ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től
A fogyasztó, mindennapjait tudatosan megélő nők lapja Szókimondás, frissesség, a trendekre való gyors reagálás jellemzi Rengeteg terméket, újdonságot mutat be, tesztel Karakteres, határozottan fogalmazó új tematikus blogok: ―Alapkonyha: főzőblog, az alapokra és a költségekre helyezi a hangsúlyt ―Stílfűrész: a kultblog ―Shopaholic: a fogyasztó, minden terméket megnéző, ellenőrző, kipróbáló nő blogja, sok termékteszttel ―Életmód blog: egészség, sport és fitnesz blog ―Poronty: a babablog a kipróbálásra helyezi a hangsúlyt ―Tejben-vajban: hiteles, trendmegmondó blog ―Ego: hétköznapi pszichológiai blog ―Raktár: lakás-környezet-design blog ―Kölyök: témája a éves korosztály A DÍVÁNYRÓL 2
KÖZÖNSÉGE 3 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) nő (aff 106) 54% éves (aff 103) 50% diplomás (aff 200) 49% budapesti (aff 150) 33% Esomar AB státuszú (aff 171) 47% főbevásárló (aff 115) 65%
LÁTOGATOTTSÁGA átlag havi valós felhasználó: RU napi átlag valós felhasználó: RU napi megjelenésszám: leaderboard (teljes site): AV roadblock (cikkoldalak): AV Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG,
TÁMOGATÁS Index címlapi ajánló Index rovatok Velvet címlap 5
ONLINE NŐI KIADVÁNYOK EGY LÁTOGATÓ ÁLTAL ELTÖLTÖTT ÁTLAGOS IDŐ ESOMAR AB CÉLCSOPORTBAN Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) 6
KreatívNapi listaár Half page / Filmstrip 1 (300x600 px) Ft Portrait 1 (300x1050 px) Ft Roadblock (640x360 px, csak cikkoldalakon) Ft Roadblock Half page BANNER LISTAÁRAK (DESKTOP) 7 1 A kiadvány minden oldalán megjelenő hirdetés. Half page/filmstrip és portrait azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető.
8 8 KreatívKreatív méretNapi listaár XL layer 1 max. 970x550 px, 8 mp Ft Interstitial 2 970x550 px, 8 mp Ft Pushdown 3 970x90 px → 970x415 px Ft Video bubble 4 egyedi méret Ft 1 Az adott kiadvány tartalma felett, az oldal betöltődését követően megjelenő hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal jelenik meg, automatikusan, 8 másodpercre. 2 A kiadvány betöltődése előtt megjelenő hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal jelenik meg, automatikusan, 8 másodpercre. 3 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer nyílik le automatikusan, letolva a tartalmat. Minden további alkalommal kattintásra aktiválható. Azonos napra, azonos kiadványra pushdown és billboard nem rendelhető. 4 A képernyő bal felső sarkában félkör alakban megjelenő hirdetés, amely az oldal tartalmát nem takarja le. A playerben mozgó, hang nélküli videó indul el. Beállított gyakoriság nincs, a félkör player fixen jelenik meg. Rich media megoldások azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhetők. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK LISTAÁRAI (DESKTOP)
970x550 px, 8 mp RICH MEDIA MEGOLDÁSOK (DESKTOP) MEGJELENÉSI MINTA 9 max. 970x550 px, 8 mp 970x90 px Pushdown 970x415 px
SZÖVEGES ÉS KÉPES HIRDETÉSEK (DESKTOP) 1) PR cikk2) Képes-szöveges ajánló3) Cikk végi link Ft / nap Ft / hét Ft / hét 1) PR cikk Folyamatos kiemelés: a lead a címlapon, a rovatnyitó lapokon és a cikkoldalakon a jobb hasábban jelenik meg. Javasolt hosszúság: karakter, 2-3 db képpel + max karakter lead szóközökkel. 2) képes-szöveges ajánló A Dívány minden oldalán megjelenő, a hirdető oldalára mutató doboz. Leadandó anyagok: 148x83 px-es kép, max karakter szöveg szóközökkel. 3) cikk végi link A Dívány minden cikke végén megjelenő max. 85 karakteres link (kivétel PR cikkek). 10
SZÖVEGES ÉS KÉPES HIRDETÉSEK (DESKTOP) MEGJELENÉSI MINTA 11 1.PR cikk, és lead kiemelés 2.Képes szöveges ajánló 3.Cikk végi link
ROVATSZPONZORÁCIÓ HETI LISTAÁRA (DESKTOP) Specifikáció: 3 különálló elemet kell leadni : 1) Leaderboard (970x90 px) vagy billboard (970x250 px), max. 160 kB, 2) Bal oldali szponzorációs elem, 215x1000 px, max. 160 kB, 3) Jobb oldali szponzorációs elem, 215x1000 px, max. 160 kB. Fontos feltétel: a kreatív másodpercenként ne villogjon háromnál többször, és ne váltson hirtelen sötétből világosra illetve komplementer színek közt. A jobb és bal oldali 215x1000 px-es elemen folyó szöveget nem szabad elhelyezni. A koncepció szempontjából lényeges grafikai elemek elhelyezésénél fontos figyelembe venni, hogy a szponzoráció jobb és bal oldali irányban képernyőfelbontástól függő mértékben kilóghat a képernyőről. Anyagleadási határidő: min. 5 munkanappal megjelenés előtt! A szponzorációs elemeket, mivel azok az adott kiadvány megjelenését nagy mértékben befolyásolják, a CSH- nak is jóvá kell hagynia! 12 Felület Full-screen szponzoráció + fix super leaderboard (970x90 px) Full-screen szponzoráció + fix billboard (970x250 px) Alapkonyha Ft Ft Életmód Ft Ft Poronty Ft Ft Shopaholic Ft Ft Stílfűrész Ft Ft Tejben-vajban Ft Ft Ego Ft Ft Raktár Ft Ft Kölyök bevezető listaár: Ftbevezető listaár: Ft Teljes site Ft Ft
ROVATSZPONZORÁCIÓ (DESKTOP) MEGJELENÉSI MINTA 13
MOBIL, TABLET HIRDETÉSI MEGOLDÁSAINKRÓL ÉRDEKLŐDJÖN KAPCSOLATTARTÓJÁTÓL! mobil alkalmazás mobil böngésző
Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat Digitális Közönségmérési Tanács – OLA, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk a CEMP SH Kft., az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy a CEMP SH Kft. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 15