ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2015. január 2-től.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Általános médiaajáNlat
SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 14-től.
Hirdetési termékek – Display
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
„Az élet női oldala”. Sminkvideók a Life.hu-n Tények •Life.hu: 170 ezer egyedi látogató decemberben A Life.hu átlagos napi belföldi látogatószáma decemberben.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
TOTALCAR MAGAZINE ANGOL NYELVŰ KIADVÁNY Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT ÉS TEMATIKUS CSATORNÁK Érvényes: március 14-től.
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
RICH MEDIA MEGOLDÁSOK június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
2014. január 1. TERMÉKELHELYEZÉSI LEHETŐSÉGEK KIEGÉSZÍTŐ AJÁNLAT.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT szeptember 12.. A TOTALBIKERÓL az Index motoros magazin oldala, a Totalcar motoros kiadása a magazin folyamatosan frissülő.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
KÉPGALÉRIA HIRDETÉS CSOMAGAJÁNLAT Érvényes: március 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
1 GENERALI A BIZTONSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY Kampányértékelés március.
Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Előadás másolata:

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től

A fogyasztó, mindennapjait tudatosan megélő nők lapja Szókimondás, frissesség, a trendekre való gyors reagálás jellemzi Rengeteg terméket, újdonságot mutat be, tesztel Karakteres, határozottan fogalmazó új tematikus blogok: ―Alapkonyha: főzőblog, az alapokra és a költségekre helyezi a hangsúlyt ―Stílfűrész: a kultblog ―Shopaholic: a fogyasztó, minden terméket megnéző, ellenőrző, kipróbáló nő blogja, sok termékteszttel ―Életmód blog: egészség, sport és fitnesz blog ―Poronty: a babablog a kipróbálásra helyezi a hangsúlyt ―Tejben-vajban: hiteles, trendmegmondó blog ―Ego: hétköznapi pszichológiai blog ―Raktár: lakás-környezet-design blog ―Kölyök: témája a éves korosztály A DÍVÁNYRÓL 2

KÖZÖNSÉGE 3 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) nő (aff 106) 54% éves (aff 103) 50% diplomás (aff 200) 49% budapesti (aff 150) 33% Esomar AB státuszú (aff 171) 47% főbevásárló (aff 115) 65%

LÁTOGATOTTSÁGA átlag havi valós felhasználó: RU napi átlag valós felhasználó: RU napi megjelenésszám: leaderboard (teljes site): AV roadblock (cikkoldalak): AV Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG,

TÁMOGATÁS Index címlapi ajánló Index rovatok Velvet címlap 5

ONLINE NŐI KIADVÁNYOK EGY LÁTOGATÓ ÁLTAL ELTÖLTÖTT ÁTLAGOS IDŐ ESOMAR AB CÉLCSOPORTBAN Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) 6

KreatívNapi listaár Half page / Filmstrip 1 (300x600 px) Ft Portrait 1 (300x1050 px) Ft Roadblock (640x360 px, csak cikkoldalakon) Ft Roadblock Half page BANNER LISTAÁRAK (DESKTOP) 7 1 A kiadvány minden oldalán megjelenő hirdetés. Half page/filmstrip és portrait azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető.

8 8 KreatívKreatív méretNapi listaár XL layer 1 max. 970x550 px, 8 mp Ft Interstitial 2 970x550 px, 8 mp Ft Pushdown 3 970x90 px → 970x415 px Ft Video bubble 4 egyedi méret Ft 1 Az adott kiadvány tartalma felett, az oldal betöltődését követően megjelenő hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal jelenik meg, automatikusan, 8 másodpercre. 2 A kiadvány betöltődése előtt megjelenő hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal jelenik meg, automatikusan, 8 másodpercre. 3 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer nyílik le automatikusan, letolva a tartalmat. Minden további alkalommal kattintásra aktiválható. Azonos napra, azonos kiadványra pushdown és billboard nem rendelhető. 4 A képernyő bal felső sarkában félkör alakban megjelenő hirdetés, amely az oldal tartalmát nem takarja le. A playerben mozgó, hang nélküli videó indul el. Beállított gyakoriság nincs, a félkör player fixen jelenik meg. Rich media megoldások azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhetők. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK LISTAÁRAI (DESKTOP)

970x550 px, 8 mp RICH MEDIA MEGOLDÁSOK (DESKTOP) MEGJELENÉSI MINTA 9 max. 970x550 px, 8 mp 970x90 px Pushdown 970x415 px

SZÖVEGES ÉS KÉPES HIRDETÉSEK (DESKTOP) 1) PR cikk2) Képes-szöveges ajánló3) Cikk végi link Ft / nap Ft / hét Ft / hét 1) PR cikk Folyamatos kiemelés: a lead a címlapon, a rovatnyitó lapokon és a cikkoldalakon a jobb hasábban jelenik meg. Javasolt hosszúság: karakter, 2-3 db képpel + max karakter lead szóközökkel. 2) képes-szöveges ajánló A Dívány minden oldalán megjelenő, a hirdető oldalára mutató doboz. Leadandó anyagok: 148x83 px-es kép, max karakter szöveg szóközökkel. 3) cikk végi link A Dívány minden cikke végén megjelenő max. 85 karakteres link (kivétel PR cikkek). 10

SZÖVEGES ÉS KÉPES HIRDETÉSEK (DESKTOP) MEGJELENÉSI MINTA 11 1.PR cikk, és lead kiemelés 2.Képes szöveges ajánló 3.Cikk végi link

ROVATSZPONZORÁCIÓ HETI LISTAÁRA (DESKTOP) Specifikáció: 3 különálló elemet kell leadni : 1) Leaderboard (970x90 px) vagy billboard (970x250 px), max. 160 kB, 2) Bal oldali szponzorációs elem, 215x1000 px, max. 160 kB, 3) Jobb oldali szponzorációs elem, 215x1000 px, max. 160 kB. Fontos feltétel: a kreatív másodpercenként ne villogjon háromnál többször, és ne váltson hirtelen sötétből világosra illetve komplementer színek közt. A jobb és bal oldali 215x1000 px-es elemen folyó szöveget nem szabad elhelyezni. A koncepció szempontjából lényeges grafikai elemek elhelyezésénél fontos figyelembe venni, hogy a szponzoráció jobb és bal oldali irányban képernyőfelbontástól függő mértékben kilóghat a képernyőről. Anyagleadási határidő: min. 5 munkanappal megjelenés előtt! A szponzorációs elemeket, mivel azok az adott kiadvány megjelenését nagy mértékben befolyásolják, a CSH- nak is jóvá kell hagynia! 12 Felület Full-screen szponzoráció + fix super leaderboard (970x90 px) Full-screen szponzoráció + fix billboard (970x250 px) Alapkonyha Ft Ft Életmód Ft Ft Poronty Ft Ft Shopaholic Ft Ft Stílfűrész Ft Ft Tejben-vajban Ft Ft Ego Ft Ft Raktár Ft Ft Kölyök bevezető listaár: Ftbevezető listaár: Ft Teljes site Ft Ft

ROVATSZPONZORÁCIÓ (DESKTOP) MEGJELENÉSI MINTA 13

MOBIL, TABLET HIRDETÉSI MEGOLDÁSAINKRÓL ÉRDEKLŐDJÖN KAPCSOLATTARTÓJÁTÓL! mobil alkalmazás mobil böngésző

Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat Digitális Közönségmérési Tanács – OLA, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk a CEMP SH Kft., az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy a CEMP SH Kft. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 15