoportban 1000 főre számolva 2010-re az EU-ban 15 %-os növekedést.
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
A magyar felsőoktatás és a nemzetközi hallgatói mobilitás
Kiadványaink Országos Felsőoktatási Információs Központ.
Kormányszóvivői tájékoztató Cselekedni most és mindenkiért Hogy mindenki jobban éljen! Adókedvezmény az átlagos és az átlag alatti keresetből élőknek.
A BA/BSc végzettség hasznosíthatóságának vizsgálata a Debreceni Egyetemen és Nyíregyházi Főiskolán végzett fiatalok körében Seres Edina
AEGON Ösztöndíj Program
Gyermekünk jövője attól függ, hogy otthonról milyen útravalót kap!
A továbbtanulás ANYAGI oldala Előadó: Márkus Attila Diákhitel Központ Zrt.
Veszítettünk, vagy nyertünk?
A Pécsi Tudományegyetem eredményei a Diplomás Pályakövetési Rendszer első évében DPR Szakmai fórum Pécsi Tudományegyetem április 12. Veroszta Zsuzsanna.
Munkanélküliség végzettség alapján
2012. évi adótörvény változások. Béren kívüli juttatások új rendszere: Béren kívüli juttatások esetén az adóteher 30,94 % - = Erzsébet utalvány: havi.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
Felsőoktatási szakok részletes bemutatása tanulható tantárgyak, választható specializációk, elsajátítható kompetenciák FELVÉTELI TÁJOLÓ 2009.
Pályakezdő diplomások munkába állási stratégiái
Jelentkezési Tendenciák Kutatás —Műhelykonferencia Budapest, június 16. Fábri István: Jelentkezési és felvételi tendenciák Magyarországon
A diplomások helyzete Magyarországon a pályakövetési adatok tükrében
Friss diplomával a munkaerőpiacon DPR Szakmai Nap III. - Diplomás pályakövetés - nemzetközi és hazai gyakorlatok június 10. Budapesti Corvinus Egyetem.
Sajtótájékoztató Nyilvánosak a diplomás pályakövetési eredmények a portálon Educatio Nonprofit Kft. Budapest, október 14.
Reál diplomával a munkaerőpiacon Diplomás kutatás 2010.
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
Széchenyi István Egyetem, Győr
DPR 2011 – országos eredmények „Pályakövetés, döntéstámogatás, hallgatói szolgáltatások fejlesztése a felsőoktatásban – eredmények és további tervek „
TRANZITOLÓGIA V. ELŐADÁS
Kormányszóvivői tájékoztató Közmegbecsülés a köz szolgálatáért.
Mesterszakok Dr. Bazsa György, a MAB elnöke → Listák FTT ülés – október 10.
Gazdasági és foglalkoztatási folyamatok Magyarországon
Gazdasági és foglalkoztatási folyamatok Magyarországon.
A Munkaerő-piaci helyzet Miskolcon Kiss Gábor főosztályvezető.
Kutatási kiválóság egytemi-akadémiai együttműködésben: egyetemi perspektíva Szabó Gábor elnök, MRK Egyetemi Tagozat rektor, Szegedi Tudományegyetem
A felsőoktatási fejlesztési részhozzájárulásról (képzési hozzájárulás) október 19. dr. Halász Zsolt.
HR – több nézőpontból 1. SZIE-HR-IT-DAY HR – több nézőpontból „A rendezők szándéka, hogy szűküljön az egyetemi képzés és a piacképes gyakorlati.
Az érettségi utáni továbbtanulást meghatározó tényezők
Tudta-e Ön … ?. - Tudta-e Ön, –hogy a parlamenti képviselők összesen havi 360 millió forint fizetést kapnak a büdzséből?
Péter Katalin December 2. Aszód.  Hol dolgozik?  Hogyan?  Kikkel?  Milyen tevékenységeket végez?  Milyen eszközöket használ?  Mit szeret csinálni?
A diplomás pályakövetés lehetséges céljai és intézményi szolgáltatások kialakítása: INNOVÁCIÓ vagy IRRITÁCIÓ? Volume 2 Andrási Monika – Majó Zoltán 2009.
Milyen perspektívákat nyit az új OKJ rendszere? Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Tanácsadási osztály Nádráné Tóth Borbála.
"Számvetés a 24. hónap után": a központi DPR program eredményei Horváth Tamás Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási igazgató június 10. TÁMOP
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet1 Fehérvári Anikó Munkapiaci elvárások FSZ- és BA-hallgatók körében ONK november.
Az oktatás, az egészségügyi, valamint a szociális ellátás, mint versenyképességi tényezők Április 6. Dr. Molnár László Vezérigazgató GKI Gazdaságkutató.
BME Részidős Mesterképzés 2015 tavasz Emberi erőforrás menedzsment Bérek, jövedelmek, trendek Emberi erőforrás menedzsment Bérek, jövedelmek, trendek Dr.
Vázlat a faipari szakképzés helyzetéről Koronka Lajos a Kozma Lajos Faipari Szakközépiskola igazgatója.
A magán-munkaközvetítők évi tevékenysége Foglalkoztatási és Szociális Hivatal augusztus 2.
TÁMOP-6.2.2/A-09/ Képzési díjak támogatása a Borsod-Abaúj- Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórházban Sürgősségi szakápoló képzés munkahelyi.
10 érv, hogy a Nyíregyházi Egyetemet válaszd!
Migráció, bérek és a humán erőforrás helyzete az egészségügyben. DR
Aktualitások a rezidens képzésben
ünnepélyes bizonyítvány átadása
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
Csecsemő- és gyermekápoló képzés munkahelyi gyakorlat
3. célterület keretében részt vevő 3 fő szakorvos jelölt
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
Oktatás a mérnök informatikus szakon: tények és vélemények
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
Sugárterápiás szakasszisztens képzés
Kereseti egyenlőtlenségek
Előadás másolata:

Statisztikák

TáTK-n végzettek munkaadó cégformája szerint (ELTE Diplomás pályakövetés adatai 2010)

TáTK-n végzettek iparági megoszlás szerint (ELTE Diplomás pályakövetés adatai 2010)

A frissdiplomásaink 85%-a Budapesten és vonzáskörzetében dolgozik Frissdiplomásaink 83%-a tud a végzettségéhez kapcsolódó munkahelyen elhelyezkedni Frissen végzettek 19%-a részt vett külföldi ösztöndíjon, gyakorlaton  Jobban hangzik, nálunk minden ötödik hallgató tanult külföldön Frissdiplomásaink továbbtanulásuk esetén fizetnének is a képzésükért (57%) Az ELTE-n végzettek 87%-a szerint az ELTE az ország legjobb egyeteme (ELTE Diplomás pályakövetés adatai 2010)

Igény a társadalomtudományi képzések iránt Forrás: felvi.hu

Igény a társadalomtudományi képzések iránt Forrás: felvi.hu

Igény a társadalomtudományi képzések iránt Forrás: felvi.hu

TáTK-sok a munkaerőpiacon

Társadalomtudományi keresetek Társadalomtudományi foglalkozások Valamivel az összátlag fölött keresnek az orvosok és gyógyszerészek, a felsőiskolai oktatók és az agrárdiplomások, és némileg az alatt a kulturális és művészeti, illetve a társadalomtudományi foglalkozásokban dolgozók. Az átlagkeresetek ezer forint korul mozognak, s a különbségek sem a csoporton belül, sem egy-egy szakmában nem túlzottan nagyok. A csoportban a legjobban kereső 10 százalék átlagban ezer forint havi bruttója két-háromszorosa a legalacsonyabb jövedelmű tizedének. (eduline.hu 2010)