Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP 3.1.3.-10/2 projekt keretein belül.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
Advertisements

Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
Pályaválasztás 2014/15.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Szakmai munka az Öveges laboratóriumban Szilágyi Tibor laborvezető.
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
„XXI. S ZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Bánkuti Zsuzsa (OFI) és Lukács Judit (OFI)
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: Társadalominformatika: moduláris tananyagok, tartalom és tudásmenedzsment rendszerek fejlesztése.
Molekuláris Bionika.
RE-PE-T-HA Angol Módszertani Munkacsoport Dr. Csépes Ildikó
GYERMEK- ÉS IFJÚSÁGPOLITIKA – JÓ képzettséget és JÓ munkát minden gyermeknek, mire felnő! Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika Tanszék Czibere.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Informatikai Szakképzési Portál
2011/2012. Iskolatípusok  Gimnázium 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos – hagyományos  Szakközépiskola 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos.
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
A kerettantervek fejlesztése
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Feladatnaptár Április 27. (kedd) Migráns-project megbeszélés (érintett ofők és ofő-h) Április 29. (csütörtök) Osztályozó értekezletek Április 30. (péntek)
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Felvételi tudnivalók Pályaválasztás a es tanévben.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
Informatikai Szakképzési Portál
Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Bevezetés a kémia „rejtelmeibe” Lennert József szaktanár Szakmai.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
A kerekasztal résztvevői
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
SzeReTeD …ahol a tudományt megszereted!
Nyíregyházi Krúdy Gyula Gimnázium
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
TÁMOP / Kötelező nyilvánosság, nyílt nap – Érd, szeptember 25. Vörösmarty Mihály Gimnázium– 2030 Érd, Széchenyi tér 1. Pályázat.
TIOK IKT – tesztelés Pihelevicsné Oberländer Melinda kémia-informatika szakos tanár.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
TÁMOP / Szakmai rendezvény – Érd, május 30.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
SZAKTANÁRI SEGÉDLET TANULÓI MUNKAFÜZET DIGITÁLIS TANANYAG ÁLTALÁNOS ISKOLA 7. ÉVFOLYAM 112 ÁLTALÁNOS ISKOLA 8. ÉVFOLYAM 112.
A tanári mesterszak gyakorlatai Vezetőtanári tájékoztató szeptember 7. Salát Magdolna PK OTF Tanárképzési Osztály.
Tájékoztató a fizika tananyagfejlesztés első üteméről.
FASORI LABORGYAKORLATOK
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Nyílt nap január 23. Kémiatanári szak.
Videotanar.hu. Kezdetek Csetényi Csaba – a projekt életre hívója 2013 Nemzeti alaptantervben meghatározott tudás 12 tantárgy Szakmai partner:
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Geomatech digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő.
Mire van szükségünk a kémia órán? Könyv Munkafüzet Füzet Érdeklődés Figyelem Kitartás Szorgalom.
LKG–HEFOP konferencia, / Kompetensek lettünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
IKER felülvizsgálata, referenciakeret bemutatása IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Regionális konferencia
magyar nyelv és irodalom
NÓGRÁD MEGYEI VÁCI MIHÁLY GIMNÁZIUM
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Gimnáziumi statisztika
Előadás másolata:

Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül

Szaktanári Segédlet Alapfeltételek A projekt által megvalósított tevékenységek egyike A helyi igényeknek, sajátosságoknak és tapasztalatoknak megfelelően valósul meg Papír alapú és digitális tananyagok kidolgozása a projektben érintett mindegyik iskolatípus számára

Szaktanári Segédlet A fejlesztendő tananyagok típusai Papír alapú tananyag szaktanári segédletek tanári munkafüzetek Digitális tananyag Digitális táblán bemutatható prezentációk ábrákkal, képekkel, diagramokkal

Szaktanári Segédlet A számok tükrében Összesen 344 tananyagegység készül el A tantárgyak aránya: -biológia 26,75% -kémia 37,2% -fizika 23,25% -földrajz 12,8%

Szaktanári Segédlet A számok tükrében Iskolatípusok szerint: -általános iskola(7.-8. évfolyam) 11,5% -gimnázium (nem tagozatos) 9. évfolyam 14% -szak- ill. szakközépiskola 14% -gimnázium (tagozatos ill. fakultációs) 60,5%

Szaktanári Segédlet A munkafolyamat ütemezése Papír alapú tananyagok elkészítése és véleményezése ig Digitális tananyagok elkészítése és véleményezése ig

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal

Szaktanári Segédlet Gimnázium 9. évfolyam, első félév. Kémiai kísérletek leírása a hozzájuk kapcsolódó tantárgyi ismeretanyaggal