A Nemzeti Erőforrás Minisztérium Közoktatás-fejlesztési törekvései Ökoiskola cím 2011 Városmajori Gimnázium Budapest, 2011. június 04. Közoktatás Fejlesztési Főosztály Oktatási és Nevelési Program Osztály A Nemzeti Erőforrás Minisztérium Közoktatás-fejlesztési törekvései Simonyi István
Használni; Fogyasztani; Következmények nélkül
Információfeldolgozás Információgyűjtés Információfeldolgozás Döntéshozás Végrehajtás
harmóniára törekvő folyamat A környezeti nevelés harmóniára törekvő folyamat Értékek felismerése, értékek védelme Fogalmak meghatározása Megismerni az ember és a környezetének kapcsolatát
A kívánság és a szükséglet fogalmának tisztázása és elkülönítése · az egyéni és társadalmi jogok tiszteletben tartása, · az értékek védelme, · a tájékozódás képessége, · a döntési helyzet felismerése és · a helyes döntésre való felkészülés.
Hatás a közvetlen környezetre Forrásközpont Hálózat Monitoring, támogató tevékenység Ökoiskola, Zöld óvoda cím megőrzése Hatás a közvetlen környezetre
Szemlélet Környezet- és egészségtudatosság Innováció Fenntarthatóság
Köszönöm szépen a figyelmüket